Guest Jemina

Femar - kokemuksia

190 posts in this topic

... en tiedä josko tästä on jo jossain keskustelussa ollu puhetta MUTTA pidentääkö teillä Letrot kiertoja??? Itelläni tosiaan viimeisin kierto +3/4 vrk tavallisesta ja nyt ovistelin ilmeisesti vasta kp22/23.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^En mä ainakaan ole huomannut, että kierto olis pidentynyt. Mun mielestä ihan samoissa on ollut, tosin ekat kaksi Letro-kiertoa ovis tuli aika myöhään kp15 vai 16 ja 4. kierrossa jo kp12, joten se kiertokin jäi lyhyemmäksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin, kyllähän sitäkin ollaan mietitty, että josko yksityiselle siirryttäis mutta vielä nyt ollaan päätetty että katotaan toi julkisen puoli kun tuntunut että kyllä sieltäkin on aikoja hyvin saanut. Täytyy harkita jossain välissä uudelleen...Mulla eka letrokierto oli pari pvää normia pidempi ja nyt viimeisin oikeestaan päivä/kaks lyhempi...mutta kyllä ne tolla muutamalla päivällä saattaa ilmankin letroja heitellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullahan ei oikeestaan kiertoa ollut ennen Letroja niin mun tapauksessa ne lyhensi kiertoa. Mulla oli ovulaatio aina kp 17 tai 18.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin siis viimeisin lääkäri olis sitä mieltä että "ovuloin ilman ovulaation induktiotakin" (kas ko en vaan sitten luomusti tule raskaaksi...) koska viimeisimmät luomukiertoni ovat olleet säännölliset 30 vrk ( +/- 1 vrk), ovulointiani ei siis ole mitenkään verikokeilla koskaan tarkistettu. Ja ennen kuin kierrot säännöllistyi niin mensuja ei kahteen - kolmeen vuoteen ollut ollenkaan, välillä käytin e-pillereitä jotka sai aikaan minimaalisen vuodon.

 

En toki ole ovulaatioita edes yrittänyt metsästää LH-testeillä kuin Clomien/ Letrojen aikana. Ei voi muuta sanoa ko että toivoisin hieman tarkempaa seurantaa näihin Letroihin liittyen, pelkkä yksi UÄ ensimmäisen kierron 11.päivä ja sitten näkemiin puoleksi vuodeksi, jatkat vaan sillä annoksella "kun se näkyy toimivan"..........  :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kysynpäs täälläkin: onko teillä muilla tehty aukkaria femareiden/letrojen aikana? Mulle sanottiin polilta, ettei letroja sais alottaa tulevaan kiertoon, kun aukkari tehdään. Miksi näin? Oon vihdoin saanut kierrot järkevän mittasiksi letroilla ja nyt niitä ei saisi ottaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä alkoi tänään viides Letro kierros, eli kp2.. Lekuri meinasi että 6 kuuria niitä syödään, ja jos ei plussaa niin siirrytään pistoksiin.

 

Mamael, Mulla Letrot saaneet aikaan suht normi kierrot (PCO). Ja ovikset on olleet kp16-kp20. Eli ovat lyhentäneet mun pitkiä kiertoja.

 

Onnea Akashalle plussasta, nää on niitä parhaita ylläreitä <3! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aukkari tehty pariinkin otteeseen kevään aikana, mutta silloin ei ollut vielä mitään puhetta Letroista tai Clomeista joten ei kans sen parempaa tietoa :/

 

Ja tsemppiä Winsky, aina sitä vaan toivoo vaikka täti kuinka kolkuttelis ovella <3

Edited by Sametti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kröhm.... sain tänään haamujen haamun raskaustestiin  :girl_impossible: Perjantaina teen uuden testin........ 

Edited by Mamael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Sametti :)! Ja tsemppiä myös muille meille EI tärpänneille, onneksi täällä alkaa näitä plussia edes jollain tulla, niin antaa vähän toivoa, toimii siis ainakin osalla :)!

 

Onnittelut Mamael, tarrasukkia pienelle ja tsemppiä raskausaikaan :)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitäs tänne kuuluu? Onnittelut plussanneille!

Mä palailen tähän ketjuun. Raskaus meni kesken viikolla 6+6. Pari päivää aikasemmin kävin ar-ultrassa ja syke näkyi ja kaikki muutenkin mallillaan mutta näin siinä sitten kävi.

Ei auta kuin aloittaa yritys uudelleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahoittelut Mymmeli85 :(:lipsrsealed:

 

Mulla viides Letrokierto menossa kp17, jolloin ovis yleensä ollutkin, mutta näyttää taas venähtävän päivän pari pidemmälle.. Herkästi näköjään vaikuttaa tuo tablettien ajallaan syönti, unohdin viimeisen tabletin ottaa toissa la iltana, joten otin sen vasta su aamuna ja näin sitten heti venyy kiertokin :/. Mietin tässä jo pitäisikö varata vaan jo tk-lekurille aikaa, että sais lähetettä julkisille puolelle jatkoon. Jos tässä nyt pistoksiin siirrytään, niin pelkästään jo lääkkeiden hinnat nousee taivaisiin. 

