Aurora

Tyhmä kysymys: miksi salata raskaus?

257 posts in this topic

Lähimmille ystäville, sisaruksille ja vanhemmille ollaan kerrottu/kerrotaan melko pian plussan jälkeen. Niille ihmisille, keiden kanssa jakaisin myös mahdollisen keskenmenouutisen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alun epävarmuus on tuntuu niin suurelta, että haluan jakaa sen vain miehen kanssa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mieli tekisi aina kailottaa kaikille mutta keskenmenot on opettaneet olemaan hiljaa! Ihmiset tykkää juoruta toisten asioista, en tahdo et mun km:ja puhutaan kaikkialla

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole salannut, mutta en ole vielä huudellutkaan. Varsin moni kyllä asiasta tietää, olen kertonut jos siitä on ollut jotain hyötyä/selventanyt asioita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä just kirosi,n et mitä hittoa sitä laittaa päälle, kun on 9+1 ja kauhee kessi. Me ei olla kerrottu kun mun kahdelle kaverille, jotka on luvanneet pitää suunsa kiinni asiasta. Takana keskenmenoja niin sen takia ei tykätä huudella + haluan olla rauhassa asian kanssa mahdollisimman pitkään. Nyt vielä meillä ollut hiukan surua, niin en haluaisi että alkaisivat hösöttämään mahan ympärillä, joidenkin kliseiden kanssa, jos saisivat nyt tästä mahasta tietää. Olen jopa aatellut etten kerro kenellekkään edes laskettua sitten kun saavat tietää, järki lähtee sen jokottelun kanssa muuten jos sinne asti päästään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en tykkää jakaa henkilökohtaisia asioita muille. Valitettavasti mulla ei ole niin läheisiä ystäviä, että kenellekään kertoisin alkuvaiheessa. Sitä mukaan kun näkee niin jos kysyvät niin en aio salata :) Omille ja miehen vanhemmille ja sisaruksille kerrotaan varmaan nt-ultran jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now