Guest *OÄ*

Raskausuutiset ja onnittelut vol2

949 posts in this topic

Pakko päästä jonnekin kertomaan, kun ei vielä viitsi livenä kylille huudella!

 

Jee, raskasutestissä kaksi viivaa (vaikkakin toinen hiukan hento vielä) ja muutenkin täysin samanlainen olo kuin ensimmäisessä raskaudessa alkuviikkoina.

 

Tällä kertaa tärppäsi vielä suht nopesti yk6, kun viimeksi tärppäsi vasta yk16.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea plussanneille. Mä olen yhä 2,5 viikkoa oman plussani jälkeen ihan ihmeissäni tästä. Hyvässä mielessä siis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kai minäkin uskallan jo riemuita, sillä kaksi viivaa näkyi testissä tänä aamuna! Viikonloppuna kun testailin niin tuli haamu enkä ole uskaltanut toivoa liikoja ettei sitten tule kamalaa pettymystä. Nyt uskallan jo varovaisesti olla onnellinen asiasta <3 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitää munkin tänne kertoa, kun muualla (irl tai naikkareissa) en vielä tohdi. Piti rekisteröityäkin tänne heti. :)

 

Tein eilen testin, joka näytti ihan selvän plussan. En siihen vielä uskaltanut uskoa ja tein kaksi lisää. Tänä aamuna tein vielä neljännen testin ja pakko se on uskoa, että raskaana ollaan. Mies jo kyseli, että aionko vielä montakin testiä tehdä.  :grin:

 

Me ei oikeastaan ehditty edes yrittää. Edellisten menkkkojen jälkeen jätin pillerit pois ja päätettiin antaa mahdollisuus ja katsotaan miten käy. Sen piti olla hyvin epätodennäköistä, että koskaan vauvaa aikaiseksi saadaan. Ja heti ekasta kierrosta tärppäs!  :girl_smile: Ei tätä meinaa millään käsittää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Ruskatar ja Unelmastatotta.  :give_heart:  

 

 

^^ aika ihana onni teillä -Elli- kävi kun heti raskauduit :give_heart:

 

Niinpä. Ei tätä meinaa käsittää ei sitten millään. Eikä oikein meinaa uskoa todeksikaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä saatiin itse viime yönä plussa puolen vuoden yrittämisen jälkeen :) Toinen testi odottaa seuraavaa vessareissua, kunnei tätä muutoin usko :D Digitestillä varmistellaan päivän parin päästä, kun saan hommattua sellaisen kotiin :) Uskomaton fiilis! Vasta mää olin raskaana :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea plussanneille! :)

 

Täälläkin näyttäisi heikosti positiiviselle... :)  ICSI:n jälkeen parin viikon piinailu ja eilen soittivat, että verikoe näytti plussaa. Naistenklinikan hoitaja kehoitti menemään alkuraskauden ultraan omalle paikkakunnalle ja puhui kokoajan ihan eri kaupungista, kuin missä me asutaan... Pöllämystyneenä puhelimessa en edes tajunnut kysyä, että luetko nyt varmasti minun tietojani, vaiko jonkun muun... Kotimatkalla apteekin kautta testiä hakemaan ja heikohko testiviiva sieltä piirtyi ! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä yksi plussannut. Positiivinen testi tuli viikko sitten ja tässä sitä on ihmeteltu kuvan muodossa monta päivää :D Kolmas lapsi, mutta edelliset raskaudet olleet jo niin kauan sitten, etten juurikaan muista niistä mitään :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos ja onnea sinullekin Rebekka! :) Me olemme vieläkin mieheni kanssa niin sanotusti "huuli pyöreinä" vaikka tämähän on tekemällä tehty juttu, mutta kyllä se silti yllättää ja mies harvase hetki koskee masuun ja kysyy: onko siellä muka joku? :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuore plussa! ...ja ihan hämmentynyt olo... Vauvaa on kyllä toivottu, mutta tätä ei kyllä ehditty edes yrittää yhtään. En oikein tiedä miten tässä näin oikeastaan kävikään.. :wub:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now