Edited by winsky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pahoittelut mymmeli85, todella surullisia uutisia :(

 

Mulla alkoi eilen uusi kierto eli 6. letrojen kanssa, tässä kierrossa mennään todennäköisesti inseminaatioon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi surkeus Mymmeli :(  Toivotaan pikaisesti uutta tärppiä ja muutenkin onnitteluja plussanneille <3

 

Mä sain juuri eilen tulokset siitä kohdun sisäpuolelta otetusta näytteestä ja puhdas oli. Joten nyt jatketaan letroilla 1x 3-7 kp ja pregnyl sitten ennen inssiä. Testi näytti aamulla negaa ja tässä näinä päivinä olis taas tiedossa kp1...ja siis 2 letrokiertoa takana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippa!

 

Hyppään tänne mukaan. Yritystä pian vuosi takana, ensimmäistä yritetään. Viime kuussa gyne vähän vihjaili PCO:n suutaan, joten ajateltiin aloittaa letrot. Mies kävi simppatesteissä ja tuloksena oli priimaa kamaa. Eli nyt vain peukut pystyyn, että Letrot tuo toivottua tulosta seuraavalla kierrolla. Tai edes jossain kierrossa tässä lähitulevaisuudessa. :) Aloitin tänään myös terolutit lyhentämään kiertoa sillä nyt ne ovat huidelleet siellä kp 40-44 kieppeillä. Aukkaria mulle ei ole tehty, eikä kyllä gyne ole mulle maininnutkaan asiasta mitään... No, otanpa puheeksi seuraavan kierron kontrollikäynnillä. Tällä hetkellä siis olemme yksityisen puolella.

 

Ja mymmelille suuret pahoittelut <3

 

Ja kaikille valtaisia plussatuulia!

Edited by Littis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervetuloa Littis :)

Huomenna toinen inssi, alkaa hiukan jännittämään kun pelkään että taas jotain epämääräistä nestettä kohdussa jolloin kiinnittyminen hankalaa. Tässä letrokierrossa hiukan välivuotoa kp 10-12. Testipäivä olisi 7.10.

 

Syksyisiä plussatuulia <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin viime perjantaina verikokeissa ja hcg oli laskenut normaalille tasolle. Nyt saan aloittaa terolutit käynnistämään kierron ja ilmeisesti letroilla mennään seuraavassakin kierrossa. Taas pääsi yhden askeleen eteenpäin tässä asiassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo11 kp31/33 ja herkkä rt puhdas nega, eli taitaa tämän viidennenkin letrokierron odotukset olla tässä  :(. Alkaa jo niin masentamaan tammikuusta asti tehdyt negatestit. Kuudes kierto gynen mukaan mentäisi vielä letroilla, mutta taidanpa hakea tulevaan kiertoon clomit, joihin on myös resepti ja kokeilla niillä sitten viimeinen kierto ennen muihin vaihtoehtoihin siirryttäessä... Ensi viikolla tk lääkärille aika ja pyydetään lähetettä julkiselle puolelle jatkoihin, tiedä koska sinne aikaa mahtaa edes saada.

 

Miten Sametti inssi meni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kysymästä, inssi meni luultavammin ihan hyvin. Vasemmalla 24mm johtofollikkeli joka ei ollut vielä puhjennut. Nestettä pieni määrä sektioarven kohdalla, mutta ei muualla joten ei kait pitäisi haitata. 32.6 miljoonaa siimahäntää sinne lähetettiin joten jos ei niillä onnistu niin kyllä se vika on siinä mun rakkulassani :D Testipäivä tosiaan 7.10 ja mietin just et malttaisinkohan tällä kertaa odottaa sinne asti kun oon kans niin perin juurin kyllästynyt haamun metsästykseen (tuskin silti maltan :) ) Jos nega niin ainakin kolmas kerta koitetaan vielä samalla kaavalla...voihan piinapäivät!!! Oviskivut on ainakin ollut eilen ja vielä tänäänkin melkoiset et jotain ainakin tapahtuu onko se sitten hyvää vai huonoa...

 

Ja tsemppiä kaikille mutta etenkin Winskylle, kp1 ja 2 on ainakin itsellä ne pahimmat päivät...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi päivää vielä Terolutia ja sitten odotellaan menkkoja saapuvaksi. Ja niiden alettua soitto polille, katsotaan mitä tehdään, luultavasti Letroilla jatketaan kun ne viimeksi tuotti tulosta.

Mitäs muille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now