pipa

Isyyspakkaus

306 posts in this topic

Mistä olette ostaneet tai löytäneet noita isi-tekstisiä vaatteita tai leluja?

 

 

 

Mä ostin ruokalapun missä teksti i love daddy niin hong kongista...

Siis se suomalainen kauppaketju :D Ei tarvi lähteä sen takia aasiaan :D

 

Täälläkin on kaikkea kivaa http://mussukat.kotisivukone.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tuli tässä vaan yx juttu mieleen...Sitten kun odottelee toiista niin oletteko silloin antaneet jotain miehellenne??Kun silloinhan on jo valmiina kaikennäköstä esikoisen jäljiltä...Tulipa vaan nyt mieleen :D

 

 

 

 

Onko joku? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on toinen lapsi tulossa ja kyllä mä olen miehelle jotain isyyspakkauksen poikasta väsännyt. "Pakkauksesta" löytyy kaikkea kivaa, ei niinkään tarpeellista/pakollista, kuten Papa is the best -tutti sekä tuttipullo. Tarkoitus olisi vielä metsästää jotain pientä kivaa vaatetta, esim. samanlaiset asut isoveikalle ja pikkuveikalle. Varmaan myös ostan jotain urheiluaiheista, kuten vauvojen merkkitennarit ja pehmeän pallon (mies kun on suuri urheilun ystävä). Lisäksi ajattelin hemmotella miestä hyvällä sikarilla... Tarkoitus olisi ostaa miehelle sellainen Skipp Hoppin miesten hoitolaukku ja laittaa noi kaikki sinne... Saattaa vain olla, että aika loppuu kesken ja joudun keksimään jonkun vararatkaisun, kun viikkoja on kuitenkin jo sen verran kasassa (38+2).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistä olette ostaneet tai löytäneet noita isi-tekstisiä vaatteita tai leluja?

 

Mä tilasin Meidän Perhe-merkkiset paidat täältä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehen isyyspakkaus, annettu heti rakenneultran jälkeen...

 

2060399.jpg

 

2060401.jpg

 

2060404.jpg

 

Isyyspakkaus sisälsi;

 

Isin perustarvikkeita

* Maailman parhaalle Isälle sukat (The Best daddy-sukat)

* Tuttipullo, isin tissiksi (Papa is the best)

* Tutti, tulpaksi meluisiin öihin (Papa is the best)

* Ruokailuvälineet pienelle

* Ruokalappu, estämään muksun sotkut (Papa is the best)

* 2 kpl New generation bodyja, tulevalle sukupolvelle

* Sinkkivoidetta ja pesuainetta hajuhaittojen poistamiseen

* Vauvan puhdistuspyyhkeitä

* Viilennyslelu vauvan hammaskipuihin

 

Isin ja Vauvan aikaa

* Isin oma kirja (Ajatuksia isyydestä)

* ”Arvaa kuinka paljon sinua rakastan” -kirja iltasatuihin

* Arjen todellisuutta sarjakuvan muodossa (Baby Blues -kirja)

* Pienet tennarit tulevalle lenkkikaverille

* NHL- sukat tulevalle fanille

 

Lisäksi annoin saapumisilmoituksen "haikarafirmalta" miehelle ja mies sai sitten itse etsiä pakkauksen. Mies oli aivan hullaantunut pakkaukseensa :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haisu_Vanukas Ihana pakkaus sulla :D Munkin tekis niin mieli tehdä taas miehelle isyyspakkaus :D Mutta kun sai sellasen esikoisen aikana ja melkein kaikki tarvittava jo löytyy :D Mut kyl jotain pientä tytyy hommata :D Muutama jo ostettukkin :rolleyes::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahtavia pakkauksia ootte koonneet. :o:)

Miulla ei alunperin ollut tarkoitus miehelle mitään hommata (tuhma vaimo),

mutta sitten hetken mielijohteesta kokosin pikapakkauksen... Paketissa oli jumalaton määrä korvatulpppia,

nenäliinapaketti, teippiä (vaipan korjailuun ), 4 erilaista Sisu askia/pussia, särkylääkettä, Ohjeita uudelle isälle -lehtinen

(kokosin itse netistä poimimalla juttuja) sekä kiroileva siili t-paita (paidassa lukee "Mikä helevetti täälä lemuaa!?").

 

Lisäksi muokkasin kelan päätöksestä isyystuki päätöksen, ja sen tulostin kuoreen joka odotti miestä postiluukussa.

Se meni niin täydestä! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
kiroileva siili t-paita (paidassa lukee "Mikä helevetti täälä lemuaa!?").

