Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Ninja

Suomalainen mies

25 posts in this topic

:lol: ai että mitkä naurut sain heti tälle aamulle, joo, ei oo onneks samanmoista itellä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei helevetti, kyllä sais korvillensa tollanen ukko :skilletgirl: Hyvä vitsi kuitenkin näin aamutuimaan, saa vaan tota omaansa ihaileen ennemmän ja enemmän :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eipä se omakaan täydellinen ole, mutta unelma tuohon verrattuna :D

Noita pätkiä tuli naureskeltua ja päiviteltyä Kummelia katsellessa, vaikkei itsellä ollut tietokaan vauvoista vielä siinä vaiheessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mulla ei tuollainen mies olis kauan viihtynyt kotinurkissa vaan sais äkkilähtöä jo omenan ja murekkeen kohalla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vieköhän raskaus huumorintajun(kin) mennessään? Vielä muutama kuukausi sitten olisin nauranut noille, nyt vaan kiukutti ja ärsytti. Teki mieli motata tuota miestä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Samoin. Jotenkin ei naurattanu yhtään, alko vaan ärsyttää ton naisen puolesta. laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Argh, mikä mies! :skilletgirl: Mutta niin, hauska idea ollu tekijöillä kuitenkin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vieköhän raskaus huumorintajun(kin) mennessään? Vielä muutama kuukausi sitten olisin nauranut noille, nyt vaan kiukutti ja ärsytti. Teki mieli motata tuota miestä.

 

Sama, ei naurattanut vaan ärsytti. Pannua sais tuommoinen mies :skilletgirl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hassua miten erilaisia tunteita tää herättää, mua vaan naurattaa koko juttu. En edes tajunnut et joku vois ärsyyntyä. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää on ollut mun suosikki vuosia ja vuosia... :grin: Niin paras! No muhun kyllä uppoaa muutenkin ihan täysin Kummeli/Mankeli-huumori.

 

Ja tuli kaivettua kyseiset pätkät taas esille, kun raskaus vihdoin on totta. Ja mies lupasi opetella kaikki replat ulkoa. :girl_haha: Jos raskaus jatkuu, tulee tätä matkittua meillä varmaan u s e a s t i. :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko myöntää, mut mulla on tuommonen pätkä mennyt ihan ohi. Näin siis ekaa kertaa. No mies on meillä viljellyt tuota "mulla on sormenpäät ihan pieniä haavoja täynnä, ei pysty" -kommenttia. Voitte kuvitella, mikä oli reaktio kun katottiin pätkä. girl_haha.gif

 

Mutta onneksi tuo oma muru vaan kiusaa noilla kommenteilla, ja todellisuudessa hemmottelee mut niin pilalle päivittäin etten voisi sanallakaan valittaa. Ja pitää kun prinsessaa, etten vaan rasitu. Kaikki mun turhamaisuudetkin huomioidaan. lipsrsealed.gifgirl_in_love.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis voi ei. Mä en ees pystynyt katsomaan tuota sitä omppukohtausta pidemmälle kun alkoi jo savu nousta korvista :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ollaan naurettu jo vuosia noille pätkille miehen kanssa ja nytkin meinaan tikahtua nauruun. Ei meillä ihan tuollainen asusta :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D Mä en oikein tienny itkenkö vai nauranko :D Mies repeili vieressä kyllä. Jotenkin meikäläisenkin huumorintaju hieman kateissa näin 2 viikkoa synnytyksen jälkeen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me hirnuttiin täällä miehen kanssa. :D Se kanssa meinaa opetella replat ulkoa, katsotaan kauan mulla riittää huumorintaju. :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aika kamala. Välillä pisti niin vihaksi, mutta kyllä se silti aika naurettavaa oli :D

Onneksi oma mies ei oo tuollanen :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, hyvin näytelty. Tulee tosiaan ihan mukava olo, että ei ole mun mieheni onneksi tuollainen. Mutta... tuli myös mieleeni, että ainakin takavuosina on takuuvarmasti ollut miehiä, joilla on ollut vähän tuon sorttista henkeä. Kaipa sellaiset tänäpäivänä jäisivät yksin eikä tarttis mistään vauvamahoista ylipäätään häiriintyä.:girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, hauskahan tuo pätkä on, vaikka tietylla tavalla itsekin jotenkin pahastuin tosta kun katsoin miehen kanssa jossain vaiheessa. ^_^ Pahastuminen varmaankin johtui siitä, että muka miehen mielestä tollanen ei saisi olla hauskaa kun itse on raskaana. Vaikkakaan ei oma mies ikinä noin käyttäytyisi. Mutta syytän sitä, että muutenkin välillä mielialat vaihtelevat. :D Ja kun on niitä p*kiaisia olemassa jotka oikeasti käyttäytyvät huonosti naisiaan kohtaan. <_< Itsekin tunnen vastaavanlaisen miehen, joka seurustelee yhden ystäväni kanssa. Voisin kuvitella että siitä tulee juuri tuollainen jos joskus erehtyvät yhdessä lapsia tekemään (mikä on hyvin epätodennäköistä, koska mies tuntuu olevan tämän ystäväni kanssa vain siksi ettei juuri nyt ole muutakaan). Kyseessä on todellinen juntti, enkä ikinä ole ymmärtänyt mitä ystäväni tuossa miehessä näkee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0