pampam

TÄRKEÄ TIEDOTUS KAIKILLE!

194 posts in this topic

Mulle tää uudistus on ihan ok, kun ei se itseeni mitenkään vaikuta :) Tosin kun aloitin täällä kuumeilun niin olisi voinut olla hankalaa saada viestejä täyteen ilman päikkyjä... Mutta eiköhän sekin olisi onnistunut :)

 

3kk aikarajaa en minäkään kannata juuri sen vuoksi, että niin moni tulee tänne vasta plussattuaan. Olisihan se aika kurjaa jos muiden odottajien päikkyjä pääsisi lukemaan vasta keskiraskaudessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oikein hyvä uudistus koska meikäläinen olisi aika helppo identifioida täältä, varsinkin päikyn kautta.

 

Ja mitä tulee viestien kerääntymiseen... minä liityin tänne heinäkuun alussa, aloin postaamaan vissiin heinäkuun lopussa ja nyt on kohta 1500 täysi, josta vain osa on päikkyihin. (Hölösuu, minäkö?) :grin:

Edited by Chiamaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maailma ei kaadu, mutta nyt jää oma odotuspäiväkirja entistä heikommalle päivitykselle, kun en enää pääse odotuspäikkyosastolle..Äkkiä tuo 100 viestiä tosin täyttyy, eikä raskaudessa mitään hulvattoman jännää ole viime päivinä tapahtunutkaan.

Edited by Jenny-Maria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan hyvä muutos, vaikka nyt rajaan itsenikin vielä ulos tuolta alueelta. Virheilmoitus kuitenkin sanoo, että "sinulla täytyy olla 10 viestiä kirjoitettuna", että sen varmaan voisi muuttaa nyt siten kuten asia on? Ihmettelin ensin itsekin, että kyllähän mulla 10 viestiä on täynnä ja sitten vasta löysin tänne keskusteluun josta vastaus löytyikin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan hyvä muutos, vaikka nyt rajaan itsenikin vielä ulos tuolta alueelta. Virheilmoitus kuitenkin sanoo, että "sinulla täytyy olla 10 viestiä kirjoitettuna", että sen varmaan voisi muuttaa nyt siten kuten asia on? Ihmettelin ensin itsekin, että kyllähän mulla 10 viestiä on täynnä ja sitten vasta löysin tänne keskusteluun josta vastaus löytyikin.

 

Hyvä huomio, toi täytyy muuttaa.

 

Edit. Ja nyt on muutettu. Laitoin samalla noi osastot piiloon, eivät näy ollenkaan niille, joilla ei ole oikeuksia. Teen nyt vielä sen "avoimen" päiväkirjaosaston.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erinomainen uudistus. En näe mitään syytä sille, että jonkun, jolla ei ole palstalle sadan viestin vertaa asiaa tarttis päästä lukemaan mun päikkyä. :) Se yleinen päikkypuoli olisi hyvä, että pääsisi ne uudet innokkaat (ja muutkin, jos joku haluaa "julkisen" päikyn pitää) sinne päikyn perustamaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avoin päiväkirjaosasto on nyt tehty. Sinne saa vapaasti aloittaa päikkyjä, tai pyytää siirtämään olemassa olevan päiväkirjansa sinne toiselta osastolta.

 

Jos uuden osaston asetuksissa on jotain kummallista, niin kertokaa ihmeessä, että osaan korjata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiva tuo uusi päikky puoli vaikka kukaan ei vielä olekaan uskaltautunut sinne omaansa perustamaan. Veikkaan kyllä että jos yksi sinne uskaltautuisi niin moni muukin uskaltautuisi perässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyvä uudistus ja varmasti tarpeellinen!

 

Mun pitää nyt vaan ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa kerryttää postauksieni määrää. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehdottomasti hyvä uudistus, vaikka toistaiseksi en nyt sitten päikkyäni pysty päivittämään, mutta pitää koittaa olla aktiivisempi niin eiköhän ne viestit sieltä kerry :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oma kyyläni tuskin täällä paljoa kirjoittelee, mutta kuitenkin juoruu asioitani. Tiedän kuka hän on irl mutta en tiedä nimimerkkiä. :( Hän on kuitenkin tehnyt tätä paljon, eli lienee olleen jäsen kauan.

Sama juttu mulla! Kyylä on täällä mutta en tiedä nimimerkkiä.. :skilletgirl:

 

:lipsrsealed: Päívís

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehdottomasti hyvä uudistus, vaikka toistaiseksi en nyt sitten päikkyäni pysty päivittämään, mutta pitää koittaa olla aktiivisempi niin eiköhän ne viestit sieltä kerry :grin:

^ Tällaisissa tapauksessa on ylläpidon varmaan mahdollista siirtää se päikky yleiselle puolelle, mikäli päikkyilijä näin toivoo.

 

Musta ihan ok uudistus, vaikka en päikkyä itse pidäkään. Ja vain muutamaa päikkyä olen jaksanut käydä seuraamassa, että kyllä ne viestit muutenkin karttuu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Tällaisissa tapauksessa on ylläpidon varmaan mahdollista siirtää se päikky yleiselle puolelle, mikäli päikkyilijä näin toivoo.

 

Kyllä, esimerkiksi mä voin käydä siirtämässä sen jos niin tahdotaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuvittelenko vain, että tän uudistuksen jälkeen on "normaalia" enemmän tullut viestejä yleisille osastoille? ph34r.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et kuvittele, tai sitten kuvittelen minäkin.

