Speranza

Voi p*rkele!

225 posts in this topic

Vittuku vituttaa facebook näin isänpäivänä kun Se on pullollaan lasten kuvia ja onnitteluja. Aina ei jaksa olla isompi ihminen. :( oviksen jälkeiset päivät menossa ja oon ihan varma ettei tääkään ollu meidän kierto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

marsi :lipsrsealed:

Mä haluisin onnitella ihan kunnolla tota omaa äijää isänpäivän kunniaks... nyt onnittelen sitä siks että sillä itsellään on lapsi,mutta meillä yhteistä ei. Ehkä sellanen onni joskus suodaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oli kyllä tänään vähän kestämistä kun käytiin ravintolassa miehen kanssa niin KAIKISSA muissa pöydissä oli perheitä syömässä ja monessa vielä ihan vauvojakin. Ja tosiaan tuo face täynnä söpöilyjuttuja. Ja se pikkuserkkukin joka raskaana (josta vedin itse kauheat kriisit) siellä hehkuttelemassa. Ja itsellä testattu nega.

 

Ihmettelen etten ole kuitenkaan ärsyyntyneempi. Ehkä vain hetkellisesti vähän lannistunut kun vauvaa olen itse tahtonut kuumeisesti nyt yli vuoden ja tjottailtu on jo heinäkuusta (varsinaista yritystä nyt kolmisen kuukautta takana, vaikkakin ajoituksen takia voi sanoa että tämä kierto oli ensimmäinen puhtaasti yrittämällä yritetty)

 

Omalla kohdalla vauvansaanti vaan junnaa ja sillä aikaa koko muu lähipiiri hankkii vahinkovauvoja jo melkein toista kierrosta.

 

 

Yääh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos kaikki ois mennyt niin kuin suunniteltiin niin mies olisi viettänyt tänään ensimmäistä isänpäivääänsä. Vituttaa etten mä ole pystynyt antamaan sitä hänelle. :(

 

Ja ovulaatio on kadoksissa jossain hevonperseessä.

 

V*ttu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 ^ :lipsrsealed:  Tiedän niiiin tunteen..Tosin keskenmenosta nyt reilu viikko.Tuntuu että joka toinen kaveri jakaa facebookissa kuvia vauvoistaan ja me ei vaan saada :dash2: Samalla pelottaa että jos taas menee kesken.Miten helvetissä joillakin vaan napsahtaa"ei me edes yritetty mitenkään ja hups ekasta kerrasta raskaaks ja kaikki meni niin täydellisesti"!V*ttu!!!!! :girl_cry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pudottiinhan sieltä, uusi kierto alkoi.. :(

 

Ei muuta kun uutta yritystä kehiin!!

 

Tsemppiä Satsa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reilun parin vuoden "tulee, jos on tullakseen" rupeama takana, siihenki mahtunut monia itkusia ensimmäisiä kuukautispäiviä.

Nyt kun päätettiin yrittää ihan kunnolla, oli toiveet tosi korkealla. Olin ihan satavarma, että nyt se tärppää.

Ei tärpänny. Tänään se kävi niin selväksi. Kaikki vanhat merkit sen kertoo: menkat on taas tulossa. V*tuttaa niin, ettei veri kierrä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää on niin tätä. Yritystä takana puol toista vuotta ja taas näyttää siltä että yk kääntyy kp1 hetkellä millä hyvänsä. Prkl ja miljoona kertaa kirosana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yk 5 alkoi etuajassa, vaikka oireet oli niin lupaavat. (oli myös aamulämmöissä "kiinnittymisdippi")  Ja menkkakivutkin on taas pahemmat kuin koskaan ennen. En aina edes tiennyt, itkinkö kivusta vai harmituksesta. :girl_cry: (nyt jo vähän helpottaa molemmat) Edes gynelle (kunnalliselle) ei saanut varattua aikaa papa-kokeeseen (ja samalla olis oinut vähän kysellä tästä tilanteesta) kun vain kiireellisiin tapauksiin voi nyt varata aikoja, pitää elokuussa soittaa uudestaan (miksei sitä aikaa voinut nyt jo varata sinne elokuulle) ja sitten jonotetaan ties kuinka pitkään, kun ei taaskaan ole kiireellinen asia..... :dash2:  Pitää varmaan yksityisellä käydä.

 

Samalla kaveri ihmettelee, kun ei vieläkään ole tärpännyt, heillä kun tärppäsi ekasta kerrasta, vaikkei oikeastaan edes yritetty ja seksiäkin oli vain kerran. :hysteric:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi winku  :lipsrsealed:  Tsemppiä.

 

 

Itsellä alkaa myös usko mennä tähän yritykseen. Ei tärppää, niin ei tärppää. Huoh. Satuilin jo toiseen ketjuun ja palaan tänne, jos tulee uutta kiroilemisen aihetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idiootti ihmiset!!! ARGH :skilletgirl:  jotenkin näissä hormoonihöyryissä ihan kaiken ottaa itseensä ja muutenkin on tosi herkkä mieliala aina oviksen jälkeen ja piinapäivinä. En edes halua kuvitella mitä raivareita saisin jos joutuisin syömään vähänkään terolutteja vahvempia hormooneja... tulis varmaan ruumita :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsemppiä miumiumi!

