Siona

Tuplarattaat

1062 posts in this topic

Bumbleridet menee yllättävän pieneen tilaan kasattuna. Omat on edelleen (!) vasta tulossa maahantuojalta, mutta kertaalleen on testattu takakonttiin kasattuna ja hämmästyttiin :) Eli lentomatkustusta varten ei ainakaan tarvitse mitään matkarattaita hankkia. Babyjogger asiaan en osaa vastata mitään, kun itse halusin vierekkäin istuttavat kärrit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millanenhan se on se BJ:n oma kuljetuslaukku?

Meillä on GT:lle se City Selectin laukku (renkaat niin isot, ettei mahdu City Minien laukkuun. Renkaille on siis omat vetoketjulliset taskut) ja tyytyväisiä ollaan oltu. Mikään kovin topattu tuo ei ole mutta hyvin on meillä kestänyt rattaat ehjinä jo kuusi lentomatkaa. GT:n kanssa laukkuun jää sen verran tilaa, että mukaan voi laittaa makuupussia tai retkialustaa, vilttiä, sadesuojaa tms.

 

Itse sun tilanteessa varmaan alkuun ostaisin nuo Selectit ja sitten jos alkaa tuntumaan raskailta, epäkäytännöllisiltä tai muuten kyllästyttää niin onhan niillä ihan ok jälleenmyyntiarvo ja uusia vaan tilalle sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joku kysyi Bumbleriden työntömukavuudesta: aisaa saa säädettyä eri korkeuksiin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perhostyttö: kyllä ne bumbleridet on aika isot jos matkiksiin vertaa :) vaikka onkin mun unelmakärryt noin muuten. Sinänsä ne mahtuu meidän auton perään ihan ongelmitta, mut ei kyl ole sellaiset, jotka ottaisin lentokoneeseen. Lisäksi ollaan pohdittu, et matkoilla olis varmaan kätevää, et ei olis vierekkäin istuttavia vaan peräkkäiset, kun monesti siitä pituudesta ei ole niin paljon haittaa kuin leveydestä. Bumbleriden kasaus ei ollut mun mielestä ongelmallinen, mut BJ on superhelppo. Bumbleridet on vaan niin :lipsrsealed: ja ottaisin ne heti, jos meidän tarpeet ois hieman toisenlaiset.

 

BJ City selectit on tosiaan valtavan pitkät, mut me asutaan omakotitalossa, joten hisseissä kulkua ei normaalisti juuri ole. Matkustaessa taas ei voi etukäteen tietää, mut kun mitkään minivaunut ei ole vaihtoehto, kun ei haluta siitä istuintilasta ja näkyvyydestä tinkiä. Kaupungilla nähtiin Selectit tänään ja kysyttiin et missä tulee ahdasta, niin ainakin tavarataloissa jne oli sellaiset hissit, joihin noilla kyllä menee. Bussissa sanoivat, et riippuu istuimien asennosta, et tukkiiko koko käytävän. Jos ei ole mutia vaunuja, niin voi mennä myös pituussuunnassa ja sit ei haittaa. Me kyl jonkin verran kuljetaan bussilla (esikon kanssa alle 10x yhteensä ollaan oltu), mut enemmän omalla autolla. Muita julkisia täällä ei olekaan. Pikkuhisseihin ei sit kyllä leveämmilläkään tuplilla mahdu. Kovasti nää tapaamani BJ City Selectien omistajat kehuivat sitä ostoskoria, et on valtava ja sinne voi lastata tavaraa huoletta. He pitivät istuimia eniten kasvot vastakkain, kun heidän pojat tykkäsivät olla niin. Lastentarvike antoi tarjouksen kahdella istuimella 725e, koppaa ei kuulemma ole mahdollista saada ja mustaa väriäkään ei ole, ellei ota toista istuinta punaista. Mitään ihan ilmaista nettisivua en ole vielä löytänyt, mut tuohon samaan hintaan sais sen kopan jos tilais ulkomailta (ja kaikkia värejä olisi saatavilla).

