pipa

Isyyspakkaus

306 posts in this topic

Voihan sitä ostaa bodyn valmiksi ja käydä painattamassa jossain missä painetaan.. muistaakseni työkeverille annettiin bodyja jossa oli meidän silloinen työyksikön nimi.. Vois ihan itsekin tehdä jonkun auto aiheisen :rolleyes:

 

 

Aiemmin yritin jotain bmw-tuotetta painattaa ja ainakaan logoa ne eivät suostu painamaan (joku tekijänoikeusjuttu, ei ole oikeutta käyttää bmw:n logoa ilman lupaa). Voihan siihen sitten kirjoitaa jotain, että "mun isi ajaa bmw:llä" tms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan mielettömän hienoja isyyspakkauksia. Täältä saa itekin ihan mielettömästi ideoita, ajattelin huomenna jäyttää kelaan omat paperini, joten täytyy ehkä ruveta värkkäämään laatikkoa tulevalle isillekin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain juuri valmiiksi isyyspakkauksen, jonka annan tulevalle isukille perjantaina synttärilahjaksi :)

 

Se näyttää tältä:

 

isyyspakkaus002-1.jpg

 

isyyspakkaus001.jpg

 

 

Ja sisältää (suluissa teksti, mitä luki sydämen muotoisessa lapussa tavaran päällä):

 

- T-paita isälle ja Body vauvalle, t-paidassa teksti: Iskä nro 1 ja bodyssä: Isin oma matkanjohtaja, tämä siksi koska mies ajaa tilausajoja linja-autolla ja monesti on matkanjohtaja reissua suunnittelemassa.. (tiimiedustukseen)

 

- vauvan kylpypyyhe (pyyhkimään ja lämmittämään)

 

- tuttipullo + Tuttelia (tissin korvikkeeksi..)

 

- Panadol Zappia (äkillisiin päänsärkyihin)

 

- Berokkaa (virkeyttä kasvattamaan)

 

- Sisu-rasia (tällä selviää tiukemmista tilanteista)

 

- Papa is the best-tutti (äänenvaimentimeksi)

 

- korvatulpat (yön pitkiin tunteihin)

 

- hengityssuojain (vaipan vaihtoon..)

 

- konjakki pullo (varpajaisiin skoolattavaksi)

 

- jättisuuri kondomi :D (isän ja äidin yhteisiin hetkiin... )

 

- suklaalevy tektillä "Satoi tai paistoi, elämä on ihanaa sinun kanssasi" (iskän hemmotteluhetkeen)

 

- ensi kirja + lelu (yhteisiin lukuhetkiin)

 

- 2 x ruokalaput, toisessa I <3 Dad, toisessa sydämiä ja dad -teksti (yhteisiin ruokailuhetkiin)

 

- kylpyankat (kylpykaveriksi)

 

Tein myös kirjeen, jossa ilmoitetaan isyyspakkauksen saapuneen.. Ihan kiva tuli, saa nähdä mitä mies tykkää ;)

Edited by murmeli

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aiemmin yritin jotain bmw-tuotetta painattaa ja ainakaan logoa ne eivät suostu painamaan (joku tekijänoikeusjuttu, ei ole oikeutta käyttää bmw:n logoa ilman lupaa). Voihan siihen sitten kirjoitaa jotain, että "mun isi ajaa bmw:llä" tms.

Mä painatin Stockalla Fotopaidassa yhden pyöräilyjoukkueen logon, eikä ne mitenkään asiaa kommentoineet. Tosin eivät varmaan edes tienneet mistä jutusta oli kyse :rolleyes: Sanoin kyllä netistä kuvan vaan napanneeni, kun en ollut varma oliko se tarpeeksi tarkka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aiemmin yritin jotain bmw-tuotetta painattaa ja ainakaan logoa ne eivät suostu painamaan (joku tekijänoikeusjuttu, ei ole oikeutta käyttää bmw:n logoa ilman lupaa). Voihan siihen sitten kirjoitaa jotain, että "mun isi ajaa bmw:llä" tms.

 

Eikös kirja-ym kaupoissa ole myytävänä sellaista siirtokuva-arkkia, jolla voi itse tehdä painettavan kuvan vaatteeseen? Sellaiseen sitten askartelee tietokoneella mitä haluaa ja silittää kiinni vaikka paitaan. Luuultavasti tuo ei kestä kymmeniä pesuja, mutta aika pianhan se vauva kasvaa pikkuvaatteista jo uloskin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä painatin Stockalla Fotopaidassa yhden pyöräilyjoukkueen logon, eikä ne mitenkään asiaa kommentoineet. Tosin eivät varmaan edes tienneet mistä jutusta oli kyse :rolleyes: Sanoin kyllä netistä kuvan vaan napanneeni, kun en ollut varma oliko se tarpeeksi tarkka.

