Sign in to follow this  
Followers 0
Adelita

Suosituimmat nettikauppojen lastenvaatemerkit

Suosituimmat nettikauppojen lastenvaatemerkit   55 members have voted

  1. 1. Mitä lastenvaatemerkkejä suosit sisävaatteissa?

    • Småfolk
      24
    • Ej Sikke Lej
      6
    • Duns
      19
    • Katvig
      2
    • Maxomorra
      21
    • JNY-Design
      5
    • Kameleont Design
      4
    • Moonkids
      14
    • Villervalla
      20
    • Metsola
      16
    • Molo
      7
    • Nova Star
      6
    • LiandLo
      7
    • Snoozy
      5
    • Cupcake
      8
    • Muu, mikä?
      17
    • Plastisock
      1
    • Geggamoja
      3
    • Frugi
      1
    • Mini Rodini
      2
  2. 2. Entä mitä lastenvaatemerkkejä suosit ulkovaatetuksessa?

    • Ticket To Heaven
      31
    • Cupcake
      15
    • Molo Kids
      21
    • Minymo
      9
    • Muu, mikä?
      17

Please sign in or register to vote in this poll.

38 posts in this topic

Ihmettelen kyllä merkin nimeäjän ajatusta, eikö tämä toinen mielikuvavaihtoehto ole tullut mieleen? Ilmeisesti en ole tosiaan ainoa, joka näkee nimen negatiivisena.

 

Ilmeisesti tuo Ticket to Heaven -tuotemerkki on periytynyt ajoilta, jolloin ko. yritys valmisti vain untuvapeittoja ja -tyynyjä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sisävaatteissa lempparimerkit ovat Cupcake, Mayoral, Mini a ture, NoaNoa, Molo.

 

Ulkovaatteissa T2H, Molo, Ver de Terre ja Mini a ture, Wheat. Varsinkin Wheatin ulkovaatteita näkisin mielelläni useammassa kotimaisessa nettikaupassa - ovat aika kiven alla :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuinka tuttuja teille ovat suomalaiset merkit kuten Riemuli, Mussukat, Sampsukka jne. Onko kotimaisuudella väliä?

 

 

Itse ostin muksuille juuri ensimmäistä kertaa Mussukoiden paidat. Odotan innolla näkeväni ne livenä, jotta pääsen vertailemaan kokoa ja laatua suhteessa noihin tanskalaisiin ja ruotsalaisiin vaatteisiin. :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riemulista olen itse tykännyt, etenkin housut on ihan täydelliset mitoitukseltaan meidän isommalle pojalle (riittävän korkea vyötärö, ettei selkä vilku, muttei silti liian pitkät lahkeet).

 

Sampsukan vaatteista ei ole kokemusta, mutta kestovaipoista kyllä ja niissä ompelujälki oli sen verran epätasaista, etten ole viitsinyt vaatteita edes kokeilla. Asiakaspalvelu oli ko. puljussa myös melko nihkeää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse en vaan syty noille retrokuoseille, ja oikein mitään muuta kotimaisilla merkeillä ei ole tarjota. Tosin, teetän jonkun verran housuja ja asusteita kotimaisilla käsityöläisillä, eli sitä kautta suosin kyllä kotimaista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Sama täällä, jotkut harvat miellyttää silmää, mutta useimmiten ei. Meillä on ollut suomalaisilta merkeiltä lähinnä tinttu.comin hattuja ja Onnikkaalta olen tilannut kans yhden pipon. Tosi hyviä ovat kyllä olleet. Muutoin ei ne tintunkaan vaatteet jostain syystä kiinnosta, vaikka ihan kivoja ovatkin. Sionan kans samaa mieltä tuosta Sampsukan asiakaspalvelusta...

 

Muuten en oikeen pysty kommentoimaan, meillä on oikeestaan "vaan" liikkeistä ostettuja vaatteita ja tuosta listasta löytyy ainoastaan Cupcakea ja Me&I:ta (oliks se ees listalla...?) ja sitäkin aika tosi vähän. Katvigilta on yksi mekko ja ihana mekko onkin.

