KuivaOmena

Kuinka kauan kesti saada plussa


212 posts in this topic

Niin, siinäpä se. Kuinka kauan yrititte ennen kuin plussasit ensimmäisen kerran?

 

Aloittaja ei itse valitettavasti voi osallistua galluppiin, menossa YK6 ilman ainuttakaan haamun poikasta raskaustestissä :girl_sad:

 

 

Muoks, nou hätä, onnistui vielä korjata :grin:

Edited by KuivaOmena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastasin että yk14, ihan varma en ole. Ajassa kesti 1,5 vuotta, mutta mulla oli pitkät kierrot ennen clomeja. Plussa tuli 5. clomikierrosta, ja kesti loppuun asti.

 

(Tämän toisen kanssa plussa tuli yk6, eka clomikierto.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muutaman vuoden söin pillereitä ja neljännestä kierrosta tärppäs. Mitään kikkakolmosia ei käytetty.

 

MUOKS: Niin ja siis ei ollut mitään aktiiviyritystä vaan tulee jos on tullakseen -meininki.

Edited by NeNNNi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllähän nää kysyy joo samaa asiaa, mutta tässä kysytään myös kestikö raskaus loppuun saakka eli lapsen sai syliin ja tuossa toisessa vain plussausta.

Tuohon toiseen olen vastannut, tähän en vielä voi ja toivottavasti voin sen tehdäkin vasta useamman kuukauden päästä. :girl_wink:

 

Eli kyllä mun mielestä näille molemmille on hyvin tilaa.

 

 

:lipsrsealed: Anerina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisäsin tuohon myös kohdan "en vielä tiedä", jos joku odottaja haluaakin vastata :girl_smile: Itseä kiinnostaa tässä erityisesti tuo luomu/hoitoplussien suhde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos lasketaan kaikki ne parisuhteessa ilman ehkäisyä olleet kierrot niin YK oli noin suunnilleen 88. :grin: (Tosin miehen kanssa ei aktiivisesti yritetty.)

 

Ja luomuplussahan sieltä sitten pätkähti. :girl_in_love:

 

Toistaiseksi toivotaan kovin, että pikkuinen pysyisi matkassa sinne täysiaikaisuuteen (eli seuraavat 18 viikkoa).

 

 

 

Edited by Chiamaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos lasketaan kaikki ne parisuhteessa ilman ehkäisyä olleet kierrot niin YK oli noin suunnilleen 88. :grin: (Tosin miehen kanssa ei aktiivisesti yritetty.)

Huh! Hatunnosto siitä että olet jaksanut sitkeästi edetä kohti unelmaa. :lipsrsealed:

 

Tähän voisin vielä lisätä että meillä tärppäsi kun aktiivista yrittämistä oli lähes vuosi täynnä eli yk12. Meillä olisi alkanut nyt lokakuussa lapsettomuustutkimukset jos raskaus ei olisi alkanut, eli aika onnekkaasti kävi.

Edited by Myy84

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Alkoi tuossa alkukesästä epätoivo hiipiä (varmaan raskausangstia :grin: ), mutta siis se mikä itse asiassa tuohon raskautumiseen meikäläisellä auttoi oli se, että löysin pätevän endokrinologin ja sain lääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan.

 

Vuotta myöhemmin oli kaksi viivaa testissä. :girl_in_love: Ja tuolla ne viivat mua tökkii. :girl_in_love:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eka lapsi tärppäsi neljännestä kierrosta pillereiden lopetuksen jälkeen, ja ihan luomuna ja syliin saatiin. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäinen raskaus tärppäsi YK3, mutta ikävä kyllä ei päästy loppuun asti eli oli kohdunulkoinen raskaus. Tuota jäin miettimään, että mitkä lasketaan ns. kevyisiin keinoihin :grin: Tärppikierto oli ensimmäinen täysi vehnänalkioöljykierto, tiedä sitten oliko vaikutusta vai ei :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse ajattelin kyllä ihan hoitoja, en kikkakakkosia... Eli kevyet on hormooneja ja raskaat sitten ihan toimenpiteitä. Onko ymmärretävä jako? :)

Edited by KuivaOmena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä tää yrityskiertojen määrä on vähän vaikea tapa mitata sitä kauanko meillä meni raskautumiseen kun kierrot oli sitä 50-100 päivän luokkaa :rolleyes: Sinänsä meni molemmilla yrityskerroilla vaan joku kolme tai neljä kiertoa.

Edited by Josku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pillereitä söin kolme vuotta, ja yk 4 tärppäsi. Mutta meni kesken rv 9+. Keskenmenon jälkeen uusi plussa heti, menkkoja ei kerennyt tulla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä tosiaan pitkä yritys pakittiin vasta useiden lääkärikäyntien, tuhansien eurojen hoitojen ja tutkimusten sekä 5 vuoden yrittämisen jälkeen (jota edelsi parin vuoden ehkäisemättömyys). Loppujen lopuksi mitään syytä meidän lapsettomuuten ei löytynyt. Lääkäri epäili todella huonoa tuuria. Ja pikkumies tuli lopulta luomuna (kun oltiin jo annettu periksi ja keskusteltiin adoptio mahdollisuuksista).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aika jäätävä jakauma, siis meikäläisen kannalta :girl_sad:

Samaa vika :girl_to_take_umbrage2:

 

Nimim. Just tuok yk7 menossa mitä ennen suurin osa on plussannu...

Edited by suvi09

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannattaa muistaa tosin sekin, että meitä YK-pirun-korkea-plussatessa on myös tuolla odotuspuolella vaikka suurin osa onkin saanut nopean tärpin. Osa korkean YK:n odottajista jopa ihan luomuna. :girl_impossible:

 

Tiedän kyllä, että pistää ahdistamaan pahasti kun ei sitä plussaa kuulu (eksän kanssa yritettiin yli neljä vuotta, I can feel for you).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannattaa muistaa tosin sekin, että meitä YK-pirun-korkea-plussatessa on myös tuolla odotuspuolella vaikka suurin osa onkin saanut nopean tärpin. Osa korkean YK:n odottajista jopa ihan luomuna.

 

Elämäni ensimmäiset kaksi viivaa testissä tuli 41. yrityskierrosta - luomuna hoitotauolla. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toivon mukaan en pahoita kenenkään mieltä. Monet tosiaan yrittää paaaaljon pidempäänkin vielä. Sattui vaan tuo silmään niin oli pakko sanoa.

KuivaOmena: toivotaan plussaa meille molemmille :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now