Speranza

Voi p*rkele!

225 posts in this topic

Täällä yk 5 ja ei taaskaan yhtään semmoinen olo et mitää plussaa tulis. Epätoivo alkaa valtaamaan mieltä kun tuntuu et kaikki muut paitsi ite on raskaana :( ystäväkin laittoi eilen kuvan digitestin kuvan "raskaana" ja miten voikaan toisen onni tuntua pahalta. Kamala ajatella näin. Jotenkin niin aavistan et viikon sisällä alkanee yk 6 !!! :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirkuvanpunainen ovisplussa ja mies reilu 500 km päässä vielä huomennakin. (Kas, naapurinsetä olisi kotona!)

 

Joo, vähän ärsyttää, vaikka laskeskelin etukäteen, että näin tässä käy. *raivoava hymiö tähän*

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niin, aamupäivällä testattu nega ja nyt se tätikin jo kolkuttelee ovella. Tämänhän tiesi. Mutta uuteen kiertoon vaikka hampaat irvessä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä ottaa päähän, kp 1!! Yk 6 alkakoon!! Mä niin toivoin et josko ois käynyt tuuri mutta ei taaskaan näköjään.

#%#%%##!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 1 :girl_cry2: Vasta yk 2 alkaa mutta sain haaleen plussan päivää ennen tädin tuloo ja ehdin jo iloita että olis ihme käyny ja ekalla kerralla tärpänny..Ei niin ei :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ :(

 

Mua ärsyttää kun kaikenlaista vaivaa vaan tulee! Kauhea kutina ollut muutaman päivän eikä helpota millään! Tämähän tästä puuttuikin. :girl_mad: Ei sentään ovis mee hukkaan, kun viikon sisään pitäis alkaa menkat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyhmät heitot vituttaa.. Välil haluis vaan huutaa kaikil vastaantulijoil, et mitään en oo ni kovasti 12 vuoteen halunnu ku vauvan. Noh, leuka rintaan ja kohti uusia lääkärikäyntejä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V i t t u p e r k e l e mä tuun hulluksi näiden pillerien jälkeisten finnien kanssa!!!!  :dash2:   :girl_cry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ marsipaanimakeinen: I feel you. TOsin mulla johtuu varmaan muuten vaan hormoneista. Puheks sopivasta häiden jälkeen kesäkuun alussa tää finniketo, eikä se oo siitä mihinkään poistunut, vaikka kuinka yritän puunata ja helliä, että paranis. Kierron lopussa aina pahenee... :(( Itku. Perkele. #missämunaiemminniinhyväiho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään jos joskus on v*tuttanut NIIN paljon. Mutta sitä ei ole voinut näyttää kun on pitänyt olla tukena eräälle ihmiselle. Ja voi kun se oman v*tutuksen piilottaminenkin vaan v*tuttaa lisää.

 

Päällimäisenä ei edes v*tuta pitkittynyt kierto vaikka eilen se vielä oli se kaikein inhottavin asia.

 

Tasan ei mene nallekarkit :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se siitä sitten taas kerran, en tiedä oliko kemiallinen vai mitä, jotain olin testeissä näkevinäni eli jotain yritystä ainakin kai ollut. Ihan sama, lopputulos kuitenkin V*tuttaa :dash2::girl_cry2:  en jaksa..kohti yk13..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi Iiki :lipsrsealed: . Muistanko oikein, että sinullakin on ollut useampi kemiallinen takana? Jaksamista, tiedän että tuntuu varmasti todella pahalta. :girl_cry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kukkis :lipsrsealed: jep, onhan näitä ollut jo muutama, sekosin itseasiassa jo laskuissakin, neljäs tai viides tämmönen vastaava taitaa olla.. ja kyllä ketuttaa. :girl_cry2:  Ihan varmahan en tietenkään voi olla kuin siitä, että tikut on haamuillu ja oireita on ollut ja sitten vuodot alkaneet, mut ei kai ne tikut ihan turhasta haamuile, jos ei mitään yritä tapahtua? ei kai se auta kun tutkimuksiin marssia, jospa tähänkin joku apu olisi olemassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuun tänne kiukuttelemaan, kun tämä tuntuu olevan tällä hetkellä ainut paikka missä voin sen tehdä. Vessareissulla bongattu veritippa, matka kohti yk 5:ta alkaa. Tiedän että se on vasta yk 5. Mutta näillä taustoilla se tuntuu paljolta ja pelottavalta. Mies käskee rauhoittumaan. Helppo sen on, vaikka varmasti omalla tavallaan näitä juttuja prosessoikin. Ei tätä "projektia" voi ainakaan tässä elämäntilanteessa unohtaa tai siirtää sivuun. Pitäis tapahtua jotain tosi suurta, että ajatukset sais kokonaan muualle. Onneksi päivässä on ne 8 tuntia, jolloin on pakko ajatella enimmäkseen muita asioita. Voi kunpa tämä oliskin saanut mennä niin, että yhtäkkiä vain huomais että oho, eipäs ookaan menkkoja näkynyt ajallaan. Mutta ei. Se mahdollisuus vietiin vasemman munatorven myötä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuh... Nyt huomaa kyllä että kp2 ja hormoonit myllertää. Tunteiden vuoristorataa. Tänään on jotenkin surkuttelufiilis kaikesta. Siitä miten muilla on niin paljon loistokkaammat urat (ja itse jäänyt jumittamaan huonoon työhön, ja muitakaan töitä ei ole saanut) Asuntolainaakin on eikä opiskelu uudelle uralle käy ihan noin vaan. Rahalliset asiat mietityttää kun nyt on tämä lapsi asiakin ajankohtainen. Ja "kaikilla muilla" (mikä nyt ei pidä paikkaansa, mutta tuntuu siltä) on jo lapsia ja meillä ei. Ja jos lapsen haluaa niin olisi hyvä olla isompi asunto ja sitäkään ei meidän varoille sopivaa ihan noin vaan löydy. Ja jos löytyy niin sen jo joku muu ehti viedä nenän edestä. (No eipä tuolla vielä kiire kun ei tietoakaan raskautumisesta) mutta nyt vaan ärsyttää tuo kaikki. Normaalisti ei ja asioihin osaa suhtautua mutta nyt syytän hormooneja... :(

Edited by Freya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp3 ja ihan kamala olo. Tunnen itseni tosi likaiseksi, rumaksi ja vastenmieliseksi  :wacko:  :(  :unsure: Ja kun kivutkaan ei oikein helpota, niin on vaikea keskittyä mihinkään muuhun, kun itsensä surkutteluun  :girl_cry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nyt löyty mun mielentilaan sopiva ketju!

 

Vi-tut-taa!!! Ah-dis-taa!!!! Ei vissiin riittänyt toissapäivänä tehty negatesti ja eilen alkaneet menkat. Ihan kun niissä ei olis ollut jo tarpeeks itkemistä ja kestämistä, niin tänään piti vielä kuulla, että yhden tutun tyttöystävä on raskaana. Ovat hädin tuskin täysi-ikäisiä, asunnottomia, päihdeongelmia molemmilla jne. Herää vaan kysymys, että miksi he saavat lapsen MUTTA ME EI????!!! MIKSI MIKSI MIKSI???!!! Heti kun mies kertoi tämän uutisen, niin sanoin vaan että "Voi vittu!" Ja tuntuu että olen ihan kamala ihminen kun tunnen näin! Olen kokenut elämässäni paljon kaikenlaista, mutta en tämän vertaista tuskaa ja epätoivoa  :girl_cry: Ei mun elämällä ole enää mitään merkitystä jos ei voida saada lapsia. Ei mulla ole mitään sen suurempia haaveita ja toiveita, voisin sitten yhtä hyvin alkaa vaikka ryyppäämään ja käyttämään huumeita ja vetää elämäni viemäristä alas  :dash2: Olen aina ollut henkinen ihminen, ja jaksanut uskoa hyvään ja siihen että kaikella on joku tarkoitus. Enää en! Tekis mieli haistattaa pitkät koko maailmankaikkeudelle! Kaikki tuntuu niin epäreilulta. Ja tällä elämänkokemuksella pitäisi tajuta se, että ei tällaisia tilanteita/asioita voi verrata keskenään. Tämä maailma tulee aina olemaan epäreilu paikka. Joku tulee raskaaksi vaikkei edes halua lasta, ja sellaiset taas kärsivät lapsettomuudesta, jotka sitä lasta oikeasti toivovat koko sydämestään ja jotka pystyisivät tarjoamaan lapselleen hyvän ja rakastavan kodin. Alan pikkuhiljaa uskoa, että se on pelkkää fysiikkaa. Ettei ole mitään vitun tarkoitusta ja merkitystä. On tää vaan niin järjetöntä ja mieletöntä, ja nallekarkit jaetaan ihan miten sattuu!!!

En halua olla katkera vanha akka, mutta sellainen musta on tulossa. Nää jatkuvat pettymykset ja toivottomuus on vaan liikaa! Miksi se on liikaa vaadittu, että mekin voitais saada raskaus alulle??!!!  :girl_cry:

 

Ja ihan ku tässä surussa ja pahassa olossa ei olis tarpeeksi kestämistä, niin tottakai piti sattua vielä vuosisadan pahimmat menkat. En saanut yöllä kivuilta edes nukuttua ja vatsa oli ihan sekaisin. Ja tuntuu ettei kannata edes olla toiveikas tai ajatella positiivisesti. Sitä pettyy muuten taas vaan kahta kauheammin, kun mennään kierrosta toiseen tässä oravanpyörässä. Nyt tekis vaan mieli sanoa fuck you koko maailmalle!!!!!!  :girl_cry2: Olen niin täynnä vihaa ja kiukkua etten jaksa enää!  :girl_cry:

 

Kiitos ja anteeksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp1, vatsa sattuu, lapset kiukkuaa ja mua väsyttää. En ala. Huomenna töissä vuodan kuin niagara, v*tuttaa sekin jo etukäteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiukuttaa!! Menkkoja ei näy eikä kuulu, kiertopäivistä ei hajuakaan kun 5kk putkeen oli tiputteluvuotoa (minipillereiden takia) jonka jälkeen ei yksiäkään menkkoja.V*tuttaa! Miksei tämä voi vaan olla helppoa ja yksinkertaista, miksei tämä kroppa toimi! Pelkään etten edes voi tulla raskaaksi, mutta ei sitä voi edes vielä lähteä selvittämään kun ollaan niin "alussa" yrittämisessä... niin varmaan onkin, mutta harmittaa tällä hetkellä kaikki... :girl_cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuhruttaa. Huomenna varmasti kp 1, yk 6 alkaa ja tää kierto jää 26 päivän mittaiseksi. Alkaa tympäistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuhrua, tuhrua. Huomenna siis kp 1.  :hysteric:  :hysteric:

Nyt mulla on jotenkin todella paha ja ahdistava olo. Mä olin niin varma, että nyt olis tärpännyt, kun mulla oli jopa jotain oireita, mitä yleensä ei ole.

Mä en käsitä, että miten mun kroppa ei osaa sitä maailman luonnollisinta asiaa - tulla raskaaksi.  :dash2: Voi vitulla päähän ja niin edelleen. Anteeksi.

Mä oon nyt maailman huonoin ihminen, mutta mun on pakko avautua jonnekin. Mun miehellä on yksi _vahinko_ lapsi. Tässä meidän tilanteessa, joka ikinen kerta, kun mä kuulen mainittavan siitä tai sen äidistä niin mulle tulee ihan hirveä olo. Mä en tällä hetkellä halua olla niiden kanssa missään tekemisissä, mä en vaan kerta kaikkiaan pysty. Ihmetyttää, että miten tuollainen nykyinen mielenterveysongelmainen sosiaalipummi (lapsen äiti) on saanut peräti kaksi vahinkolasta, mutta mulle ei tunnuta antavan yhtä toivottuakaan lasta mitenkään. Onneksi se kersa ei käy meillä ikinä, mun olis oikeesti pakko lähteä pois kotoa silloin.

 

Thänks taas joku siellä jossain, ei mee tosiaan nallekarkit tasan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärsyttää ja ketuttaa. Kp 1. Tosin vasta yk 3, joten sekin ärsyttää, että tätä asiaa stressaa niin paljon. Esikoinen sai alkunsa yk 16 enkä kestä jos taas menee yhtä kauan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now