 

Kiva jos saadaan uusia aktiivisia keskustelijoita, mutta ei kiva, jos saadaan uusia tyhjänpäiväisiä viestejä.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen välillä käynyt lukemassa naikkareista tuttujen juttuja. Ymmärrän kyllä uudistuksen silti. Mä olen niin kova kirjoittamaan, että saisin ihan helposti sen 100 viestiä kasaan, mutta ehkä jätän teidät rauhaan. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää on varmasti hyvä uudistus. Ihmettelen kyllä, jos joku haluaa välttämättä sen 100 viestiä kirjoittaa vain että pääsee päiväkirjoja lukemaan, mutta kai sellaisiakin saattaa löytyä. :wacko: Ihan käsittämätöntä, että täällä on ihmisiä joilla on kyyliä foorumilla ja juoruavat asioista eteenpäin! En vaan ymmärrä, mitä iloa voivat moisesta saada.

Itse en päiväkirjaa pidä kun ei tulisi sitä varmastikaan niin kauheasti päiviteltyä, mutta jos pitäisin tuntuisi todella oudolle jos esim. joku tuttuni alkaisi minua sieltä stalkkaamaan. Olen kirjoittanut palstalle lähinnä sellaisia juttuja joita voisin ihan hyvin kavereille jutella muutenkin, en mitään erityisiä "salaisuuksia"... ja niin vauvapitoisia juttuja, että ennemminkin kuvittelisin että enimmäkseen joitain tuttuja ei todellakaan ne jutut edes kiinnosta pätkän vertaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä muistutan tässä välissä (ei mitenkään erityisesti aikaisempiin viesteihin tai niiden kirjoittajiin liittyen), että mitään älytöntä viestimääränkasvatusoperaatiota ei kannata aloittaa, koska sillä tavalla saadut edut tullaan poistamaan. Toki, jos on asiaa ja kirjoittaa asiallisesti ja on järkevää sanottavaa, niin saahan sitä kirjoittaa, mutta turhat komppailut ja ohhottelut vähän joka ketjussa pelkästään viestimäärän kasvattamiseksi eivät ole suotavia.

 

mode.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, kyllä tuolla yleisissä osioissa tosiaan tällä hetkellä on joitakin nimimerkkejä joilla on just se 100 tai 102 viestiä kasassa ja sen jälkeen ei paljon ole kirjoiteltukaan. Ja näkee että on kirjoitettu liukuhihnalta vaan nopeasti jotain osion useisiin aiheisiin. Että näköjään jotkut haluaa vaan päästä tuonne päiväkirjapuolelle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä yllättävän vähän on näkynyt näitä "turhia" viestejä, komppailuja sun muita. Okei, yllättävän vilkkaaksi on käyneet ketjut, joissa voi vaikka lyhyesti kommentoida vauvan sukupuolta ja raskausviikko jolla synnytti jne. mutta se on niiden ketjujen aihe ja lyhytkin vastaus ok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tääkin on taas sitten vähän.. hmm.. Miten sen nyt ilmasis? Mihin sitten vedetään se raja mikä on kehittävää keskustelua ja mikä turhaa spämmäystä? Kun tosiaan noita ketjuja on hirveesti mihin voi vastata yhdellä tai kahdella sanalla.

 

Ja ihan oikeesti on meitäkin joilla ei vaan ole niin rakentavaa sanottavaa jokaiseen keskusteluun. Itse olen esimerkiksi sellainen jonka ulosanti on heikkoa ja kirjoitustyyli aika provosoivaa ja vaikka kuinka yritän vääntää jotain halipus-kommenttia niin ei vaan onnistu. Kun ei se onnistu oikeassa elämässäkään. Silti täällä on kiva roikkua ja täältä saa valtavasti sitä vertaistukea ihan vaan lukemalla muiden juttuja. Onko tämä siis kiellettyä tai epätoivottavaa käytöstä täällä?

 

Ja mitä noihin päiväkirjoihin tulee niin joo, niitä tulee joskus luettua. Ja tuolla sisarfoorumilla törmäsin joskus sellaiseen ilmiöön että kun meni kylmiltään jotain kommentoimaan johonkin päikkyyn, vastaanotto oli varsin varauksellinen ja epäileväinenkin. "Mitä ihmettä TOI tekee MUN päikyssä?" No lukee kun sellainen kerta on täällä. Ja laittaa nyt sen kommentin kun sitä kerta niin pyydetään.

 

Että olisiko se salasanan takana oleva päikky nyt sitten kuitenkin se paras vaihtoehto että näistä itseni kaltaisista loiseläimistä pääsisi? Tässähän tulee ihan rikollinen olo kun näitä kommentteja täällä lukee.:unsure:

 

Muoks. Lisätään nyt kuitenkin kun tämä ulosanti on mitä se on että kysyn näitä ihan sen takia että olisi hyvä että kaikille tehtäisiin selväksi mikä on sallittua ja toivottua ja mikä taas ei. En pelkästään lämpimikseni täällä vänkää.

Edited by ireis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selvennykseksi vielä, että tarkoitin tuolla kommentillani päikkyjen lukemisesta sellaista creepya salalukemista, että tosiaan stalkataan jotain henkilöä jonka tuntee tosielämässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ok, se onkin jo eri asia. Mä lupaan etten mä ainakaan tunne täältä ketään enkä edes tiedä onko täällä ketään tältä kylältä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ireis: Mä en niistä säännöistä ja rajoista niin tiedä, mutta itse en ainakaan omilla kommenteillani ole sua todellakaan tarkoittanut. :lipsrsealed: Ne spämmääjät on ihan oma lajinsa.

Edited by Kärpänen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now