 

Sen verran tohon T2H keskusteluun osallistua, että mulle ei kyllä koskaan ole edes käynyt mielessä toi negatiivisempi vaihtoehto sille nimelle. Ainoastaan, että ne vaatteet on niinku niin jotenki käyttäjälleen miellyttäviä, että ovat suorastaan lippu paratiisiin. Mutta on tosi mielenkiintoista, että herättää muitakin mielikuvia mitä itse ei edes tuu ajatelleeksi! Mut sitähän se mainonta on ( ihan OT:nä... muistatteko takavuosilta MuM merkkisen dödön?... jotkut täällä varmaan viel niin nuoria, että ei oo ees kuullutkaan, mutta sitä siis ihan mainostettiin telkkarissa ja mainoksessa laulettiin "pane MuMmia kainaloon...!"... aivan viaton renkutus, mutta nii-i, mitähän mielikuvia se sitten herättää...girl_haha.gif ja näitähän siis riittää!)

 

 

Oon toistaiseks tosiaan saanut tyydytettyä shoppailutarpeeni eri kaupoissa ja liikkeissä käymällä, mutta kyllä tää nettishoppailun ihmeellinen maailma alkaa houkuttaa. Kun ei tarvii juosta paikasta toiseen... Niin joo, mä oon varmaan aikasemmin käyttänyt sen nettishoppailuun menevän ajan/rahan kestovaippoihin...

 

Mutta kaiken kaikkiaan, aika kalliitahan (jotkut mun mielestä ihan suorastaan ylihinnoiteltuja...) nuo kaikki erikoisemmat vaatteet ovat, että senkin takia mä oon niitä jättänyt suosiolla ostamatta. Vaikka jotkut ovatkin tosi ihania. Hyvin on pärjätty tavallisemmillakin merkeillä ja nätisti tuo on puettu minusta tyttö ollut. Mutta onhan niitä silti kiva katsella! Ja tilailla sillon tällön...girl_crazy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näähän vaihtelee, mutta tällä hetkellä sisävaatteissa suosikkeja ovat Kameleont Design (velourhousut on sikahyviä), Moonkids ja Snoozy. Ulkovaatteista vastasin Ticket to heaven ja Molo kids.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Villervalla, Geggamoja ja Småfolk ovat osoittautuneet meillä käytössä todella hyviksi.

 

Ulkovaatteista meillä ei ole ollut noista kuin T2H-välikausipuku. Oon suosinut tylsästi P.O.Pia ja keikistelytakit on ostettu Villervallalta ja kotimaiselta Punaiselta norsulta (jolla on myös aivan ihania sisävaatteita). Mulla ei olta mitään tuohon T2H:n nimeen periaatteellisia ongelmia. Olen vain antanut itseni ymmärtää, että niiden haalarit ovat niin kuumia, että epäilen että tuo meidän hikihikimies olisi aina sisävaatteet märkänä jos sen pistäisi niiden kanssa pihalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun vastaus on taysin 'puolueellinen' kun mulla on oma nettikauppa taalla Briteissa ja myyn noita merkkeja! Eli Smafolk, Duns, Maxomorra, JNY, Geggamoja, Metsola ja Villervalla (toivottavasti tulossa putiikkiini syksylla :D )

 

Smafolk on meilla tosi pop (tosin Smafolkin facebook sivuilla on keskusteltu niiden ulkovaatteiden haalistumisesta ja joku on myos maininnut etta myos niiden muut vaatteet haalistuu, itse en ole huomannut), Dunsin paidoissa on meidan kukkakepille aika iso kaula-aukko, mutta puuvilla on ihanan paksua, kuten myos Geggamojassa, siis paksua luomupuvillaa. Maxomorran hinta on naihin muihin nahden mukava. Lisaksi meille uusi tuttavuus Znok Design on ollut mieleinen.

 

Ulkovaatteista meilla on POPin (valikausi)haalari ja on ollut tosi hyva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sisävaatteissa meille on kertynyt pojalle paljon sellaista kuin Girandola, Maoyral ja McBaby. Myös Minymo on suosiossani tavallisten Henkkamaukan ja Lindexin ohella.

Edited by Dacoit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulkovaatteissa PoP, Mini a Ture sekä KappAhlin Proxtec (tms?) on olleet hyvia, nättejä ja kestäviä. Sisävaatteita teetän jonkin verran tutulla ompelijalla, nettikaupoista taas tilaan Mayoralia, Metsolaa ja Nosh Organicsia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0