 

Mutta mä päädyn samaan kuin aina aiemminkin, kun alan oikein googlata näitä kärryjä. Löydän aina jonkun sivuston, jossa on satoja mulle ihan uusia tuplia, puolet jotain halpishintoja (esim. 180-300e hintaluokassa kymmeniä malleja) ja sen jälkeen mietin, et jos vaan ostettais joka tarpeeseen omat halvat kärryt. Noilla ei tosin saa oikeen mitään myydessä, mut ois sit matkalle omat ja kotiin omat. Ja koska pohdinta on loputon, niin päädyn lopulta siihen, ettei hankita mitään :D

 

Jotenkin kuitenkin polttelis nyt nuo selectit vähän aiempaa enemmän (varmaan kun mieskin niihin ihastui niin kovasti), joten tulen varmaan vielä tässä tänne puolustelemaan niitä, et saisin ostaa meille ihkauudet rattaat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ups, sehän ehti livahtaa linkiksi jo ennen kuin mitään tein :) siis tuossa nosita city selecteistä vielä blogikirjoitusta ja kuvia ja muutama kommentti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitenniin ei ole mahdollista saada koppaa? Vai siis tiedän haluamassa värissä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huomasin, että täällä pohditaan City Selectejä =) Meillekkin sanottiin jotain tosi epämääräistä Espoon Niittykummun Lastentarvikkeessa, että noihin vaunuihin ei heillä ole koppaa. En siis aluksi sitä ostanut. Mutta onneksi mietin asiaa ja ehdin kopankin hankkia ennen pojan syntymää Varistosta. Tuplat on olleet meillä käytössä nyt kolme kuukautta ja sitä ennen muutaman kuukauden esikoisella.

 

Tavaratila on tosiaan mahtis! Kun käydään vauvan kanssa kaksin kaupassa, saan olaosaan kaksi muovikassillista tavaraa + vielä jotain muuta. Vaunujen pituus ei oo tullut missään vastaan, päinvastoin on ollut kätevää oviaukoissa ja käytävillä/ kaupoissa. Käydään paljon esim. Sellossa tai Omenassa, joissa monesti huomaa, kun vierekkäin istuttavat tuplat odottaa omistajaansa kauppojen ulkopuolella.

 

Ainut miinus, jonka olen huomannut on, ettei rattaiden kanssa voi tehdä juoksulenkkejä. Mutta eihän ne siihen menoon ole tarkoitettukaan!

 

Ollaan lähdössä talvella kans reissuun ja oon pohtinut ihan vakavasti, että lähdetään luultavasti näiden rattaiden kanssa. Runko menee niin pieneen tilaan ja istuimet myös erikseen ovat pienet ja lättänät, että kahdet matkarattaat olis taas jotenkin hankala vaihtoehto..Tätä en tosin ole vielä tutkinut tarkemmin.

 

Olen nähnyt yhdet tällaiset kerran käytettynä myynnissä, hintapyynti oli jotain lähellä 700€. Varmasti Suomesta ostetut siinä tapauksessa. Ja yhdet tiedän kaverin myyneen kaverilleen 700€:lla. Joten hyvin pidettynä saa varmasti vielä myytyä eteenpäin!

 

Hyvät kärryt siis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh, ihan OT:na mutta pikkurinsessa; etkö aluksi ollut vierekkäisten tuplien kannalla ja nyt ihastuit peräkkäisiin? Itse kun taas olin peräkkäisten kannalla mutta ihastuin vierekkäisiin. :girl_crazy: Ja kun tuplien maailman piti olla tosi suppea ja olematon :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koska pohdinta on loputon, niin päädyn lopulta siihen, ettei hankita mitään :D

 

 

No todellakin tämä :D Sitä kiertää ja kaartaa kaikkien tuplien ympärillä ja lopulta toteaa että hittolainen pärjätäänhän me ilmankin. Kunnes taas seuraavana päivänä alkaa miettiä että eipäs pärjätä. Miten voi olla näin vaikeaa??

 

Me ei olla vieläkään onnistuttu miehen kanssa miettimään että missä tilanteissa me tuplia tarvitaan. Nyt kun ollaan muissa asioissa käyty pariin kertaan lastentarvikeliikkeessä niin kyllä siellä vaan B-Dualit näyttää niin isoilta ja kohloilta meidän silmiin että niitä ei tee enää yhtään mieli. Lisäksi nähtiin yksi päivä kun eräs äiti työnteli P&T:tä ja se joutui kyllä kulkemaan tosi hassussa asennossa ettei olisi potkinut sitä alaistuinta. Sekin alkoi jotenkin vakuuttaa että päällekkäiset ei olisikaan hyvät.

