pipa

Isyyspakkaus

306 posts in this topic

Mä oon nähnyt (sellaisella, joka myy myös niitä pipoja tekstein, esim "emäntä") bodyn, jossa on minin logo ja alla lukee "pooper".

 

Mutta jos muita on tiedossa, saa vinkata mullekin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä mies sai isyyspakkauksensa rv25 täyttymisen kunniaksi.

 

Itse pakkaus oli iso, pyöreä meriheinä(?)kori, joka nyt toimii vauvan lelukorina. Tavarat oli pakattu teeman mukaan paperikasseihin, kassin reunaan olin tulostanut Otsakkeen, sisällyksen ja käyttötarkoituksen. Suurin osa ideoista oli täältä, joten kiitos niistä :) (punaisella merkityt lisähuomautuksia, joita itse pakkauksessa ei ollut)

 

Maailman Parhaan Tulevan Isin Isyyspakkaus

 

Isäksi kasvamisen 15 ov

(Loppukoe ~ 31.10.2008)

Uusi Vauva – käyttäjän opas: taskukokoinen opas alkeiden omaksumiseen

Pingun parhaat –dvd: isin ja vaavin yhteisiin hetkiin

 

Uuden tulokkaan juhlintaan

Kuohuviini: malja esikoiselle!

Sikari: juhlahetkiin ja nautinnoksi, saa jakaa ystävien kanssa!

Nenäliinoja: jos hetki herkistää raavaimmankin miehen

 

Vaipanvaihtoon

Vaippoja: hyvin kiinnitettyinä ehkäisee lisätyötä. Käyttöön kannattaa perehtyä

Puhdistuspyyhkeitä: sinappikoneen huoltoliinat pieniin sotkuihin

Sinkkivoide ja talkki: pepun punoitukseen(isin tai vauvan)

Bepanthen: toimii myös ihon ongelmakohdissa

Kumihanskat: isin herkkien käsien suojaksi

Pyykkipoika: isin erittäin herkän nenän suojaksi

 

Yhteisiin kylpyhetkiin

Kylpyamme: isän vastuualueen päätapahtumapaikka

Huppupyyhe: korvilla, kuinkas muutenkaan

Kylpyankka: viihdykkeeksi (Ihana mintunvihreä ankka!)

Kylpyöljy: loraus kylpyveteen pitää ihon pehmeänä. Toimii myös äitiin.

 

Ruokahetkiin

Tuttipullo: kun tissi ei ole lähellä tai ei ole enää ajankohtainen, myös veden antamiseen (Lime Marimekon Unikko)

Äidinmaidonkorvike: kts. edellinen

Bona: ensisijaisesti vauvalle, hätätilanteessa saa syöttää äidillekin!

Ensilusikka: koska mikä tahansa lusikka ei kelpaa! (Hackmannin eläinystävät-sarjan sammakko)

 

Vauvan hyvinvointiin

Tutti ja tuttiketju: tulpaksi

Helistin: söpöliinin viihdyttämiseen (Brion "Bell rattle")

Laastareita: tekevälle sattuu, isälle ja vauvalle! (Batman ja Hello Kitty)

Vauvan body (x2): Mun isi on kauniimpi kuin sun isi! (Name It:n bodyt, joista toisessa lukee "50% Mummy 50% Daddy" ja toisessa "If you think im cute, you should see my daddy")

 

Isin omaan hyvinvointiin

Brejk-suklaapatukka: kun tuntuu, että tarvitset taukoa

Sisu-pastilleja: Sisua tarvitaan aina

Teho: äkilliseen lisäenergian tarpeeseen

Burana: kun päänsäryltä ei voi välttyä!

Korvatulpat: yöunien turvaksi, käyttö sallittua vain ennen työaamuja!

Tulitikut: jotta silmät pysyvät auki yölläkin!

Vaimo/äiti: tämä ei ole pakkauksessa. Tarvitsee yhtälailla huomiota ja hellää hoivaa kuin vauvakin toimiakseen kunnolla.