 

Oon huomannut, että ihan sama mikä vaihe kierrossa menossa, niin kaikki ärsyttää :girl_sigh: Eikä kyllä helpota yhtään, mitä pitempään yritystä kestää. :girl_mad: Voi kun osaiski vain ottaa rennosti, eikä tästä olis tullut niin isoa juttua/pakkomiellettä. Olis vaan tullut se vahinko silloin ennen yritystä, niin kaikki olis helpompaa :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joka ikinen kuukausi sama juttu.

 

Oon ihan varma, että nyt on viimein tärpännyt. Oireitakin on vaikka minkälaisia ja kp 35 + n jo menossa.

Sitten kun viimein ostan (tai harkitsen ostavani) testitikkuja niin eiköhän ne menkatkin ala saman tien.

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Justiinsa tätä ketjua mä tarvitsen tänään. Hittojakos tässä, kp1 taas. Risoo niin julmetusti kun oli jo ihan varmaa tietoa että nyt tärppäs mutta eipä tässä ehtinyt edes testaamaan kun menkat ehtivät yllättämään. Olisi edes kierto säännöllinen mutta ei. 5 kierto alkaa, alussa tilasin 50 ovistestiä, enää 12 jäljellä ja niillä on bongattua vain 3 ovista. Tuleva mukula kohta tuhlannut jo ekan lapsilisäeränsä kokonaan testeihin tätä tahtia.

 

Harmittaa että ekaa yrittäessä kyse oli vain siitä että itse vanhenen. Nyt peliin astuu mukaan myös esikoisen vanheneminen ja ikäero kasvaa koko ajan. Ei se vielä ole mahdoton mutta oishan se voinut olla yli vuoden pienempikin jos olisi heti kun alettiin yrittämään tärpännyt. (Pidettiin taukoa välissä kun muu elämä aiheutti aikatauluongelmia). Alkaa omat haaveet suurperheestä kaatumaan siihen että 4 lastakin tarkoittaisi tällä tahdilla vielä 6 vuotta yrittämistä/raskaana oloa/imettämistä vaikka tekisi niin putkeen kuin mahdollista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahoittelut kp1:n kohdanneet, kyllä se on joka kerta kun turpaansa sais. Taas on yritykset valunu (ihan kirjaimellisestikin ) hukkaan.

 

Mutta kyllä nää piinapäivät on pahoja kanssa, kun aina sitä valaa itseensä luottoa että kyllä tällä kertaa tärppäs...mullakin vielä 5-6 päivää armonaikaa. Helpointa ois ollut joo se teinivahinko silloin kun miehen kaa alettiin seurustelee hemmetti!! Nyt ois jo 7 v muksu

Edited by miumiumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep jep. Yk6 kolkuttelee jo ovella, en minä olis halunnutkaan huhtikuun vauvaa. Miten tämä lastenteko voi olla näin vaikeaa? Jos teinit, juopot ja narkkaritkin osaa, niin miksi me ei osata :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arg, tuli kauhee ärsytys ja ahdistus, kun raskautumiseen liittyy niin monta muttaa. Ei riitä, että follit on kypsymässä ja normaalissa gynetutkimuksessa kaikki oli ok.

 

Ei nimittäin voi tietää...

- ovuloiko itse edes

- milloin ovuloi

- osuuko ajoituskohdilleen

- onko munatorvet auki

- onko miehen sperma riittävän laadukasta

- haittaako joku lääke tai luontaistuote ovista tai kiinnittymistä.. jne jne.

 

Ja kaiken tämän lisäksi pitäisi vielä rentoutua :rolleyes:  Yritäppä tässä olla rennosti muutama vuoden tjottailun jälkeen...

Edited by rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vähän hiljaseksi vetää ku lukee muiden vakavampia päivityksiä, eikä itsellä oo vielä edes tulee-jos-on-tullakseen vaihe käynnissä. Toivon mukaan mies kuitenki lähtisi tuohon vaiheeseen seuraavasta kierrosta. Se nyt kuitenki ottaa tässä päähän, että 28:s synttäripäivä lähenee ja menkat heittelee vieläkin ihan miten sattuu. Gynellä kävin tässä kuussa ja siellä ultran perusteella ei pitäisi olla ainakaan päällisin puolin mitään hälyyttävää, mutta siskolla on pcos ja kahden äidin puolelta tulevien naisserkkujen ensimmäiset raskaustärpit ovat menneet kesken. Että ei vissiin ihan hirmuisen optimistisena ja luottavaisena kannata lähteä vauvantekopuuhiin... Sellanen olo on ainaki just nyt.  <_<

 

Nimim. kiertopäivä 49 menossa, raskaustesti tehty neljä päivää sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yk 9 meneillään ja menkat kestäneet jo 12 päivää. Välillä oli pari tuhrupäivää ennen kuin hanat aukesi kunnolla uudelleen. Ja huomenna juhlitaan miehen kanssa hääpäivää kylpylässä ja kivalla illallisella, tyttö on yökylässä ja ovis olisi ainakin normaalitapauksessa juuri näinä päivinä. :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now