Sign in to follow this  
Followers 0
LottaP

Olisitko kiinnostunut tutustumaan muihin joilla samoihin aikoihin LA?


7 posts in this topic

Tuossahan se jo tulikin! Eli näin periaatteen tasolla, jos sinulla olisi tilaisuus tavata vapaamuotoisesti muita paikallisia naisia joilla on/oli LA suunnilleen samoihin aikoihin, niin olisitko kiinnostunut?

 

Pähkäilen tässä juttuja, olisin kiitollinen mahdollisimman monesta vastauksesta!

Edited by LottaP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun tuonne suljetulle puolelle pääsee,siellä on kuukausikohtaiset odotusketjut. Itse olen toukokuiset-11 (eli jo 5kk ikäisiä vaaveja) ryhmässä ja meillä on ollut jo vauvatreffejä,osa treffannut jo odotusaikanakin. Foorumilta löytyy myös vauva-tapaamiset-osio missä sekä kk/paikkakunta/vuodenaika ketjuja missä samoissa maisemissa olevat äidit tapaavat vauvojen/taaperoiden kera.

 

Ja kivaa on :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin mietin samaa, kun LottaP on kuitenkin ollut aktiivinen kevät/kesäodottajissa 2010 ;)

 

Eli kiinnostais tietää lisää siitä, mitä mietit, mutta vastaan silti jo nyt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä nyt pysyn vähän salaperäisenä, mutta (niin kuin höpöli tietääkin) palasin töihin hoitovapaalta tässä pari kuukautta sitten ja mulla on nyt alkanut ideat pyörimään päässä... Sanotaan että teen tutkimusta! (mutta siis ihan itseni vuoksi, ei ole mitään takapirua)

 

Jos jotain kiinnostaa niin itse voin vastata kanssa että ehdottomasti kyllä, etenkin kuopuksen vauvavuoden aikana treffailin vaukkareita jatkuvasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei kiinnosta. On lapsi ja toinen tulossa.

 

Esikoista odottaessa oli aivan eri tilanne, nyt tuntuu että elämä on niin hektistä ja on täysi työ että ehtii tavata hyviä ystäviä/ystäväperheitä/sisaruksia, lisäksi iän myötä en ole enää jaksanut tutustua uusiin ihmisiin samalla lailla kuin esim. 10 vuotta sitten. Olen todella sosiaalinen ihminen ja tulen juttuun vieraampienkin ihmisten kanssa, mutta jotenkin tuntuu että tärkeitä ihmisiä on ympärillä riittävästi. Mulle riittää jo ennestään tutut äidit. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itsellä on sen verran uusi tilanne ja kaveripiirissä ei vielä ole pahemmin ehditty lisääntyä, niin kyllä varmastikin olisi mukava tutustua muutamaan samassa tilanteessa olevaan myös. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0