Vilma

Tampereen äitiysvaatekaupat

22 posts in this topic

Mistä olette Tampereen seudulla hankkineet odotus- ja imetysvaatteita?

 

Eroaako esimerkiksi H&M keskustan mama-mallisto Ideaparkin tai Veskan mallistosta, missä on eniten mama-vaatteita?

Myykö Mamalicious-mallistoa joku muukin myymälä Stokkan ja Anton&Ninan lisäksi? Missä myymälässä on paras/laajin valikoima?

 

Onko kenelläkään kokemusta Ikean lähellä olevasta Bella Bambina-myymälästä?

 

Muoks. Onko Tampereen seudulla jotakin kirpparia johon olisi keskittynyt usein ja useita äitiysvaatteita?

Edited by Vilma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä sekä keskustan isolla Hennesillä että Ideaparkin H&M:llä on hyvä äitiysvaatevalikoima, en nyt osaa sanoa oliko jotenkin eri vaatteet niissä. Molemmista olen löytänyt tosi hyviä tuotteita, mulle ainakin löytyy paljon paremmin sopivia kuin esim. Stockan Mamalicious-osastolta.

 

Koskarissa on tietenkin vielä Polarn O. Pyret, eikös sielläkin ole jotain valikoituja äitiysvaatteita? En ole vielä käynyt, mutta mielessä on ollut. Imetystoppeja/liivejä saa myös Kalevasta BabyStylestä, siellä on ainakin Anitan tuotteita, ostinkin jo yhdet toppimalliset imetys/odotusliivit sieltä. Bella Bambinasta ei kokemusta, enkä kyllä myöskään törmännyt äitiysvaatteisiin kirpputoreilla (voi tosin johtua siitä että en paljoa käy kirppiksillä...) Huutonetissähän noita kyllä näyttäisi olevan.

 

Tietääkö joku mistä saa Carriwellin pehmoimetysliivejä ja muita Carriwellin tuotteita Tampereen seudulla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Muoks. Onko Tampereen seudulla jotakin kirpparia johon olisi keskittynyt usein ja useita äitiysvaatteita?

 

Kangasalla on ainakin yksi lastentarvikekirppis, jossa on mun ymmärtääkseni aika hyvin myös mammavaatteita... Tulen sit kertomaan tuon paikan nimen, kun sen muistan... :rolleyes:

 

Ja Nokialla on siinä Citymarketin yhteydessä olevassa Anton&Ninassa myöskin Mamaliciousta (vai onko se edes Anton&Nina, no joku vastaava anyway :P ).

 

Tuosta BellaBambinasta ei ole kokemusta! Pitääkin googlettaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se Kangasalan kirppis on Puotikuu ! En ole siis itse käynyt, mutta netistä katsoin, et siel ois vaikka mitä aiheeseen liittyvää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirkkalassa on Äitiyskauppa Pepino, kauppakeskus Veskan vieressä S-Marketin talossa. En ole itse käynyt vaan vasta törmäsin, että tuollainenkin löytyy. Nettisivujen mukaan tuolta löytyy Carriwellin tuotteita. Taidankin poiketa. :)

 

Carriwellin liivejä näyttäisi olevan myös Lastentarvikeliike Muksutallissa Lielahdessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kiitos tuosta Pepino-vinkistä! :) Mun sisko asuu tuossa ihan kulmilla, mut enpä ole sit koskaan hokannut, et tuossa on tuollainenkin kauppa... :P

 

Pitää ens kerralla poiketa, kun siellä suunnalla ollaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkeistä Sylvi-neidille! Muksutalli onkin meidän kauppareissun varrella, ja vaikka oon siellä käynytkin joskus niin en muistanut että sieltä saa noita Carriwelleja, hyvä kun sanoit. Ja Pirkkalassa pitänee myös poiketa tuolla Pepinossa!

 

Koskikeskuksessa alkaa miinusviirus - onkohan Polarn O. Pyretillä jotain alessa!? Pitänee poiketa tarkistamassa girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkeistä! Myös Baby Style Kalevassa näyttää myyvän tuota carriwell-sarjaa.

 

Lähden tänään metsästämään housuihin sellaista pidennintä että voi jättää omista pöksyistä nappia auki girl_haha.gif

 

Myykö joku Benetton Tampereella äitiysvaatteita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkeistä! Myös Baby Style Kalevassa näyttää myyvän tuota carriwell-sarjaa.

 

Lähden tänään metsästämään housuihin sellaista pidennintä että voi jättää omista pöksyistä nappia auki girl_haha.gif

 

Myykö joku Benetton Tampereella äitiysvaatteita?

 

Multa joutais sellanen pari kertaa käytetty Belly Belt, jos haluat ostaa.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä Tampereella on näinkin isoksi kaupungiksi todella huonosti tarjolla äitiysvaatteita. Henkkamaukan (sekä keskusta, että veska) valikoimat on aika samanlaiset, mielestäni vaatteita on tarjolla vähän. Keskustan henkkamaukalta äitiysvaatteet löytyvät vauvanvaatteiden vierestä.

