Guest *OÄ*

Raskausuutiset ja onnittelut vol2

949 posts in this topic

Pakko on päästä jossain vuodattamaan vaikka onkin periaatteena se, ettei kukaan saa tietää ennen kuin olen käynyt ultrassa ja nähnyt, että onko se plussa ihan oikeasti siellä kohdussa köllimässä ja kasvamassa isoksi. :)

 

 

 

Plussasin kaksi päivää ennen syntymäpäivääni vajaa kuukausi sitten! Nyt laskennallisesti viikot 8+4 (neuvolan laskelma), mutta kun tiedän tarkan hedelmöitysajan niin oikeasti 8+1.

 

 

 

 

 

First Signalia minäkin käytin, ekat testit KP 33 (kaksi piti tehdä, että uskoi, että kaksi viivaa siinä oli), sitten terveydenhoitajan suosituksesta uusintatesti KP 42 (kaksi viivaa tuli oikeastaan heti kun virtsa testiliuskaan ehti :lipsrsealed:) ja eka neuvolakäynti olisi ensi viikolla!

 

 

 

Jännittää kovasti, että onko se vaaveli elossa vaikka on semmoinen tunne, että ihan hyvin tuolla voidaan kun äiskää väsyttää järjettömästi (päivä menee töissä käydessä ja nukkuessa), pahoinvointia pukkaa soveliaassa määrin eikä ole minkäänlaista tiputtelua... mutta kun on joskus lääkäri todennut, että en tule koskaan raskaaksi ja tämä on LUOMURASKAUS!

Edited by Chiamaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tein pari päivää sitten elämäni ensimmäisen raskaustestin Apteekin omalla ja ruutuun piirtyi vaalea mutta selkeä viiva. Juuri vähän aikaa sitten oli pakko vielä varmistaa Cb:n viikkonäytöllisellä ja se vahvisti, Raskaana 2-3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Chiamaka sekä onnittelut takaisinpäin! =) Onnea myös kaikille muillekin plussanneille!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt on pakko päästä jollekin hehkuttamaan tai purkamaan tunteitaan.. Lopetin pillerit miehen ja minun yhteispäätöksellä. Olen monesti sanonut miehelle, ettei ole todellakaan varmaa, että tuun raskaaksi kovinkaan pian (pillereiden syöntiä on takana jo vuosia ja vuosia) ja että siihen saattaa mennä todella kauankin. No toisin kävi.. ei tullu yksiäkään luomumenkkoja kun aavistelin jo, että nyt on napannut. En oikein tiennyt milloin uskallan tehdä testin, koska en tiedä kuinka pitkä kierto minulla oikeasti on.

Reilu viikko sitten tein testin ja selkeä plussa siihen tuli :girl_dance: Tosin, muutama päivä sitten piti vielä uusia testi, jotta saisin varmuuden ja plussaa sekin näytti. Kai tässä täytyy pikkuhiljaa uskoa, että meille tosiaan tulee vauva. Toivottavasti vaan kaikki menee hyvin. Odotan innolla, että raskaus hieman etenee, jotta uskallan kertoa muillekin ilouutisen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onnitteluja plussanneille :) on se vaan niin ihana tunne, kun saa positiivisen testituloksen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen jonkin verran vauvahaaveisena käynyt foorumia lueskelemassa, mutta nyt oli kirjauduttava. Tein tänään aamulla testin (ja iltapäivällä vielä varmuudeksi toisen...) ja se oli positiivinen! Lopetin hormonaalisen ehkäisyn huhtikuussa ja tämä oli toinen kierto sen jälkeen. Ensimmäinen kierto oli 47 päivää ja nyt huideltiin jo yli 60 päivän, joten mitään hajua ei ole milloin hedelmöittyminen on tapahtunut.

 

Olo on ihmettelevä, onnellinen, toiveikas, mutta myös jännittää pelottaa ja ahdistaa.

 

Onnea kaikille plussanneille! Kiva päästä jakamaan kokemuksia tästä jännittävästä ajasta, joka toivottavasti on edessä :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen raskaana. Aivan alussa. Olen onnellinen ja aika yllättynyt, vaikka toki mä tiedän kuinka niitä lapsia tehdään. :girl_crazy:

 

IRL-kaverit älkää kertoko kellekään, eikä sanaakaan FB:ssä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

testin teintunti sitten ja plussaa näyttää:D toivottavasti pitää paikkansa, tuntuu vaan liian hyvältä ollakseen totta koska ei ehditty montaa viikkoo odotteleen:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä myös tänään tehty r-testi jossa PLUSSA :girl_in_love:

 

Vielä loppuviikosta täytyy kyllä varmistaa ja sit edetä asian kanssa sen mukaan... :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein eilen elämäni ensimmäisen plussan. Tänään vielä varmistin digitestillä. Hämmentävä olo, tätä on odotettu niin kauan (3 vuotta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein positiivisen raskaustestin synttäripäivänäni tuossa reilu 3 kk sitten. Tein sen aamulla ennen töihinlähtöä. Oli aika ihana syntymäpäivälahja. :) Yllätys oli myös melkoinen, kun vasta oltiin alettu yrittää lasta. Saa olla kiitollinen, kun niin helposti tärppäsi. Mies oli aivan innosta sekaisin ja osti mulle synttärilahjaksi odotusta ja vauvoja käsittelevän kirjan.

 

Onnea kaikille odottajille!

Edited by Pulla82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä olen raskaana 17 viikolla, Jeee!!! :) aluksi niin sekavat fiilikset, mutta nyt niin onnelliset kun on maha alkanut kasvamaan ja liikkeitäkin tuntumaan :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä plussattiin eilen, kymmenennestä yrityskierrosta! girl_dance.gifViisi päivää aiemmin (kp 26/28-30) tuli jo haamuplussa mutta nyt se varmistui digitestillä! Malttamattomana odottelen reilu parin viikon päässä häämöttävää ar-ultraa, että onko sieltä tosiaan oikeasti pieni ihminen tulossa lipsrsealed.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä koitetaan toipua alkushokista.. Siis iloisesta sellaisesta toki. Eilen näytti liuska kahta viivaa ja tänään oli pakko vielä käydä hankkimassa digitaalinen testi. Raskaana sekin sanoi ja 2-3 viikkoa. Eli jos oikein tulkitsin noita raskauslaskureita niin 5 viikko olisi menossa. Varasin ajan neuvolaan ja se on 13.9. Mielessä myllertää nyt monenmoista kysymystä joihin toivon mukaan saa osaan vastauksen näitäkin sivuja lukemalla. Aika pian tuli plussa. Oon 31v. ja söin pillereitä 15-vuotta. Ne pois jätettyäni ehti tulla 2 kuukautiset ja näitä kolmansia ei sitten tullutkaan. Olin jotenkin asennoitunut että tähän menee paljon pidempi aika. Mitään oireita ei toistaiseksi ole ollut kuukautisten poisjäännin lisäksi.Ihan pöhkö olo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now