 

Työelämän isi-välineet

Kehys: vaavin kuva työpöydälle. Jotta maailma tietää, mitä ihanaa SINÄ sait aikaan (Kehykseen kehystin parhaan 4d-kuvamme vauvasta, passepartou'n kirjoitin "isin kulta")

 

Kuvia mä en onnistunut löytämään, mihin lie nekin laitettu. Kivaa tuon pakkauksen kokoaminen oli ja kun lopulta kaikki tarvittava oli koossa, en olisi millään malttanut odottaa pakkauksen luovuttamispäivää ;) Pikkuisen hankala oli myös uteliaalta mieheltä yrittää piilotella milloin mitäkin pussukkaa jä nyssäkkää. Mies oli tyytyväinen ja otettu - sehän tärkeintä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mymii jos saan vielä udella, niin mistä ostit nuo paidat? Mun piti alunperin ostaa semmoinen isin kulta body, jota tekee name it, mutta niitä ei nyt tällä hetkellä saa.. joten haluaisin varastaa sinulta tuon faija ja skidi -paita idean :P

Muistaakseni nettisivulta www.perhelahjat.fi nuo paidat tilasin, saa varastaa vapaasti :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en nyt mistään löydä isin kulta - bodeja tms. Kävin eilen name it omassa kaupassa, eikä ollut sielläkään. Mistä löytäisi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isyyspakkauksen annoin jo ja mies oli aivan myyty! :wub:

Kuvia löytyy helmimammojen ketjusta... :)

 

Meidän isyyspakkaus:

*turkoosi body, johon painatin Pelicans-joukkueen logon (turkoosi on joukkueen väri) ja valkoinen body,

johon painatin New York Rangers-joukkueen logon (sinipunavalkoinen on joukkueen väri) - yhteisiin pelihetkiin

 

*turkoosi kylpypyyhe ja kylpyankka - yhteisiin kylpyhetkiin

 

*turkoosi tuttipullo - yhteisiin ruokahetkiin

*turkoosi "Arvaa kuinka paljon rakastan sinua, kun on TALVI-kirja" (kirjoja löytyy jokaiseen vuodenaikaan) - yhteisiin lukuhetkiin

 

*pieni leijona pehmolelu (leijona sen takia, koska miehellä on samanlainen harja päässään ja käyttäytyy muutenkin kuin leijona ja on ottamassa leijona tatuoinnin) - yhteisiin unihetkiin

 

Ja tähän väliin voin kertoa, että meillä jääkiekko on henki ja elämä miehelle. Joten siitä syystä isyyspakkaus oli

jääkiekkojoukkeen henkinen. Ja itku meinas tulla miehelle silmään, kun näki suosikkijoukkueiden bodyt! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä en nyt mistään löydä isin kulta - bodeja tms. Kävin eilen name it omassa kaupassa, eikä ollut sielläkään. Mistä löytäisi?

 

Vipanat-nettikaupassa ainakin on :) Ja liike on Sellossa.

 

Muoks. tuolla Vauvat/pukeutuminen on ketju: Mistä "huumorivaatteita" vauvalle?

Edited by Nappula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä jo ehdin oman pakkaukseni tehdä kesällä, mutta ihan vinkkinä muille isyyspakkausta kokoaville, kun löysin netistä tällaisen sivun: www.paitava.net jossa myydään "tuore isä" paitaa. Aika hauska :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on tällainen setti

 

Yhteisiin seikkailuihin - kirjeellä, jossa sisällä juttua isyydestä ja isän ja vauvan suhteesta

* isin poika -body

* Tuore isä -paita isälle

* BMW-body vauvalle (tehty samanlainen kuin isällä on jo)

* yksi sellainen tiikeri-body (nalle puhista, mies on ollut pienenä nalle puh -fani)

 

Yhteisiin kylpyhetkiin - kirjeellä, jossa juttua vauvan kyvettämisestä (ollaan sovittu, että se tulee olemaan isän ja pojan yhteinen juttu)

* kylpypyyhe hupulla ja sellaisella jalkapussilla, että vauvan saa hyvin pyyhkeen sisään kiedottua

* kahdenlaista kylpyöljyä

* kaksi pientä kylpyankkaa, joista toinen on koululainen ja toinen palomies

 

Kun äiti ei ole paikalla - kirjeellä, jossa juttua vauvan syöttämisestä tuttipullolla

*tuttipullo ihan pienelle vauvalle tarkoitetulla suuttimella, ja siihen vähän isommalle lisäsuuttimia

* ruokalappu jossa lukee "I love dad"

 

Tarvittaessa - kirjeellä, jossa kerron kuinka tärkeää hänenkin hyvinvointinsa ja jaksamisensa on koko perheen jaksamiselle

*vaipanvaihtovapaus -lappusia

*kotoapoistumisoikeus -lappusia

*namia

 

Sitten mulla on muutama bmw-leluauto, jotka eivät periaatteessa kuulu mihinkään, mutta jos keksin jotain, niin kokoan niistäkin tuollaisen pienen paketin.

