Guest Noose

Tuliko raskausarpia?

402 posts in this topic

Mulla tänä aamuna näkyi ekat hailurat viirut masussa. Ja nyt siis "tosi huikeat" viikot menossa, eli rv 23+5. Ei tullut yllärinä, koska teininä jo meni rinnat ihan arville, vaikka kasvoivatkin ihan vaan a-kupin täytteeksi. :D Minkäs teet kudostyypillesi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yhtään arpea ei ole vielä tullut (37+6). Saa nähdä tuleeko ne vasta synnytyksen jälkeen. Tosin ei mun äidillekään ole yhtään tullut kummassakaan raskaudessa, joten jospa oon siltä perinyt hyvät geenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinnoissa on ja paljon, myös mahassa näyttää olevan noita arpia jo. Jotenkin osasin odottaa niitä, mutta ei ne silti kauheesti ilahduta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinnoissa muutama pieni arpi ja pieniä arpia reisissä, mahassa ei yhtään (rv37+3 menossa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli ekasta ja paljon :( luulin säästyväni, kunnes yhtäkkiä pamahti koko masu täyteen :/ myös pohkeet arvilla.. Toivottaan nyt ettei enempään tulisi, oon ihan tiikeri muuten :D Ja rasvasin, ei auttanut mulla..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasvailut ei auttaneet tässäkään osoitteessa. Arvet tuli ihan raskauden viimeisillä metreillä. Hurjimmat on mahassa navan kohdalla ja sen alla. Reisiin tuli vaaleampia, rinnat säästyi aika hyvin. Jotain vaaleita pieniä juovia mutta ei mitään mahaan verrattuna. Itseäni ne ei pahemmin haittaa, mulla on ihana poika ja hän on jokaisen arven arvoinen. Mies ei myöskään ole niistä mitenkään hermostunut, välillä jopa silittelee niitä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuli ja paljon! Eka ilmeistyi navan oikealle puolelle rv. 4+ (uskokaa tai älkää...) Nyt mahanahka ja jenkat on raidoitettu ylävatsaan asti. Myös pohkeisiin, reisiin, häpykukkulalle, nivusiin ja takapuoleen tuli jonkunverran. Elikkä aika karmaiseva nahka mulla, mutta on siellä kannettu jotain uskomattoman arvokasta, eli eipä haittaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta ihan pikkuisen tuli, seuraavasta ei tullut uusia ja kaksosia odottaessa tuli hieman enemmän. Ei ihan älyttömästi oo kuitenkaan. Jospa nyt ei enää uusia tulis, onhan tuo maha jo semmosen venytyksen saanu kaksosia ootellessa! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle jäi roppakaupalla arpia ykkösen jälkeen. Tissit,vatsa,jalat jne.Synnärillä yksi hoitaja oli tosi huolissaan noista arvista ja alkoi ehdottelee voiteita ja laserin käyttäö niiden pois saamiseksi. Oli ilme kohillaan ku tuumasin et "Mä en oo mihinkää missikisoihin menossa, ja jos sua nää mun arvet haittaa älä kato. Mä voin tempasta vaik nyt bikinit päälle ja painua rannalle. Eikös mun kroppa saa olla sen näkönen et joku siellä on 9kk asunut? Ja keskustelu arvista päättyi siihen. Tosin ajanmyötä noi kyllä haaleani aika paljon, ja eniten harmittaa kun mun "vauhtiraita" hävis masusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli kans vko:sta 20 lähtien noita arpia mahaan sen verran, että lopussa maha oli aivan raidallinen...nyt 2kk synnytyksestä on ne vähän jo vaalentuneet, jännä nähdä minkänäköinen maha on esim parin vuoden päästä:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasvasin ihoa ahkeraan, mutta esikoisesta jo tuli tiikeriraidat mahaan, häpyluulle, reisiin ja muutama vaalea pohkeisiin. Kakkosta odottaessa maha kasvoi sitten eteen ja tuli ihan muutama uusi. Kolmannesta ei tullut enää lisää. Mulla on tosi ohkanen ja herkkä iho, sillä lienee vaikutusta..? Mahat on myös olleet tosi valtavia muuhun kroppaan verrattuna , et ihmekkös jos ei nahka veny repeilemättä :grin:

Mua ei kuitenkaan arvet ole haitanneet, ilman niitä mulla ei ois nyt kolmea maailman ihaninta lasta, jos heidän tuloonsa tähän maailmaan vaatii mulle arpia niin olkoon niin :give_heart:

 

Muoks. Mies on kommentoinut arpia mm. "Nuohan on just kivat ja uniikit"  :D  :d_lovers:

Edited by Senju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole tullut vielä, rv 39. Olen rasvaillut kyllä. Teininä niitä tuli muutamia alaselkään...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rv 30 tuntumassa ekassa tuli lantioon ja takamukseen siitä jo 13 vuotta aikaa. Seuraavissa ei ole tullut yhtään ja entiset arvet ovat kokonaan haalenneet pois....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei yhtään, onneksi! :) olin ihan varma, että tulee, koska mulle tuli ekat arvet jo ala-asteella murrosiän kynnyksellä, mutta raskaudessa säästyin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisessä raskaudessa en saanut kuin turvotuksen aiheuttamia jälkiä jenkkiksiin ja reisiin, ne haaleni nopeasti pois. Tässä toisessa raskaudessa ei ole edes niitä, toivotaan että ei tulekaan (huomenna la)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tullut arpia. Rasvasin ihan perusvoiteilla aina suihkun jälkeen. Vauva syntyi 37+4, että olishan niitä voinut vielä ilmaantuakin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan alavatsaan Rv31-32 aikana.. Huomasimme ne 32+1 ja olivat todella haaleat ja eipä mitenkään erityisen pahaksi päässyt menemäänkään. Öljynnyt muutamat kerrat ja pessyt välillä ihoa hunaja saippualla sekä rasvannut hunaja rasvalla mutta tiedä sitten onko noilla ollut minkään asteen vaikutusta asiaan. Luuletnpa että tulivat siinä vaiheessa kun maha valahti alas ja vauvan kaikki paino venytti ihoa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli esikoisesta synnytyksessä pari pientä alavatsalle ja tisseissä vanhat arvet taisi venyä lisää. Yllättävän vähän tuli, kun teininä oon kuitenkin niitä jo saanut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulihan niitä! Aikamoisesti ekassa raskaudessa, ja tokassa sitten vanhojen viereen uusia.  :girl_mad: Ei oo kovin ajankohtaista pohtia, miten niiltä voi oikeen välttyä??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now