Guest *OÄ*

Raskausuutiset ja onnittelut vol2

949 posts in this topic

mulla on menossa kp29/31 ja tein tänään testin ja haalee plussa tuli!!!!!!

en tiiä pitäskö jo juhlii vai oottaa viel pari päivää

Share this post


Link to post
Share on other sites

onkai se nii selkee että saa juhlia! huomenna o ehkä pakko käydä ostaa pari testiä lisää ja varmistaa että on plussa

post-8712-0-57515300-1415547723_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Virtahepo, tuohan on ihan selkeä eikä yhtään haalea! Onnea. :)

 

Roselinelle, manskuriinille ja wanlalle myös onnittelut!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plussa tuli raskaustestiin viikonloppuna - ja nyt sitten käyttäjätunnus tälle foorumille, jota oon selannut yritysaikana.

 

Kiitoksen ansaitsevan tuon Plussaa vai ei -ketkjun kuvat ja kokemukset testien käytöstä. Ois jäänyt haalea plussa vielä päiviksi vahvistumaan, jos ei ois ollut vertailupohjaa. Tein kyllä sit varmistuksena digitestin, kun ei itseluottamus liuskojen tulkinnassa riittänyt siihen, että ois jo siitä uskaltanut juhlia.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

alkuviikosta tuli plussa - reilun neljän vuoden yrittämisen jälkeen! hoitoihin ei vielä ehditty, joskus näinkin että sinnikäs yrittäminen palkitaan. hieman epätodellinen olo <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea, happy! Meilläkin yli kaksi vuotta yritystä takana eikä vielä olla hoidoissa. Jaksan uskoa luomuplussaan, ja sun kokemus rohkaisee! Olisi kyllä mukava kuulla teidän taipaleesta lisää :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

itse stressasin asiasta aika paljonkin aina vaan enemmän kun vuosi ja toinen tulivat täyteen, mieheni ei niinkään. kävin pari kertaa perustutkimuksessa, jossa todettiin että mitään vikaa ei ole, ja antoivat molemmilla kerroilla lähetteen spermatestiin. annoin lähetteet miehelleni, mutta tämä ei saanut aikaiseksi mennä. vasta nyt kuukautta ennen plussaa mies vihdoin kävi testissä, jossa sanottiin että sperma on huonolaatuista, siittiöitä on, mutta liian vähän. Lisäksi hankimme kesällä koiravauvan, ja luulempa että nämä asiat yhdessä: syyn löytyminen ja oman hellimisvimman purkaminen koiranpentuun saivat stressin helpottamaan, ja sehän se yleensä auttaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ihana kuulla! :) Meillä periaatteessa kaikki tutkimusten mukaan ok, mutta kai se on se stressi. Lemmikki voisi olla hyvä, mutta allergikkona koira ei ole vaihtoehto. Ja kilpikonna tai käärme - kääk!  :girl_crazy: Puran nyt hellyyttä kummityttöön (ja mieheen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä tehty positiivinen testi lokakuun loppupuolella jo, ja nyt mennään 12.viikolla. :give_heart:Vieläkin vaikeeta uskoa... ( --> uusi parisuhde kestänyt vasta muutaman kuukauden, edellisessä oltiin ilman ehkäsyä yli neljä vuotta)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervehdys!

 

Ja ihanaa joulua kaikille! Erityisen ihanalta tämä joulu tuntuu marraskuun viimeisenä päivänä tehdyn plussatestin vuoksi. Kesäkuun alusta asti tätä on yritetty ja toivottu ja nyt tärppäsi. <3 Minäkään en ensimmäiseen testiin uskaltanut täysin luottaa, joten testasin varmuuden vuoksi vielä kahtena seuraavanakin päivänä. Ja plussa tuli kaikista. Ensimäinen ultrakin (yksityisellä) on takana, jossa selvisi, että tyypi majailee ihan oikeassa paikassa koko komeudessaan, sentin pituisena. :) Haluttiin varmistaa asia, koska mulla oli järisyttävää vatsakipuja parina päivänä. Laskettu aika on elokuun alkupuolella. Toivotaan kovasti, että selvitään sinne asti. Pelottaa aika paljon, ekakertalainen kun olen ja eilen, jouluaattona, oli hetken aikaa suhteellisen runsasta vuotoa. Tänään kaikki on ollut kuitenkin hyvin.

 

Onnea kaikille muillekin plussanneille! Ihanaa, jännää, mahtavaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heissan! 

 

Onpas ihana lueskella onnellisia plussauutisia täältä! Onnea vaan kaikille plussaneille!! :)  Itsellä tällä hetkellä niin onnellinen olo kun vuoden yrityksen jälkeen sain vihdoinkin sen plussan testiin! Jeiiiii!! Ja pitihän niitä testejä sitten tehdä monen monta että pääkoppa sen jotenki hoksasi  :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea kaikille plussanneille!

 

Haluan jakaa meidän yrittämisen historiaamme, josko siitä joku lukija saisi itselleen toivoa. Tämän vuoden keväällä meillä olisi käynnistynyt 3.vuosi yrittämistä. Olemme julkisella puolella hoidossa, ja saimme viimeisimmälle hoitokerralle aivan ihastuttavan lääkärin. Lääkärin mielestä tilanteemme huomioiden olisi suotavaa kokeilla vielä uudestaan Clomifenia annostuksella 2+1+2+1+2 (aikoinaan 1tbl x5 ei kasvattanut lainkaan ja 2tbl x5 antoi liian  hyvän vasteen). Päätimme kokeilla, ja onneksi kokeilimme!

 

Kierrossa minulle tehtiin vielä lisäksi IUI, ja tukilääkkeeksi sain keltarauhashormoni Lutinuksen tukemaan mahdollisen alkion kiinnittymistä. Jotta voitaisiin sanoa, että kaikkemme raskautumisen eteen tehtiin.

 

Ensimmäistä kertaa elämässäni tein positiivisen raskaustestin. Onnenkyyneleet siinä tuli, sekä minulle, että miehelleni. VIHDOINKIN! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now