 

 

Pitää kokeilla. Miten se muuten toimii? Jos sitten haluan vain tekstin, niin pitääkö mulla olla se valmiiksi kirjoitettuna vai...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein pakkauksen miehelle meidän vuosipäivälahjaksi, eli n. kuukautta ennen laskettua aikaa.

 

Pakkauksessa oli

-kylpytraktori

-talkkia

-suklaata (käsintehtyä, eri makuja)

-Sisuja

-viskipullo

-harsoja

-kirja

-korvatulpat

-ja viimeisimpänä mutta parhaimpana juttuna ammattikuvaajalla otetut kuvat minusta ja koirastamme. Mahakuvat otettu siis alasti, koiran kanssa poseeraamme yhdessä (vaatteet päällä) ja koira myös erikseen. Näistä teetin pakkaukseen kolme kuvaa.

 

Ja mies niin tykkäsi, erityisesti tietysti noista kuvista. Ja oli kyllä sen arvoista, kuvat ovat ihan älyttömän hienoja.

Edited by m.crane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä tuleva isä sai isyyspakkauksen syntymäpäivänään eli n. 1,5 kk ennen laskettua aikaa. pakkauksessa oli:

 

- vaaleansininen body tekstillä: Isin poika

- sini-valkoinen vauvan lippis, jossa oli sydän ja DAD

- isille sukat, joissa luki My dad is cool

-> nämä oli liitetty toisiinsa lapulla: "yhteisiin kävelyretkiin"

 

- isille valko-vaaleansininen pyyhe

- vauvalle samasta kankaasta oleva hupullinen pyyhe

-> nämä yhdessä lapulla: "Yhteisiin kylpyhetkiin"

 

- Pieni brandy-pullo

-Coldplayn uusin cd

-> nämä yhdessä lapulla: "isin omiin hetkiin"

 

- Sisu-aski: "kun sisu uhkaa loppua"

 

- Korvatulpat: "kun on äidin vuoro valvoa"

 

- Uusi vauva, huoltajan opas - kirja: "opettelua varten"

 

-Puuha-Pete, työkoneet(tms) -kirja "isin ja vauvan yhteisiin lukuhetkiin"

 

- Tuttipullo ja Tuttelia: "isin ja vauvan yhteisiin ruokahetkiin"

 

Kovasti tuntui tuleva isä tykkäävän paketista. Sukulaiset, jotka paketin sattuivat näkemään, eivät oikein ymmärtäneet paketin ideaa :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sukulaiset ei sitten tajua mitään :lol:

 

Minäkin annoin eilen isyyspakkauksen. En kovin isoa tehnyt. Vähän vain pientä kun mies haluaa niin paljon itse olla hankkimassa! Isoin juttu oli ehkä "isin kulta" -body vavalle. Ja isälle paljon sisupastilleja. Ne ainakin olivat mieleisiä. Ja toki body johon sisältöä odotellaan kovasti oli mieleinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sposina, ihanat ideat ja toteutukset sulla isyyspakkaukseen! :lol: Voisin kuvitella että itse laitan sitten lähempänä kanssa, just noita auto ja Ferrari juttuja jne. Isin ja lapsen yhteisiä hetkiä, voi että :wub: Täältä saaki hyviä vinkkejä mitä laittaa pakkaukseen, ja aion kyllä itseki semmosen väsätä. Oon kirjakaupasta jo tilannut Alfamerin Vauvaopas-kirjan, siinä on varmasti miehelle paljon selkeäkielisempää tekstiä kuin muissa vauva kirjoissa :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies sai viikko sitten isyyspakkauksen 1-vuotis hääpäivän kunniaksi ja oli kyllä todella mielissään (ehkä jopa vähän liikuttunut) :). Täältä saamien ideoiden ansioista innostuin pakkauksen väkertämisestä :D...

 

Pakkauksessa oli mm.

 

Tarpeistoa yhteisiin leikkituokioihin mm. katselukirja ja lastenmusiikki CD ja erityisesti yhteisiin koripallopelehin pallo, vauvalle urheilusukkia, isälle addun lippis ja vaaville addun tossut (pienet koristossut oli niin söpöset!). Pelipaidoiksi faija ja Skidi t-paidat, kun en löytänyt sopivia koris-aiheisia paitoja.

 

Luettavaa miehelle: vauvaopas, baby blues ja isät rakkaudella (kuulemma "vauva, omistajan opas on ihan ehdoton"!)

 

Tottakai väsyneelle miehelle perinteiset energiajuomat, Q10 nassuvoiteet ja salmiakkiaskit yms.

 

Väsyneelle vaaville yöpuku, unirätti ja CD, jolla on tuutulaulu, jos mieheltä sanat unohtuu.

 

Vaaville vähän vaatetta, hoitotarpeistoa (tuttipulloja, tutteja, puhdistuspyyhkeitä, pyyhe, rasvaa..)

