Toivoako

Letrozol ORION 2,5 mg - kokemuksia?

1064 posts in this topic

Dansku:minkä merkkisellä testasit?

Oon kans ite saanu joskus kunnon haamun mut menkat alkaneet.

Nyt ei oo kyl haamuja näkyny kun oon pc testillä testannu

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Enpä oikeastaan brändin muista. Se oli Vauvalan erittäin herkät raskaustestit, 10mg. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi dansku toivottavasti haamulainen vahvistuu pysyväksi plussaksi ♡ Tsemppiä!

On: Pientä vihlomista oikealla puolella mahaa havaittavissa.. Outoa! Tänään vasta kp20 (inssi oli kp16).

Lentokentällä ollaan... Matka alkakoot. Seuraava viikko tiedossa (ainakin toivottavasti) aurinkoa, lämpöä, hyvää ruokaa, täydellistä rentoutumista ja ihanaa yhdessä oloa.

Edited by puuttuva palanen

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ihana loma sulle, puuttuva palanen  :) rentoudu kunnolla ja pyyhi kaikki omaan napaan liittyvät jutut pois mielestä  ;)

 

Ja kiitos tsempeistä. Toivoisin kyllä kovasti, että tämä olis muuta kuin se ihme "menkkahaamu" mitä koin siinä joskus aikaisemmin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eipä se haamuviiva sit pysynyt enää  :( Tänä aamulla testasin ja siellä ei tullut testiajan puitteissa mitään, vaan pari minsa sen jälkeen ihan haamunhaamu, jossa ei edes ollut väri. Kai se sit siitä...IVF kierros, here I come...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puuttuva palanen: Toivottavasti teillä on ihana ja rentouttava loma! :)

Roselina: Tervetuloa!

Dansku ja Tivolissa: Mööhh...  :(  Mutta uuteen nousuun sitten vaan! Kyllä se pettymys taas jossain vaiheessa vaihtuu pieneksi toivon kipinäksi :)

Mariella, Räsynukke ja Puffin: tsemppiä piinailuun!

Huggis: Rentouttavaa kesää! Pääkoppa vaihteeksi vapaalle :)

 

Omaa napaa: Polilta ei kuulunut soittoa vielä viikko käynnin jälkeenkään, niin eilen sitten soitin itse sinne. Labratulokset oli kuulemma ihan kunnossa, sen verran ymmärsin. Kilppariarvot oli ok. Ja jotkut muutkin oli ok. Ja se joku oli korkeampi kuin se joku toinen, joka viittaa juurikin siihen ovuloimisongelmaan. Ja sain luvan letroilla kesän, vaikka aukkaria ei ehditä ennen kesäsulkua tekemään! Letro-kesä edessä, jee! :dancegirl: Sitä ennen toki 10 pv Terolutteja, että saadaan kierto käyntiin. Tässä hommassa kyllä kasvaa ihan kieroon, kun hihkuu onnesta siinä vaiheessa kun SAA tunkea kehoonsa jotain tiukkaa hormonilääkitystä...  :D

 

Ylihuomenna seuraan Puuttuvan palasen esimerkkiä ja vaihdan rentoutumisvaihteen päälle: viikko ulkomailla odottaa  B) Sieltä sitten akut ladattuna kohti ensimmäisiä letroja.

Edited by tinhi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille tervetulo-toivotuksista! :)

 

Pahoittelut uusista kierroista Tivolissa ja Dansku.

 

Täällä ollaan jännittynein mielin, huomenna alkaa ensimmäinen letro-päivä. Tänään soittelin folliultra-ajan ja sain sen maanantaille 13.6. Tuntuu vaan että teillä monella on ollut aikaisemmin ultrat. Mulle suositeltiin kp 11-13. Tuo olis just se kp13.

 

Mä oon vielä ihan pihalla että mistä määräytyy se että pistetäänkö pregnyliä? Mulle ei vielä lääkäri ole puhunut siitä ainakaan mitään. Ihmettelen myös sitä että aukkaria ei ole mulle tehty ja kuitenkin letrot määrättiin. Saa nähdä, onko se  sitten edessä kesätauon jälkeen. Monta kysymystä mielessä jo lääkärille :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon ymmärtänyt että pregnyl annetaan yleensä varmuuden vuoksi varmistamaan munasolun irtoaminen :)

 

Pahoittelut uusista kierroista joilla ne alkoivat :(

 

hyvää ja rentouttavaa lomaa puuttuva palanen ja tinhi!

 

Tänään viimeinen letro syöty ja kp 9. Ensi viiikolla pääsee taas metsästämään hymynaamaa testistä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä rupesin miettimään pregnyliä myös kun viime seurantaultrassa sijaislääkäri käski laittaa sen, olettaen että se on ollut käytössä. En siis oo pistänyt vielä kun irtoaa hyvin itsestäänkin, mutta pitäisikö sittenkin kokeilla sitä jos se vaikka irrottaisi solun aikaisemmin, ennen kun folli on 3 cm...

 

Mulla ultrat on ollu kp 12, jolloin ovis kp13 ja kp10, ovis kp 14. Eli melko myöhäiseltä tuntuu ultra kp13 mutta kun muistaa talletella tasaisesti niin näkee ainakin jos se meni jo. Meillä suositeltiin kp 10-12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uusi yritys,

Pregnylistä: Mulle ainakin se laitettiin siksi ettei tullut ovistestiin plussaa kp 15 mennessä vaikka ultrassa kp11 folleja oli kaksi. Ja kp 15 oli vaan yks folli joka oli kans ehtinyt kasvaa jo melkoiseksi.

En ymmärrä että mihin ne follit sitten "katoaa" jos ei tuu ovista?

 

Tsemppiä kaikille ja yritetään nauttia alkaneesta kesästä!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.