Guest Guest

Minne alkuraskauden ultraan (Tampere)?

114 posts in this topic

Mä varasin ajan Fertinovaan ja hinnaksi sanoivat 125e + 10e lääkärimaksu. Kelakorvauksen jälkeen maksettavaa jää kuulemma 95e, eli saakohan tuon kelakorvauksen sitten automaattisesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voin lämpimästi suositella tuota fertinovaa ja lääkäriä Tomas Candido! Ihan supermukava mies ja sopivan rento, kävi tosi hyvin varsinkin mulle kun jännitän tuollaisia.. :) saatiin n. 8 kuvaa mukaan ja tarkat sepustukset mitä näkyi. Tosi hyvä maku jäi käynnistä ja koko paikasta, paikka kaikkineen oli jotenkin tosi kodikas ja epä-lääkärimäisen oloinen. Noin 100e jäi itselle maksettavaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varasin ajan TUGiin Peter Zimmermannille. Kysyin hintaa ja sanoivat olevan kelakorvausten jälkeen päälle 100€. Toivon, että olisi vähemmän, mutta maksan myös mielelläni tuon, kunhan saadaan selville mitä pikkuiselle kuuluu :)

Tuo lääkäri on vissiin ihan osaava ja mukava?

Vielä hieman alle 3 viikkoa, mene jo aika ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olisiko kenelläkään lisää kokemuksia viime ajoilta ultrassa käynnistä Tampereen alueella?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin hmm... Terveystalossa kuukausi tms. takaperin, alkuraskauden ultrasta jäi maksettavaksi joku 120e paikkeilla itselleni. Yritin kyllä soitella halvinta vaihtoehtoa eri paikoista, terveystalon lupailivat olevan halvin (riippuen kuinka paljon palkkiota ultraava hoitaja/lääkäri ottaa), mutta epäilen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kävin fertinovalla viimeksi 7.4 ja 30.4 varhaisultrassa ja toinen oli mielenrauhaultra. Voin suositella fertinovaa ja lääkäriä Tomas Candido. Lääkäri on todella mukava ja asiansa osaava. Maksettavaa jäi kelanosuuden jälkeen 101,90€  kuvia sain 10 kpl ekalla ja tällä tokalla kerralla myös ja ainiin Tomas otti viime kerralla vauvalta myös nt-arvon ja katsoi muutenkin että kaikki on hyvin. Suosittelen !! 

 

Sieltä saapi maksun myös laskulla tai että maksaa samantien! 

 

Koskiklinikkalla kaksi kaveriani kävivät toisistaan tietämättä... mut toisella maksoi varhaisultra 70€ ja toisella 160€ kelanosuuden jälkeen. Et kyllä niissä on eroja. 

Edited by Eetula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin koskiklinikalla, maksoi muistaakseni jotain 160-180e, en muista ihan tarkkaan. Oli hyvä tutkimus ja kuunneltiin sydänäänet, mukaan sai pari kuvaa (joista nyt ei kovin paljoa vielä näkynyt mutta kuitenkin ) kävin rv 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fertinovassa käytiin rv8 joulukuun alussa, maksoi muistaakseni 107 €. Saatiin mukaan kolme kuvaa ja kirjallinen raportti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä yritin varata ajan tonne Fertinovaan, mutta sanoivat, että koska omat asiakkaat menevät etusijalle, pitäisi aikaa varata vasta sillä viikolla, kun haluaa tutkimukseen. No, enhän mä sellaista jäänyt odottamaan. Pääsiäisviikko eli vajaa viikko ja alkuviikosta mulla oli itselle parhaat ajat mennä, niin en varmaan maanantaina olisi saanut aikaa maanantaille.

Soitin siis TUG:n ja sain ajan Jutta Sikkiselle. Hintaa jäi itselle 133,25e. Tuo siis veloitti sekä sen lääkärimaksun 75,00e että varhaisraskauden UÄ 87,50e. Siitä toimistomaksu ja kela-vähennykset. Eli ihan lääkäristähän tuo hinta riippuu. Lääkäri sanoi myös alussa, ettei osaa olla tutkimatta normaalisti ensin, eli ei tehnyt pelkkää ultraa vaan myös sisätutkimuksen. Oli ihan asiallinen lääkäri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippa :)

 

Suosituksia Tampere/Nokia/Kangasala -akselilla edullisista ultrista? Oon käynyt 2011 Terveystalolla Ari Ylä-Outisella(?) ja hän ei velottanut lääkärimaksua. Semmoinen tyyppi siis hakusessa, saa suositella :) Suoraan eivät hintoja anna mistään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin Ovumiassa ja hyvää palvelua sain. Lasku ei ole vielä tullut, mutta kaveri kävi siellä ja ilmeisesti hinnaksi tuli n. 100€.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now