 

Peräkkäisiä ei edes mietitä, ne näyttää niin valtamerilaivoilta että ei kiitos.

 

Eli mitä jää jäljelle? No ne vierekkäin istuttavat mitä mun ei alunperin pitänyt edes haluta :girl_sigh: Mutta jotenkin arastelen sitä että mahtuuko niillä bussiin vaikka sen miettiminen on ehkä aika turhaa. Nytkin ollaan viimeisen puolen vuoden aikana käytetty bussia varmaan viisi kertaa kun muuten mennään pidempiä matkoja autolla ja lyhyemmät matkat aina kävellään. Mulla on vaan joku pakkomielle miettiä sitä bussiin mahtumista. Lisäksi mietityttää se että kuinka tyhmää niitä vierekkäisiä on työntää jos esikoinen käveleekin. Tosin kun ei tuo neiti kauheasti vielä osoita intoa itsenäiseen kävelemiseen niin voi olla että tuplat tulee enemmän kuin tarpeeseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meillä kun oli ne double wavet niin kyllä niillä meni bussiin, me tosin oltiin melkein päätepysäkillä eli voivoi muille ;) kaikki nykyaikaiset tuplat taitaa olla sen alta 80cm, eli pyörätuolileveyden, mittaiset. eli TARVITTAESSA mahtuu kauppojen kassoista, hisseistä, bussiin. ei sellaisilla varmaan jokapäivä halua kaupungilla pyöriä, mutta onnistuu sekin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole ketjua sen enempää lukenut mutta kerron omat kokemukset Easywalkerin tuplista.

Meille ehdoton oli kova kantokoppa (nuorempi nukkui siinä 6kk. ikään asti kaikki sukuloinnit), kääntyvät etupyörät ja säädettävä aisan korkeus.

Ulkonäkö ja väri tulivat sitten noiden kriteerien jälkeen. :girl_sigh:

 

Tosiaan meillä oli ensin vauva kopassa joten vaunuun ei saanut turvakaarta, mutta meillä ei käytössä haitannut.

Olen näiden kanssa juossut pieniä (5-10km) lenkkejä jolloin pidän etupyörät lukittuina tai toinen niistä aina "tärisee".

Ollaan oltu ihan hirmu tyytyväisiä vaunuihin. Ovat ketterät, kevyet työntää, helpot laittaa kasaan.

Ostoskoriin on hankala laittaa isompaa tavaraa jos istuin on ala-asennossa. (ettei tulisi pelkkää hehkutusta :girl_crazy: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noniin, meillä on nyt tehty päätös että tuplat pitää hommata. Eikös siitä ole jo hyvä lähteä liikkeelle :grin:

 

Ei vaan, kun nyt alkaa näyttää siltä että ei tuo meidän vuosikas ole kauhean innoissaan harjoittelemassa kävelyä niin ei siitä ole vielä kauppareissujakaan kävelemään loppuvuodesta...

 

Mun ja miehen pää alkaa kääntyä pikkuisen vierekkäin istuttavien suuntaan. ainoa mikä mua mietityttää että onko niitä huono työntää silloin kun esikoinen kävelee ja vauva on vaunuissa? Kun sitten kun esikoinen oppii kävelemään niin saa tietty kävellä niin paljon kuin jaksaa (ja mulla ei siis ole aavistustakaan että kuinka hyvin lapset jaksaa kävellä sitten kun sen taidon oppivat :D). jos ikäeroa on 1v4kk niin onko sen kannalta ihan sama että onko vierekkäin vai päällekkäin istuttavat?

 

Meillä mennään niin harvoin bussilla joten sitä mun ei kannata miettiä ollenkaan, että mitkä mahtuu bussiin ja mitkä ei. Kaikki on kävelymatkan etäisyydellä, pisin pakollinen reissu olisi ehkä postiin jonneka on pari kilsaa. Ja postissakaan ei tarvi kauhean usein käydä. Kaupat, neuvola ja leikkipuistot on kilometrin säteellä.

 

Eli nyt se mun ongelma on että ostanko vaan jotkut halvat vaunut vai alanko pohtia että haluanko kääntyvät eturenkaat, mahdollisimman kapeat yms yms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun ja miehen pää alkaa kääntyä pikkuisen vierekkäin istuttavien suuntaan. ainoa mikä mua mietityttää että onko niitä huono työntää silloin kun esikoinen kävelee ja vauva on vaunuissa? Kun sitten kun esikoinen oppii kävelemään niin saa tietty kävellä niin paljon kuin jaksaa (ja mulla ei siis ole aavistustakaan että kuinka hyvin lapset jaksaa kävellä sitten kun sen taidon oppivat :D). jos ikäeroa on 1v4kk niin onko sen kannalta ihan sama että onko vierekkäin vai päällekkäin istuttavat?

 

 

Kannattaa myös miettiä millainen lapsi on luonteeltaan. Meidän esikoinen käveli kyllä jo 18kk iässä hyvin ja nyt reilu 2-vuotiaana menisi jo pitkät matkat. MUTTA vain sinne suuntaan minne oma nenä näyttää! Mulla (eikä miehelläkään) ei hermot kestä jatkuvaa temppuilua ja kiukuttelua suunnasta, varsinkin jos oikeasti pitää mennä jonnekin, saati sitten vielä aikataulussa. Tästä syystä panostetaan kunnon rattaisiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Hyvä pointti! Meinaan meidän neiti alkaa vaikuttaa aika itsepäiseltä tapaukselta. Kiltti mutta itsepäinen. Joten voipi muuten olla että ei tosiaan suostu yhteistyöhön kunhan oppii kävelemään :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun kaksivuotias jaksais jo kävellä, mutta se tahti on niin hidas, että kauppareissuun menis ikä ja terveys. Lisäksi jokaista kiveä ja männynkäpyä pitää jäädä tutkimaan. Ja välillä täytyy juosta autotielle... :rolleyes: Että en kyllä anna sen kävellä rattaiden vieressä kuin ihan lyhyitä siirtymiä (ehkä pari sataa metriä). Esikoisen kävelemistä on kuitenkin hankalampi valvoa kun samalla yrittää työntää vauvaa rattaissa.

 

Meillä on Easywalkerin tuplat, ja minusta niitä on ihan hyvä työntää myös silloin, kun kyydissä on vain yksi lapsi. Eli ei mitenkään haittaa tasapainoa tms.

 

Me hankittiin nuo siksi, että halusin pitää molemmilla lapsilla mahdollisuuden rattaissa nukuttaviin päiväuniin. Aika harvoissa peräkkäin istuttavissa se on mahdollista. Britaxeissa onnistuis, mutta ne ovat niin leveät (5 cm kapeammat kuin Easywalkerit), että en oikein tiedä mikä hyöty siitä peräkkäin istumisesta niissä on. Baby Joggereissakin onnistuin molempien päikyt, mutta ne on niin kalliit (ja minusta myös rumat ja epäkätevät), että eivät olleet edes harkinnassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei esikoinen ole tarkoituksen mukaisesti nukkunut päikkäreitä ikinä vaunuissa, ei siis nukutettu vaunuihin erikseen. Nukkuu jos ollaan liikenteessä päikkäriaikaan, ei muuten.

 

Musta muuten jotenkin vaikuttaa siltä että tämän vuoden B-dualit olisi isommat kuin edellisen vuoden. En kyllä yhtään tiedä että pitääkö paikkaansa, jotenkin vaan tuntuu siltä kun on niitä käynyt hiplaamassa.

 

Vielä sellainen kysymys, että onko melkein ehdotonta että vierekkäin istuttavissa tuplissa olisi kääntyvät etupyörät? Eli meneekö liikuttaminen liian raskaaksi jos ei ole? Meillä on nyt yksösvaunuina Brio kombit joissa etupyörät ei käänny ja niihin ollaan oltu tyytyväisiä eikä olla yhdistelmiin muuta kaivattu. Mutta mietin että tuplat on itsessään painavammat ja sitten on kahden lapsen paino niin meneekö liian raskaaksi ilman kääntyviä pyöriä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä kääntyvät etupyörät oli ihan ehdottomat vierekkäin istuttavissa tuplissa, olivat huomattavasti ketterämmät ja kevyemmät käännellä ja lykkiä (talveksi toki lukittiin kiinni kun lumella mentiin). Meillähän oli Teutoniat. Tykkäsin kyllä että lapset oli vierekkäin, enkä kokenut että oli huono työntää siinä vaiheessa kun esikoinen alkoi lenkeillä enempi kävellä.

