Jaimee

Mistä löytäisin...?

44 posts in this topic

Toivottavasti en nyt väärin katsonut mutta tältä osastolta taitaa puuttua Mistä löytäisin -ketju. Täällä voi siis kysellä mistä voi ostaa taaperoiden tarvikkeita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mun kysymys on että mistä löytäisin Tampereella Muuramen Jollaan sopivan patjan (eli 75x130 cm)? Olen käynyt kysymässä Jyskistä ja Sotkasta ja katsonut Ikean tarjonnan netistä mutta ei löydy oikeaa kokoa. Hobbyhallin verkkokaupasta saisi Finlaysonin Aappa-patjan ja sijauspatjan mutta en millään jaksaisi odottaa verkkokauppatoimitusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me löydettiin oma patjamme Kodin Ykkösestä. Näyttäisi löytyvän tuotakin kokoa tämä ja tämä.

 

Tuolla nettisivulla lukee, että keskusvarastotuote. Mun kokemuksen mukaan se tarkoittaa, että kaupassa voi olla tai voi olla olematta.

Edited by Kärpänen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytyisi lastentyökalusettiä? joskus olen nähnyt ikeassa mutta nyt sivuilla vastaan tuli vain joku pehmotyökaluvyö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Kärpänen! Ei tarvinnut lopulta käydä katsomassa edes Kodin ykkösestä, Aappa-patja löytyi lähi-Prismasta. :) Petarista oli oikea koko loppu mutta sitä nyt ei ole pakko olla justtasannytheti. :)

 

syksyn tyttö: Aiemmin Clas Ohlssonilla oli työkalupakkeja mutta nyt ei näytä nettisivujen perusteella olevan kuin jotain jättirakennussarjaa. Jäin miettimään että olenkohan nähnyt halpahalleissa (Tokmannilla tmv) myös mutta en ole kyllä varma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaimee, on ehkä toi clas ohlssonin rakennussarja vähän liian oikea tuolle pikkuiselle. Täytyy käydä katselemassa. Pitäis aina ostaa heti kun miettii ja sen näkee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martinexilta löytyy tämmöinen työkalusetti. Olisko oikeaa tyyliä? Nopealla googletuksella löysin vain lelushopista, kai tuota muuallakin myydään. Tuolta lelushopista löytyy myös joitain muita, tästä listasta ainakin bongasin. Voihan noilla tuotenimillä ainakin kokeilla googletella, jos ei tuolta lähde tilaamaan (postikulut enemmän kuin itse työkalut).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin tänään Citymarketissa lasten työkalusetin. Se oli muovinen, hintaa en tajunnut katsoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cittarin voisikin käydä katsomassa. Eilen löysin myös meillä yhdestä toysRus'in mainoksesti boshin työkalusetin.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytyis sellanen pyöreä kankainen/muovinen tunneli, mikä menee kasaan. Vaikea selittää, tajusikohan kukaan.. Kerhossa tyttö kokeili tänään sellaista ja oli aika mielenkiintoinen kapistus, voisi olla aika hitti omassa huoneessa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ No juuri tuollaista etsin, kiitos! Tuoltakin kävin katsomassa, mutta enpä tajunnut sieltä kalusteista katsoa, lelupuolelta vaan etsin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi puinen liesi? Ei siis koko keittiötä vaan pelkkä keittotaso?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, se ei käy. Pitää olla pienempi, semmonen jonka voi laittaa välillä kaappiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Etolassa oli joitain tosi pieniä keittiöjuttuja. En nyt kuollaksenikaan muista kyllä oliko siinä pelkkää keittotasoa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tekisin lieden varmaan itse. :girl_smile: Osta puinen tarkoitukseen soveltuva lekkuulauta ja päällystä Bauhaussista saatavalla valkoisella dc-fixillä (eräänlainen kontaktimuovi). Sitten tee samaisella mustalla dc-fixillä vielä ne levyt, jotka voi piirtää vaikka lautasen pohjaa apuna käyttäen. Tuolla dc-fixillä saa helposti tosi kivaa jälkeä helposti ja halvalla.

 

En muista kenen vaukkarin tämä blogi oli mutta tuoltakin vois löytyä vinkkiä.

 

Itse tykkään väkertää kaikenlaisia juttuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oletteko törmänneet irtonaisina myytäviin nuhakiiloihin jatkettavaan taaperosänkyyn? Meillä tuli yksi nuhakiila Finlaysonin patja-setin mukana mutta nyt tarvittaisiin toinenkin. En vaan jaksa värkkäillä peittoja/tyynyjä muhkuraisiksi patjan alle :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin aakkoskuvioitua kangasta? Mielellään iloisenväristä tai mustavalkoista, ei hempeitä "vauvavärejä"/pastellisävyjä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko joku törmännyt lasten kynsileikkureihin, Cars sellaisiin?

 

Vastaan itse kysymykseen. Ei löytynyt mistään ei, ei kaupoista ei nettikaupoista. Näppärä äiti osti tavalliset kynsileikkurit, liimasi niihin Cars-tarran ja paketoi leikkurit takaisin kaupan pakkaukseen. Täydestä meni :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin aakkoskuvioitua kangasta? Mielellään iloisenväristä tai mustavalkoista, ei hempeitä "vauvavärejä"/pastellisävyjä.

Finlaysonilla olisi Aapinen-kangas, se on ainakin värikäs.

 

Mistä löytyisi puinen liesi? Ei siis koko keittiötä vaan pelkkä keittotaso?

Leenaelina myy liesitarraa, jolla voi tehdä juuri sen kokoisen lieden kuin haluaa:

liesi2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now