 

Tuskin maltan odottaa, että pääsen antamaan pakkauksen (isänpäivänä)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinkkinä pakkauksen tekijöille:

 

Seppälässä oli edullisesti myynnissä mm. boksereita (7,95), joissa luki "Iskä". Niitä oli erilaisia - mm. vaal. pun. jossa pepun päällä oli teksti. Sitten oli sellasia jossa luki pienellä joka kohdassa "Iskä".

Toisissa boksereissa luki Daddy Cool.

 

Sitten samaisessa liikeessä oli ainakin kahdenlaisia t-paitoja (9,95) eri teksteillä mm. sellanen supermies-tyyppinen paita, jossa luki muistaakseni daddy cool ja sit oli supermieslogo ja toisessa oli teksti Daddy Cool.

 

En kattellu niitä mitenkään älyttömän tarkkaan, joten sieltä voi löytyä vieläkin eri malleja

Edited by star

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellasta bodya ei ole keksittykkään minkä haluaisin :lol: Ni aattelin ostaa valkoisen bodyn

ja painauttaa itse sihen kuvan :) Tai siis ihan liikkeessä :lol: Sitten miehelle painautan

paitaan saman kuvan :) Saa sitten ne isänpäivänä :) Toki neiti kerhossakin askartelee

isänpäivälahjan ja värikylvyssä kortin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yhden sellaisen paidan tai bodyn meinaan tehdä missä lukee "i´m cute, my mother is cute, my father is.... lucky" :lol: Näin lontoossa kesällä tuolla tekstillä mutta silloin en uskaltanut ostaa vauvalle vielä mitään...

 

Mutta muuten isyyspakkaukseen on kertynyt kestovaippatavaraa, kirjoja ja muuta sälää ihan rauhassa etsiskelen kun vasta jouluna meinaan pakkauksen antaa :)

Edited by Tuittunen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie sain väkerrettyä tänä iltana isyyspakkauksen valmiiksi. Just ehdin sen tunkea takas kaappiin ku siippa tuli keilaamasta! B)

 

Yhteisiin kylpyhetkiin:

-2 pesusientä (joutsenen muotoista, joku Natusanin tarjouslahja)

-Natusanin baby-oilia, ja Natusan baby-sinkkivoidetta

-kumiankka

-Nalle Puh- huppupyyhe

 

Yhteisiin ruokailuhetkiin:

-I <3 Dad -ruokalappu

-<3 Dad <3 -ruokalappu (joku toinenki oli tainnu samanlaiset ostaa KappAhlista)

 

Tärkeiden sanojen opettamiseen:

-Mauri Kunnaksen autokirja

-Koala karhun autokirja (en muista tarkkoja nimiä)

 

Kun on aika vaihtaa vaippa:

-vinyylihanskat

-pyykkipoika

 

Sit sekaisin laatikkoon "viskattuna"

-Sisu-aski

-Maailman paras isä-muki

-Muumi-laastareita

-4 autoaiheista bodya (mm.sellainen, mihin on selkään painettu rengas, ja teksti neliveto, 4motion)

-Tuutulaulu cd

-Vastinetta tetra (kun tissit ei oo kotona.. :) )

-3 kotoa poistumiskorttia (voimassa klo.19 saakka, edellyttää kotiin paluuta ½yöhön mennessä)

 

Suurin osa ideoista, siis varmaan melkein kaikki :P , täältä löydettyjä, että kiitosta vain kanssa kerääjille :D Vielä ku jaksais sinnitellä isänpäivään asti ennen ku antaa tulevalle isukille pakkauksen.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ostin Stockalta bodyn, jossa lukee söpösti "My heart belogs to daddy". Ajattelin kasata paketin joululahjaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No just.. lainatakseni itseäni, "vielä ku jaksais sinnitellä isänpäivään".. right! :lol:

 

Tuleva isukki sai siis pakkauksensa tiistaina. MUTTA! Hyvä syy aiemmalle pakkauksen annolleni oli se, että itse sain samaisena päivänä häneltä "vauva sormuksen" :wub:

Siis tää on vaan semmonen "meän juttu", ku mie oon haaveillu yhdestä sormuksesta jo useamman vuoden, niin mieheni lupasi sen minulle ostaa sitten kun saamme ensimmäisen lapsemme. Pikkasen aikasessa tässä vielä ollaan, mut varauduin siihen, että jos kauheesti turpoan loppu raskaudesta, niin nyt sitä pystyn vielä pitämään. :P

 

Tämä kyllä eksyi ihan väärille raiteille nyt, mutta tuleva isukki oli kuitenki ihan kiitollinen ja onnellinen "startti pakkauksestaan". Mie ite ku olen niin tunteilla käyvä (ja nyt vielä enemmän sellainen..), niin olisin odottanut paria pientä onnen kyyneltä, mutta ku ei niin ei :rolleyes:

Höhlä mieki..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^höh, varmasti mies oli onnellinen, sillä vaan eri raskaushormonit hyrrää :P . Mä en millään jaksaisi odottaa...No ei enää montaa viikkoa!