Mutta toisaalta nyt kun poika täytti kaksi ja kävelee entistä enempi, niin vaihdoin meidän tuplat noihin B-Dualeihin (ovat tämän vuoden mallia). Oon tykännyt niistäkin, en tiedä olisinko tykännyt silloin kun kuopus oli vauva, mutta nyt kyllä kun nuo on isompia. Se on vielä iso plussa että niitä voi käyttää yhdelläkin lapsella.

 

Meidän lapsilla on siis reilu 1v3kk ikäeroa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eksyin tänne... aikanaan mietin kovasti näitä tupla-asioita ja lähinnä sitä tarvitaanko ylipäänsä. Juuri tuo, kävelee kyllä, mutta mihin suuntaan sai minut hankkimaan tuplat, kun vauva oli pari kuukautta vanha.

 

Itse mietin nyt jälkikäteen näin, että yli kahden vuoden ikäerolla ostaisin rattaat, joita voi käyttää sekä yhdellä että kahdella (P&T, Babyjogger City select jne.). Alle 1,5 vuoden ikäerolla kallistuisin ehkä vierekkäin istuttaviin, koska silloin esikollakin on vielä ratasikää aika paljon jäljellä, varsinkin jos kävelette pitkiä matkoja. Itse ottaisin ehdottomasti kääntyvät pyörät ja hyvät sellaiset, koska kahden lapsen kuorma painaa tosi paljon ihan ensimmäisten kuukauisien jälkeen.

 

Musta P&Y (Vibe) on ollut ihan hyvä työntää eikä sitä kovin peppu pystyssä ole tarvinnut lykkiä. Kolmipyöräiset yhdistelmämme olivat kyllä ketterämmät, mutta nykyään meillä ei enää ole kuin nuo P&T-rattaat ja hyvin toimivat. Tykkään, että niihin menee tarvittaessa isompikin lapsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskaltauduin eilen ostamaan tuplarattaat, kun löysin mieleiset kivassa värissä ja olivat alennuksessa sopivasti. Noi tuplast mihin päädyttiin on Babywelt Montreal S4:set. Hankala oli löytää sopivia, kun kapeat, edulliset ja pieneen tilaan menevät jne oli haussa, noita ja muutamia muita käytiin sit liikkeessä testaamassa esikoisen kanssa. Meidän kriteerit täyttyivät, eli mahtuvat myös meidän kakkosauton konttiin niin että kaksi lasta mahtuu takapenkille istuimiin(takaselkänoja on meillä siirrettävä): toisinpäin menevät kokonaisina ja vielä toisinkin päin yhden renkaan irrotuksella. Leveyttä vain 72cm niin mahtuu ovistakin hyvin, mittasin ovet niin vapaa kulkuleveys oli n.76cm. Lisäksi tein kaukalotestin silleen, että esikoinen istu toisella paikalla, niin toiselle paikalle mahtu laittamaan turvakaukalon kyytiin ns.epävirallisesti (ilman adaptereita). Tuota tekniikkaa käytin myös yksikkömatkarattaiden kanssa, kun matkustettii mummolaan junalla, niin piti saada vauva siirtymään autosta rattaille->junaan->taas autoon,niin oli helppo saada kaukalo suoraan kyytiin ilman jatkuvaa irrottelua turvavöistä, ja unetkaan ei keskeytyny. Ja voihan tuota samaa käyttää tietty kaupoillakin, mihin noin adapterit lienee alunperin kehitettykin. Renkaat on isot ja etupyörät liikkuvat+lukittavat, niin pitäs päästä hyvin kääntymään ja liikkumaan esim lumessakin.Käyttökokemusta ei vielä ole, kun toinen matkustaja on vasta mahassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä lapsilla ikäeroa 1v3kk ja esikoinen nyt hieman yli 2-vuotias. Emmaljungan tuplat on olleet tähän asti käytössä, mutta alkavat jo nitistä ikävästi, kun esikoisella on kokoa reippaasti (95 cm ja 17,5 kg). Pitäisi siis hankkia rattaat, joissa kantavuus vähintään sen 45 kg.

 

Mountain buggy duo rattaita olen miettinyt mutta en ole niitä missään nähnyt käytettyinä. Yli 800 euroa ei oikein viitsisi niihin enää laittaa, kun tarvetta ehkä noin vuodeksi (jos sitäkään). Mistä noita voisi löytää käytettynä?

