Guest *OÄ*

Raskausuutiset ja onnittelut vol2

949 posts in this topic

Eli täällä voi hihkua kun plussatestisi näyttää plussaa, ja myös muut voivat tuoda tänne toisten käyttäjien vauvauutisia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea plussasta onnenkipunalle :lipsrsealed: ja mulle :D plussa tuli torstaina, joulukuun alussa pitäisi kaiken järjen mukaan olla laskettuaika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa tuli viikko sitten ihan täytenä yllätyksenä, iloisena sellaisena koska olin jo tavallaan luovuttanut osaltani... Ja jos osasin niitä raskauskalentereita oikein käyttää niin joulukuun alussa olisi laskettu aika. :) On tämä hurjaa!! Pelottaa ja jännittää samalla niin kamalasti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime viikolla tuli plussa :) Joulukuun alussa ois esikoisen laskettu aika. Tää tuntuu vieläkin hieman epätodelliselta.. vihdoinkin meidän unelmista tulle totta lipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä plussattiin noin kuukausi sitten.. Eli LA ois 31.10 mutta jos menee samaan malliin kun esikoisen kans niin tulee Marrasvauvi :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa tuli vajaa pari viikkoa sitten lipsrsealed.gif Yritystä takana jo viime kesästä saakka ja molemmilla alkoi jo usko hiipua. Jouluvauvaa odotellaan wub.gif

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kai sitä meillekin sit on toinen vauva matkalla. Kierukka otettiin pois kuusi viikkoa sitten eikä ole menkkoja kuulunut. Kahdesta eri testistä sain haalean plussan. Mieskin kyllä molemmissa näki kaksi viivaa, joten ehkä se sitten on niin. Ei vaan uskalla uskoa tätä todeksi vielä.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnittelut plussista :girl_in_love:

 

Mulla raskaustesti näytti plussaa lauantaina, ja eilen tein vielä uuden testin. Vauvan pitäisi syntyä ihan joulun alla, joten tulee varmasti erilainen joulu tänä vuonna :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täältä ihan varovainen pieni riemunkiljahdus vielä :) Parin päivän takaisen haamun jälkeen tänään tuli hailakka, mutta selkeä plussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lystikille mahdottomasti onnea! girl_in_love.giflipsrsealed.gif Ikävä kuulla, että teitä on näin kauan koeteltu!

 

 

 

edit. typo

Edited by Pocahontas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli plussa tauluun tänään. Tein aamulla testin, jossa oli hyvin hyvin haalea viiva. Iltapäivällä rynnistin apteekkiin, ja sieltä pamahti selkeä plussa. Vähän on toisaikainen olo, ei oikein työnteko meinaa maistua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Lovely (Piti tulla kurkkaamaan, kun sattui silmään tuttu nimimerkki, ehkä muistat mut naikkareista :)

 

Ja onnea tottakai myös muille plussanneille :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi kiitos linnea78 :lipsrsealed: tottakai muistan sut ja olen sun kuulumisia seuraillutkin... Kaikkea hyvää sinullekin odotukseen!

Arvasin että joku minut kyllä bongaa täältä... :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Lovely! :lipsrsealed: Mäkin tulin tutun nimimerkin perässä.. Talvivauvat on ihania! :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ ja mä tulin kurkaamaan että odotetaanko teille jo kolmatta...

 

Onnea kaikille jotka odottavat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now