Sign in to follow this  
Followers 0
petrak

NUK- silikonitutin imuosa irtosi!

14 posts in this topic

Meidän perheessä sattui illalla ikävä välikohtaus kun neidin suhteellisen uudesta (alle 2 vko) NUK- silikonitutista irtosi imuosa. Luojan kiitos tyttö oli isänsä sylissä unta hakemassa ja isi huomasi tilanteen kun tutin "kanta" tipahti syliin ja sai kaivettua imuosan tytön suusta ennenkuin ehti vetäistä sitä henkeen.

 

Kyseessä on tämänmallinen tutti, joka tosin meillä siis silikonia.

th_111006.jpg

 

 

Loppu hyvin, kaikki hyvin....isolla säikähdyksellä selvittiin. Tämä kuitenkin noin niinkuin varoituksena teille muille. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun meillä ostetaan muita kuin Ainun tutteja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pistä reklaa, ehdottomasti! Ei tuolla tavalla pitäis irrota missään nimessä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hui kamala, onneks selvisitte säikähdyksellä! Ehdottomasti reklaa, jos on vaikka viallinen erä tuolla liikenteessä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklamointia suosittelen myös. Meillä on 2kpl noita samoja tutteja, kumisina. Hyvin ovat vielä kestäneet, vaikka oika puree niitä välillä tosi kovaa ja kiskoo samalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti reklamaatio tuosta, voivat tarvittaessa antaa vaikka tiedotteen kansalle jos tietyssä erässä on vikaa. Virhe voi sattua minkä tahansa merkin ja tuotteen kanssa, ja parhaiten niitä virheitä jatkossa ehkäistään sillä, että kuluttaja reklamoi. Ja tosiaan saavat ainakin tiedotettua asiasta jos siihen on tarvetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maahantuojalle lähti reklamaatio heti aamusella. Lupasivat ottaa sieltä yhteyttä asian tiimoilta, jään odottelemaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taitaa kaikissa tuteissa olla ohjeena että aina välillä tekee noita vetotestejä.

Onneksi kuitenkin teillä oltiin valppaana, eikä käynyt pahasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ei varmaan ensimmäisenä tule ajatelleeksi alle 2vko vanhasta tutista tehdä vetotestiä ( mun ainakaan)

 

 

Onneksi mies oli tarkkana.

 

 

 

 

Meillä on käytössä Bibi:n tutteja ainoastaan ja mun mielestä aivan loistavia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ mie oon sitten vissiin vähän turhan varovainen, kun teen tuon melkein päivittäin. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kyllä mäkin varmaan tekisin jos moisia käytettäisi. Koskaan ei voi olla liian varovainen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitäis varmana ruveta itekin kiskomaan niitä tutteja. Tosin poju tekee sen aika hyvin itse: ottaa hampailla kiinni ja kiskoo täysillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näin ton kirjotuksen jälkeen jonkin aikaan painajaisia tosta tutin irtoamisesta. Mutta unessa hieman sekoittui toi juttu ja sitten uuden tutin ohjeissa luki, että vaikka koko tutti joutuisi kokonaan suuhun niin siinä on ilmareikiä, että vauva saisi happea(ainu). Niin olipas taas kivoja unia. Onneksi meillä ei syödä tuttia, ku vaan todella harvoin.

 

Ja mäkin aina ton kirjoituksen jälkeen tarkistan tutin ennen, kun annan sen pojalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meil irtos Ainun luonnonkumisesta nappitutista imuosa vastaavalla tavalla, paitsi että vetotestissä, jonka teen tuteille JOKA PÄIVÄ, kuten ohje on. Ja tein vetotestin siis heti avattuani uuden tuttipakkauksen, ennen käyttöönottopesua ja -keittämistä!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0