 

Mitä muita rattaita olisi suurella kantavuudella, rinnakkain istuttavana ja isoilla pyörillä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan kamala tämä tuplaratasviidakko! Apua! :lol: Näyttää siltä, että me tarvitaan tuplat keväällä...

 

Mistä noiden valinnassa pitää lähteä liikkeelle? Mä en oikein osaa kuvitella itseäni työntelemässä tuplarattaita, mutta en usko että saan tungettua kahta lasta City Crosseihin. :rolleyes: Vai toimisiko 1,5v:lle sisaristuin? Laudalla hän tuskin vielä pärjää.

 

Kolmet rattaat on tällä hetkellä vaihtoehtolistalla: BJ City Celect, Mountain Buggy Duet ja Bugaboo Donkey.

P&T:t tavallaan, mutta mä en tiedä miten hyvin tuolla yhdellä etupyörällä pääsee esim. bussiin ja Britax B-Dual siksi, että niihin saisi kaukalon kiinni (ja on halvat).

 

CC:ssä olisi tosi hyvin vaihtoehtoja laittaa penkkejä, tykkään siitä että niissä saa kummatkin lapset kasvot työntäjään päin halutessaan. Ne on myös kapeat, tosin en oikein hahmota onko ne kamalan pitkät. Mutta kaupungilla liikkuessa ne voisi olla hyvä vaihtoehto. Pienet pyörät tosin mietityttää, kun liikutaan pustoilemaan yms. missä tien päällysteet ei ole ihan priimaa.

 

Donkeyt on aika leveät, mutta toisaalta tykkään siitä että ne saisi yhdelle lapselle sopivaksi. Samoin kummatkin lapset saa työntäjään päin. Mutta nuo on aika kalliit kaikkine varusteineen. :(

 

Duetit taitaa olla näistä kolmesta halvimmat. Ne on myös suht kapeat, mikä on hyvä. Toisaalta onko nämä edes kapeat, vai vaan kapeat vierekkäin istuttaviksi tuplarattaiksi? Näiden suurin vika on, ettei lapsia saa kasvot työntäjään päin. Mä tahtoisin nähdä lapset vaunuillessa, kun he kuitenkin ovat vielä pieniä tuolloin. Enkä usko että kuulisin esikoisen juttuja, jos hän on kasvot eteenpäin.

 

P&T:ssä mietityttää tosi paljon tuo yksi etupyörä. En ole koskaan itse noita työntänyt, mutta pari kertaa olen nähnyt kuin tuollainen kahden lapsen kuorma on ollut lähellä kaatua, kun kaikki paino on tuon yhden pyörivän etupyörän varassa. :o Mm. bussiin noustessa. Tuo mietityttää tosi paljon ja siksi en olekaan niihin perehtynyt sen tarkemmin.

 

Britaxit olisi hyvät siitä syystä, että travelsystem on tosi käteväksi todettu esikoisen kanssa. Meillä on B-Mobilet, tosin ne on huonot talvella (kiikerät ja ei jousitusta)**. Näissäkin epäilyttää, onko nuo kaatumassa jokaisen kivetyksen ylittäessä.

 

Toisaalta mietityttää noiden tuplien osto, noita tän hetkisiä suosikkeja ei oikein löydy käytettynä ja voihan olla, ettei tämä tulokas viihykään vaunuissa ja pärjätään yksikkörattailla (+kantoliinalla/manducalla). Meillä on kuitenkin suht pienet säilytystilat (eteinen/takakontti), ettei niihin kovin suuret hyökkäysvaunut mahdu.

 

Jos joku keksii tuplarattaat jotka on kivan näköiset, suht pieneen takakonttiiin mahtuvat, Britaxin kaukalon kanssa travelsystemin muodostavat, suht edulliset, lasten kasvot työntäjään päin -mahdollisuus ja etenkin vakaat työntää, niin vinkkejä otetaan vastaan. ^_^

 

**Muoks: verrattuna City Crosseihin, mikä tavallaan ei ole yllätys. :D

Edited by Mimia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selectit on pitkät. Ennen kulaan ei ostanut gracon tuplia kun ne oli NIIN pitkät ja nyt monella on selectit. Ne lie pidemmät vielä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now