 

 

 

Toi oiski mainio lahja :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noniin, sain pakkauksen eilen valmiiksi ja tänään annan sen miehelle. Eteisessä on odottamassa postin saapumisilmoitus:

 

saapumisilmoitus.jpg

 

Verkkokellarissa odottaa siis tämmöinen laatikko:

 

isyyspakkaus.jpg

 

Sisältä löytyy:

 

- Pikku-ruu kantoliina ohjeineen

kantoliina.jpg

 

- lukemista ja musiikkia

kirjat.jpg

 

- kylpemiseen ja vaipanvaihtoon liittyviä tarvikkeita

kylpy.jpg

 

- tuutulaulua soittava pehmolelu, tutteja ja purulelu

lelut.jpg

 

- sikarinkorvike ja sisua

namit.jpg

 

- ruokailuun liittyviä tarvikkeita

ruoka.jpg

 

- ja paidat isälle ja pojalle

paidat.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

MINEL Aivan ihana idea ja pakkaus... Mutta nyt on pakko lähteä ulos :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hieno idea tuo isyyspakkaus, taidan alkaa väkertää myös meidän tulevalle isukille tuollaista! Kiva, että täällä on myös kuvia sisällöistä! Minelin idean vois varastaa ja viedä paketin kellarikomeroon odottamaan noutoa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minel: Aivan ihana tuo sinun pakkaus! Täytyy alkaa jo keräämään ideoita varastoon "omaa" isyyspakkausta varten. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan ihanan pakkauksen olet koonnut minel; mistä muuten löysit tuon ihastuttavan huppupyyhkeen vauvalle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Enpä ole minel, mutta vastailen kuitenkin :) Eli Lindexin mallistoahan tuo. Olen itse hurahtanut samoihin kuoseihin ja ihastelin huppupyyhettäkin liikkeessä. Ei tullut ostettua, kun moisia jo on muutama.

 

Tosi kivoja pakkauksia täällä kaikilla! Itsekin annoin miehelle isyyspakkauksen reilu viikko sitten ja kovin oli mies tyytyväinen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei mies tule saamaan pakkausta. Yhdessä ostetaan vaatteita ja tarvikkeita, mitä ostetaan. Yhdessä myös äitiyspakkausta sitten hypistellään.. Näin olen minä sen suunnitellut, mieheltä ei kysytä.. :lol:

 

Varmasti jos ois enemmän rahaa ja viitseliäisyyttä, innostuisin jonkinlaisen paketin väsäämään. Ajatuksesta siis pidän kovastikin. Kivoja pakkauksia olette kasanneetkin! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annoin miehelleni isyyspakkauksen sunnuntaina synttärilahjaksi eli noin pari kuukautta ennen laskettua aikaa.

Parina päivänä kävin kaupungilla tavaroita shoppailemassa mutta pakkauksen loppuunlaittaminen ei meinannut millään onnistua kun hän oli aina kotona, lopulta piti vain sulkeutua makuuhuoneeseen "askartelemaan".

Pakkaus sisälsi: lakupiipun, sisua, suklaata, suolapähkinöitä(synnärille evääksi), tutit, tuttipullon, äidinmaidonkorviketta, katselukirjan, ensilusikan, tulitikut, mutanaamion, kirjan:vauva/Omistajan oppaan ja virkistävän suihkusaippuan. En löytänyt mistään kivaa vauvan bodia tekstillä siihen hätään. Vaikka tavara määrä ei ollut huikea niin hintaa sille siitä huolimatta tuli ihan "mukavasti".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania, mäkin haluan tehdä tuollaisen sitten kun on aikaa.

 

Mun mies on bmw-fani, mistäköhän bmw-bodeja löytyisi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mun mies on bmw-fani, mistäköhän bmw-bodeja löytyisi...

 

Kerrohan mullekin jos löydät ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ihania, mäkin haluan tehdä tuollaisen sitten kun on aikaa.

 

Mun mies on bmw-fani, mistäköhän bmw-bodeja löytyisi...

 

Voihan sitä ostaa bodyn valmiksi ja käydä painattamassa jossain missä painetaan.. muistaakseni työkeverille annettiin bodyja jossa oli meidän silloinen työyksikön nimi.. Vois ihan itsekin tehdä jonkun auto aiheisen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania pakkauksia täällä :) Miä ajattelin lähteä tänään kaupungille pyörimään ja ostamaan tavaroita isyyspakkaukseen, täältä olen saanut hyviä vinkkejä mahdollisesta sisällöstä, joten kiitos niistä kaikille, jotka ovat ideoitaan jakaneet! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now