 

OT, mä olen huono lahjansaaja tai -vastaanottaja, vaikka lahjoja ja erityisesti niiden antamista rakastankin.l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nonih, isyyspakkauksien suuri vastustajakin on käännytetty (that would be me...) ja meidänkin perheen tuleva isukki sai sittenkin pakkauksensa. Tarkoitus oli odottaa isänpäivään, mutta teknisistä syistä en pystynyt. Pakkauksen sisältö oli sellaista että oli vain ajan kysymys koska mies itse hankkisi samoja juttuja, koska on aiheesta hyvin innoissaan. Siis sekä lätkästä että lapsesta... kyseessä on siis iskän ja lapsen yhteinen fanituspakkaus. Tähän asti mies on fanittanut vain pelejä seuraamalla ja meidän masuvauva puolestaan potkii lähes aina kun JYP tekee maalin, koska tää mamakin on kulkenut mukana peleissä masua ulkoiluttamassa. Kai meidän vauva aistii jonkun hyvänolontunteen mun sisällä aina kun tulee maali ja siksi potkii, mutta selkeä fani sekin. Nyt on siis asianmukaisen asusteet molemmille.

 

Tässä siis pakkaus jonka mies sai: (kommenteilla viitataan miehen huutamiseen ja siitä aiheutuneeseen äänen menetykseen peleissä)

 

img-resized.png Reduced: 96% of original size [ 1000 x 718 ] - Click to view full imageisyyspakkaus.jpg

 

Iskälle ja iskän pikku fanille yhteisiin kannustushetkiin.

Enää 11 viikkoa kannnustusta masun sisäpuolella potkien ja sen jälkeen iskä pääsee itse huolehtimaan pikku fanistaan.

- JYP fanipipot isälle ja isän pikku fanille. Äidin tärkeimpiä tehtäviä on huolehtia että kaikkein rakkaimpien päät pysyvät lämpiminä.

- JYP fanitutti rauhoittamaan iskän pikku fani jos peli käy liian jännäksi. Tarvittaessa tuttia voi kokeilla myös iskän suuhun...

- JYP fanibody iskän pikku fanille. Oikea pukeutuminen on kannustamisen A ja O.

- JYP kaulahuivi ja JYP lätsä iskälle, koska bodeja ei ollut saatavilla iskän kokoisille miehille ;)

- ... ja lisäksi yksi aski sisu -pastilleja, iskä tietää kyllä miksi...

Rakastan teitä molempia!

- Äiskä-

(Maarit)

 

Postimiehenä tälle lähetykselle toimi salaperäinen postimies (minä), joka soitti ovikelloa ja jätti postin pakettikortilla varustetun paketin rappukäytävään ja juoksi itse karkuun. Mies oli juuri suihkussa ja oli tullut about munasillaan ovelle ja oli niin pihalla ettei yhtään tajunnut mun tuoneen pakettia. Lähettäjän kohdallekin kirjoitin sen firman nimen joka myy fanituotteita niin mies ei oikein osannut yhdistää miten JYPin fanikauppa tiesi hänen isäksi tulostaan. :lol: Sit kun mä saavuin pari (tuskallisen pitkää) minuuttia myöhemmin, mies vaan kysyi ihmeissään että olinko se minä vai postimies, koska hän ei nyt oikein ymmärrä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ompas kivan näöinen pakkaus :D Mä tyydyn tällä kertaan vaan muutamaan juttuun kun esikoiselta vaikka mitä jäljellä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinkkinä isyyspakkausta valmisteleville: Seppälässä ainakin meillä päin näytti olevan Iskä t-paitoja ja jotain aiheeseen sopivaa tavaraa! Vaikkei vielä paketin anto ole ajankohtainen, niin varastoon saa ainakin ostettua etukäteen! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anttilan kuvastossa oli faija -sukkia, vaarin on paras (tms.) sukkia ja miehelle I <3 dad -paitoja ja kalsareita (tosin miksi ne on sille miehelle?). Paitojen ja kalsareiden hintoja en muista, mutta sukat oli jotain vähän alle 5e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now