Speranza

Voi p*rkele!

225 posts in this topic

Ovistesti näyttää vieläkin negaa vaikka oli 14mm folli kp12, nyt kp16. Kohta luovutan koko touhun, ei mua ole näemmä tehty äidiksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ärrrrrrräpäitä ja paljon! Nyt oli kyllä toiveet toooosi korkealla ku kesken kierron lekuri tarkisti että kyllä siellä ihan hyvän kokonen folliikkeli näkyy.. No voi olla että näky mutta joo.. eilen tuli semmoset menkkajomot että toivo meni siinä!

 

Ja tänä aamunahan alkoi sit taas kp1. Petyin kyllä suoraan sanottuna ihan hemmetisti! ..kuten ehkä joka 29. päivän jälkeen jo kahden ja puolen vuoden ajan. Oon ollu koko päivän niin pahalla päälläki että ei mitään järkeä :skilletgirl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yk 7 vittujee. Tarvitseeko sanoa, että VITUTTAA? Joo okei, ei ole edes pitkä aika yrittää ja plaaplaa, mutta juuri siksi en olekaan lapsettomuuspuolella vinkumassa vaan täällä. Jos taustani olisi vähänkään erilainen, en ehkä vetäisi näistäKÄÄN menkoista tällaisia pultteja. Nyt kun esikoisen on joutunut hautaamaan ja toista raskautta toivonut about ensimmäisistä synnytyksen jälkeisistä menkoista saakka, fiilis alkaa latistua. SAATANA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ruma sana vaan.. eikö se riitä, että joka kuukausi kokee tän pettymyksen, mutta että sitten vielä pitää kärsiä näistä helvetillisistä kivuista, pahasta olosta ja krampeista.. on tää naisena olo ihan mahtavaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ruma sana! R-testi näyttänyt negaa jo muutaman päivän, mutta missä luuraa täti?? Tulis nyt jos on tullakseen että pääsis uuteen yritykseen! Kierrotkaan ei näköjään voi olla saman pituisia... :skilletgirl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikki vaan ketuttaa tällä hetkellä. Kesäloma, en saa mitään aikaan, nukun pitkään ja lorvin päivät koneella ja sit tulee morkkis (mikshän?) kun en tee mitään. Tyhmät ja ajattelemattomat ihmiset. Kuumeilu - mitä järkeä kuumeilla kun mahkut yritttämiseenkin on rajallisia ukkelin ollessa eri maassa. Tämä lorvailu ja aikaansaamattomuus, millä sitä saisi potkittua itsensä tekemään juttuja. Päässä mietin, että joo, neulon ton 2 kuukautta kesken olleen laukun loppuun mutten saa aikaan. Sama kaikkien myytävien tavaroiden kanssa. PItäisi tehdä ilmoitusta mutten vaan saa aikaan. Antakaa mulle joku ryhtiliikepiikki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ihan sama täällä tuon aikaansaamattomuuden suhteen! Oon ollu ihan kamala vätys koko loman. Kamala morkkis ja häpeä tästä saamattomuudesta :hysteric:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ihan sama täällä tuon aikaansaamattomuuden suhteen! Oon ollu ihan kamala vätys koko loman. Kamala morkkis ja häpeä tästä saamattomuudesta :hysteric:

 

Eikä voi edes laittaa kelin piikkiin, ettei tule tehtyä mitään. Nämä omat puuhani olisi ainakin just hyvää sadesään tekemistä. Huoh. Onneksi olen sentään saanut jollain ilveellä kiskottua itseni välillä lenkille. Jospa tänään olisi tehokkaampi päivä kuin eilen (vaikka sain kyllä sitä neulostyötä eteenpäin, ehkäpä tänään jo valmiiksi :))

 

Otetaan kyllä vastaan hyviä vinkkejä saamattomuuden hoitoon... Tämä yksinoleilu ei ole ehkä parasta lääkettä. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

V***u raskausmaha siellä, raskausmaha tuolla.... Tuntuu kuin vähintään joka toinen vastaantulija olisi raskaana. Mut me vaan ei nyt :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Liityn samaan kerhoon... Saisko silmiin sellaisen suodattimen niitä varten..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siitä keksinnöstä voisi saada ehkä Nobelin palkinnon. *huokaus* Pakko sen onnen on meitäkin joskus potkaista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskee jotenkin päin naamaa, kuinka pitkällä olisi oman raskauden kanssa, kun käyn lukemassa vieläkin tammikuisten ketjua...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, mahoja on joka paikassa.

Ja eilen kuulin kun yksi muija valitteli kaverilleen kuinka sen maha on edelleen pömppä, vaikka vaunuissa oleilikin muutaman kuukauden ikäinen pikkuinen. Olisi tehnyt mieli sanoa, että äläpä muija valita, sulla sentään on se muksu.

Edited by Anastacia

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Katotaan, onko tässä ketjussa taikaa eli jos vaikka kroppa toimisi tän jälkeen...)

 

Ilman ehkäisyä noin 9 kk... Kierrot mitä sattuu, tosin alkuvuosi mennyt suht ok.Nyt kp 72 menossa, testit negoja ja pieniä satunnaisia menkkatuntemuksia alkanut olemaan viimeisen viikon aikana. Missä ne menkat on?!

 

Naama kipeänä finneistä, jotka vaan tuntuu lisääntyvän ja suurenevan ja pahenevan mitä enemmän aikaa on pillereiden lopettamisesta...

 

No, elokuussa sitten Terolutit käyttöön... Huoh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei kuki naama, mutta kaula senkin edestä. Eikä näillä lämpötiloilla voi edes huivia käyttää, vaan finninen kaula loistaa kauas ja näkyy kaikille. Kivaa, not! :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei kuki naama, mutta kaula senkin edestä. Eikä näillä lämpötiloilla voi edes huivia käyttää, vaan finninen kaula loistaa kauas ja näkyy kaikille. Kivaa, not! :girl_mad:

 

Niin joo, unohtuikin, että onhan mulla finnejä selässä ja rinnassakin, osa isoja ja kipeitä sielläkin.

 

Mun lohtu on se, et selän pystyy piilottamaan ja rinnassa ei ehkä oo niin paha. Naamaa ei voi paperipussiin laittaa, vaikka mieli tekisikin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menkat lähenee ja taas alkaa otsa kukkimaan. Milloinkahan mä saan mun oman, näpyttömän ihoni takaisin? Hormonaalisen ehkäisyn, raskauden ja keskenmenon jälkeen kroppa on ymmärrettävästi vähän sekaisin, mutta punanäppyinen rintakehä, selkä, kaula ja otsa alkaa nyt olla tän typyn sietokyvyn rajoilla! :dash2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

.S. tsemppiä :(

 

Täällä taas ketuttaa että ne menkat ei ala, koska en kestä kierron venymistä. Tässä kierrossa ei nimittäin satavarmasti tärpännyt, mutta kierron säännöllistyminen olis kovin positiivinen juttu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos, Ella_ :lipsrsealed:

 

Ootkos testaillut? Voihan se kierto venyä jostain ihan kivastakin syystä? :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now