 

...Ja paljon muuta.

 

Ja erityisesti mies tykkäsi "maailman paras isä" nallekarkkirasiasta, jonka sisään olin laittanut pienen kirjeen vaavilta ja "isä" valokuvakehyksestä, jossa on vaavin ultrakuva.

 

Korttiin olin jaotellut tuotteet eri otsikoiden alle.

 

Ja tässä otoksia pakkauksen sisällöstä

DSC_0579.JPGDSC_0420.JPGDSC_0414.JPG

DSC_0581.JPGDSC_0588.JPG

 

Kyllähän tuon keräämisessä aikaa meni (ja rahaa :rolleyes: ), mutta ainakin palkintona oli onnellinen mies :D.

Edited by mymii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania pakkauksia taas täällä :D Tästä toisesta annoin miehelle ultran jälkeen dvd:n

9 kuukautta :D Kai sitä sit isänpäivänä vois jotakin pientä antaa? Vaikka esikoiselta

on vaikka mitä vielä jäljellä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsekatkaas tämmönen laite pulju.netistä ku RC Jammer osoitteesta http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=484

 

Käytettynä parin metrin päästä jumittaa kaikki edessään olevat infrapuna kauko-ohjauksella toimivat vekottimet sen hetkiseen asentoon kunnes kytketään pois päältä.

 

Isyyspakkaukseen mukaan sitä tulevaisuutta vain aatellen...

 

 

Suomi.24-sivuilta löytyi keskusteluketju siitä valokuvan siirtämisestä kankaalle. Netti tökkii nyt sen verran, etten koko keskustelua käynyt läpi, mutta näytti siellä ihan asiallistakin ohjetta olevan. Tässä osoite http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?cat...000000016364610

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mymii

 

Mistä ostit tuon vauvan opas kirjan? Olen kiertänyt aika monet kirjakaupat ja en oo löytänyt :( Tuota nimenomaan olen etsinyt.. on eräs toinenkin vaihtoehto mutta tuo on parempi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Emppu78 Kiitos tiedosta, soitanpa tässä samantien meidän suomalaiseen ja tilaan sen kirjan sinne :) Ilmeisesti se on ollut tilauskamaa ku en oo nähnyt kaupoissa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paanis Ostin oppaan Suomalaisesta kirjakaupasta (Jumbosta) :)

 

amento Kiitos! Menihän siinä vähän aikaa ;)

Edited by mymii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällähän on aivan ihania ideoita. Aivan pakko saada väkertää omallekin miehelle joku paketti, jos lapsi saadaan alulle. Sormet jo syyhyää innosta! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihastelin mymii sun keräämääs pakkausta omissa oloissani jo aiemmin, mutta nyt on pakko kysyä ku tarkemmin sitä kattelin, että mistä hommasit tuon "isä" valokuvakehyksen? Se on kyl tosi hiano, äläkä vain sano että oot sen ite koristellu tms.?!?! :blink::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ihastelin mymii sun keräämääs pakkausta omissa oloissani jo aiemmin, mutta nyt on pakko kysyä ku tarkemmin sitä kattelin, että mistä hommasit tuon "isä" valokuvakehyksen? Se on kyl tosi hiano, äläkä vain sano että oot sen ite koristellu tms.?!?! :blink::lol:

En ole itse väkertänyt (vaikka askartelusta tykkäänkin :P). Sattui osumaan kohdalle Pihapihlaja -nimisessä lahjatavaraliikkeessä (Vantaalla) ja nappasin heti matkaan kun hintaa oli tarjouksessa kokonaiset 2 euroa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Voi hitsi, oot kyllä hyvät kaupat tehny! :blink: Hyvä löytö, pitää itelläki kierrellä noita erikoisliikkeitä täällä jos vaikka löytyis, ei ihan viitti sinne Vantaalle asti lähtiä ettimään :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mymii jos saan vielä udella, niin mistä ostit nuo paidat? Mun piti alunperin ostaa semmoinen isin kulta body, jota tekee name it, mutta niitä ei nyt tällä hetkellä saa.. joten haluaisin varastaa sinulta tuon faija ja skidi -paita idean :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon ostanu jo pari bodya (n.60cm, muistaakseni) isyyspakkaukseen, ja mullaki tarkotus antaa se tulevalle isukille sitte isänpäivänä. Jos siis jaksan odottaa sinne asti.. :P

 

Aika monessa liikkeessä oon vauvan vaatteitaki kattellu, mutta missään ei oo pistäny silmään mitään auto-aiheisia bodeja, paitoja tms. Oisko ketään kuka vinkkais mua oikeeseen suuntaan? :unsure: Semmosia oon nähny mis on esim. auto, lentokone, juna, ja kaikki tosiaan samassa vaatekappaleessa. Mut mie oon niin nirso, etten huoli semmosta! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now