 

Stokkallakin valikoima on kyllä pieni, samoin PoP:n, noissa lastentarvikeliikkeissä en olekkaan vaatteita juuri katsonut. Pepinossakaan valkoima ei ole suuri, mutta käymisen arvoinen paikka kyllä.

 

Itse olen tilannut vaatteita netistä (esim. Asokselta, Missy momilta, Mamamialta), ja jos on Helsinkiin mitään asiaa, niin alkaa olla valinnanvaraa ihan erilailla.

 

Itse olen äitiysvaatteita löytänyt ihan Radiokirppikseltä, ja näyttipä niitä Hervannassa lastentarvikekirppiksellä myös olevan. Kangasalla on kuulemma joku hyvä lastentarvikekirppari, jossa on kuulemma myös äitiysvaatteita, en ole itse käynyt siellä vielä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirkkalan Pepino katsastettu ja voin suositella pyörähtämistä girl_in_love.gif Liike oli keskittynyt lähinnä äitiysvaatteisiin ja tarvikkeisiin, lisäksi oli vähän vauvavaatteita, - tarvikkeita, kastemekkoja, Kimperin pipoja ym.

 

Vaatemerkkeinä oli ainakin noppies ja esprit. Ja äitiysvaatteita oli uikkareista takkeihin.

 

Oman masun kasvua odotellessa girl_wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarvitsisin töihin suorat housut mammavyötäröllä, apua? Henkkamaukalla on kyllä "suoria housuja", mutta ne eivät ole oikein sitä, mitä tarvitsen ja niissäkin hieman turhan tuhti ahteri- ja reisiosasto on tiukilla.

 

Edit: suorat housut löytyneet, H&M:n nettimyynnistä löytyi isompaakin kokoa.

Edited by Jenny-Maria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkeistä Sylvi-neidille! Muksutalli onkin meidän kauppareissun varrella, ja vaikka oon siellä käynytkin joskus niin en muistanut että sieltä saa noita Carriwelleja, hyvä kun sanoit. Ja Pirkkalassa pitänee myös poiketa tuolla Pepinossa!

 

 

Lainaan itse itseäni. Muksutallissa ei ollut sittenkään Carriwellin liivejä, kun kävin katsomassa. Sen sijaan Anitan liivimallisto oli siellä ihan hyvä. Pirkkalassa Pepinossa pyörähdin myös vastikään, sieltä lähti mukaan Carriwellin pehmoimetysliivit (yöliiveiksi) ja vaikutti kivalta paikalta muutenkin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nostetaanpas tätä ketjua :) olisiko kellään tietoa, onko Tampereen Stockmannilla vielä myynnissä MamaLicious-mallistoa? Olettaisin, että H&M:llä ainakin olisi vielä äitiysvaatteitakin? Muitakin vinkkejä otetaan vastaan, suuntaan Tampereelle ostoksille kun ei täällä Hämeenlinnassa oikein ole mitään kauppoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stockan lastenvaateosasto ainakin muutti yläkertaan, mahtoikohan se äitiysvaateosastokin muuttaa samalla... En oo käynyt katsomassa. Mutta Sokoksella oon nyt nähnyt satunnaisesti jotain äitiysvaatteita siellä lastenosastolla (-2.krs). Ja sitten se Bella Bambina (jolla on verkkokauppakin) on muuttanut Sammonkadulle melko lähelle Baby Stylea, niillä on nyt paremmat tilat siellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuninkaankadulla on lastentarvikekirppis Minimii, josta löytyy myös rekillinen äitiysvaatteita.

 

Keskustan isossa H&M:ssa kävin tällä viikolla, mutta eipä juuri vaatevalikoima sykähdyttänyt. 

Farkut olisi löytynyt, mutta en uskaltanut vielä ostaa... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko Tampereen Stockmannilla jossain äitiysvaatteita, siis muita kuin imetysliivejä, tukisukkahousuja ja tukivöitä? Itse en ainakaan ole nähnyt. Tampereen äitiysvaatteiden valikoima melkolailla huono. Netistä saa helpommin tilattua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiemmin Stockalla äitiysvaatteet oli lastenvaatteiden kanssa. Siis silloin, kun lastenvaateosasto oli siinä alhaalla. Nykyisestä tilanteesta en tiedä, muuttiko äitiysvaatteet lastenvaateosaston kanssa silloin reilu vuosi sitten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirkkalan Pepino ei ole enään olemassa kuin netissä.. mutta liikettä ei enään ole. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiemmin Stockalla äitiysvaatteet oli lastenvaatteiden kanssa. Siis silloin, kun lastenvaateosasto oli siinä alhaalla. Nykyisestä tilanteesta en tiedä, muuttiko äitiysvaatteet lastenvaateosaston kanssa silloin reilu vuosi sitten..

Ja kaverilta kuulin, ettei Tampereen Stockalla ole tällä hetkellä äitiysvaatteita. Ilmeisesti tuovat ne takaisin valikoimaan, kun remontti valmistuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites