pipa

Isyyspakkaus

306 posts in this topic

Kivoja ideoita :) Toivottavasti pääsen hyödyntämään ensi keväänä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitäs täällä - onko muita isyyspakkausta suunnittelevia? Mä oon jo vähän alkanut miettiä sisältöä jos kesän/syksyn mittaan kokoaisi ja antaisi isänpäivälahjaksi syksyllä (la 27.12.).

 

Vähän vielä täytyy miettiä että mitä kaikkea sinne keräisi. En ajatellut hirveästi vitsillä lähteä siihen vaan sellasia oikeasti kivoja isä-vauva asioita kuten noita kylpytuotteita, tuttipullo jne. Mutta varmasti myös joku "vapaudu vankilasta" kortti täytyy mukaan askarrella :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ajattelin antaa tulevalle isukille isyyspakkauksen - milloin muulloinkaan kuin isänpäivänä! Mulla sillon 24 viikkoa täynnä eli oikein hyvä ajankohta  :girl_crazy: Hirveästi olen yrittänyt kerätä ideoita ja vähän keksinyt omiakin perustuen miehen omiin harrastuksiin ja lempparijuttuihin. Voin sitten marraskuussa laittaa kuvaa tänne  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajattelin joululahjaksi antaa miehelle jonkinlaisen isyyspakkauksen . Isänpäivänä oltiin jo kyllä menty km-riskiajan yli, mutta tuntui liian aikaiselta sillon antaa. Sisältö on vielä vähän auki, mutta enköhän täältä löyhtyvien vinkkien avulla löydä riittävästi kivaa täytettä. Huomenna käyn hakemassa loput täytteet. Yhden osan olen ostanut nt-ultran jälkeen, samalla kun ostin Nöttöselle vauvakirjan: Vauvan kanssa-korttipakan, missä on kaikenlaista erilaista tekemistä vauvan kanssa liittyen vauvan ensimmäisen vuoden kehitykseen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein isyyspakkauksen, annoin isänpäivänä.

 

Sisältö oli;

 

Vauvalle;

 

2 kpl tutteja

tuttipullo

2 purkkia äidinmaidonvastiketta

vaippoja

puhdistuspyyhkeitä

kumihanskat (kainalokakkoja varten)

pesuaine kylpyyn

kylpyleluja

body (still living at home-tekstillä)

 

Isälle;

 

pyjamahousut

vaihtopaita

maailman paras isä- muki

lakupussi

energiajuomaa

vapaudu vauvanhoitovastuusta kortti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan hyvän paketin sain mielestäni aikaiseksi:

 

- Vauvan pehmokirja & Vauvan kanssa kortit (yhteistä puuhaa alkumetreille)

- Tuttipullo & äidinmaidon korvikepurkki (jos maitomestari on hukassa kriittisellä hetkellä)

- Vauvan pesuneste (yhteisiin kylpyhetkiin)

- 2 x tutti & tuttinauha (äänenvaimennukseen ja vaimentimien tallessapitoon)

- Harsoliina (puklukilveksi)

- Tuttikuumemittari & vaihto-osa (taudin yllättäessä)

- Ruokalappu (myöhempiin syöttöhetkiin)

 

...ja kortti, jossa on nämä selitteet.

 

Osaltaan siksi olen tähän tyytyväinen, koska äitiyspaketissakinhan on lähinnä tavaraa vauvalle. Tässä on myös noin muuten ihan kiva paketti, että sinne löytyi laatikkoa etsiessä esimerkiksi juuri tuttikuumemittari ja ruokalappu ja harsoliinan nappasin aikaisemmin hankittujen tavaroiden joukosta laatikon täytteeksi. Toisaalta mietin että onko tylsä antaa lahja, jossa ei oikeastaan ole tavaraa miehelle itselleen... toisaalta taas tuo minun mies on todella vaikea ihminen ostaa lahjoja koska hän ei omien sanojensa mukaan oikeastaan tarvi mitään. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now