Guest

Ne hupaisat raskaushormonit!

263 posts in this topic

Jonotin eilen ruokakaupassa kassalle ja aloin katsella sylissäni olevaa luomu-kevytmaitotölkkiä. Sen kyljessä on kuva lehmästä ja pienestä vasikasta ja runo:

 

Kun en itseäni yöstä erottanut,

jo tunsin sinut minussa.

Nyt kun aamu ympäröi meidät

varjelen sinua, valoa varjossani.

Pillahdin ihan kunnolla itkuun.

 

Voi ei, mua itkettää nyt täällä... olisin varmana pillittänyt minäkin siellä kaupassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoista odottaessani pirskahdin itkuun South Parkkia katsoessani kun lehmät teki joukkoitsarin ja niillä oli niin surulliset ilmeet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ollut vähän hajamielinen viime aikoina: loman jälkeen unohdin työavaimet kotiin, seuraavana päivänä pyöräilykypärän työpaikalle, vaikka oli aivan silmieni edessä.

 

Äsken merkkasin esikoisen vaatteita päiväkotia varten, ja kirjoitin vahingossa oman nimeni. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä äsken pillitti yks, kun katto tuota parisoudun finaalia. Jo ennenku ne lähti, niin valu kyyneleet silmistä, saati ku ne tuli maaliin ja sai hopeaa. Voi jessus! Mä en mitenkään hulluna piittaa urheilun seuraamisesta, ja tonkin katoin vain siks, ku ei tuu tv:stä MITÄÄN. Ei sais lähettää näin liikuttavaa ohjelmaa... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jonotin eilen ruokakaupassa kassalle ja aloin katsella sylissäni olevaa luomu-kevytmaitotölkkiä. Sen kyljessä on kuva lehmästä ja pienestä vasikasta ja runo:

 

Kun en itseäni yöstä erottanut,

jo tunsin sinut minussa.

Nyt kun aamu ympäröi meidät

varjelen sinua, valoa varjossani.

Pillahdin ihan kunnolla itkuun.

 

 

Voi ei, mua itkettää nyt täällä... olisin varmana pillittänyt minäkin siellä kaupassa.

 

Muakin alkoi täällä itkettään :D

 

Edellisessä työpaikassa kävi useamman kerran niin, että printtaan lapun ja samalla selitän asiakkaalle että tarviin tähän sun allekirjoituksen. Sitten kuitenkin laitan oman allekirjoitukseni siihen viivalle ennen kuin ojennan sen lapun.. ja ei kun silppuriin ja uutta kappaletta printtaamaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi luoja mitä juttuja!!! Mä nauran täällä ihan kippurassa, silmät vuotaa vaan... :lol::lol::lol:

 

Mä tulin tänään töistä kaupan kautta kotiin, ostin mm 3 luumusose-purkkia. Laskin kassin käytävässä rappuselle kun kaivoin avainta, ja purnukat kieri lattialle. Minä siihen että ..ttu!!! Sain purkit kerättyä takas kassiin, vein kassin eteiseen, ja ne kieri sieltä uudestaan pois. Siinä vaiheessa vähän nyyhkäisin, 2 sekuntia myöhemmin jo vollotin ja ulisin "mä en kestä enää!!!" ihan tosissaan. Tuntui vähän hölmöltä itkeä samalla kun laittaa ostoksia jääkaappiin, niinpä mua alkoi naurattamaan. :blink:

 

Yllättäen mä selvisin viime viikonlopun häistä ja ristiäisistä aika vähällä kyynelmäärällä. Vähän vaan kostui silmät.

 

muoks. Pari iltaa sitten puhuttiin miehen kanssa vauvasta. Mies meni sen jälkeen parvekkeelle, todennäköisesti vaan katselemaan ulos. Mä vaan tulkitsin asian niin, ettei hän varmaan oikeasti halua tätä lasta. :rolleyes: Siitähän ne vesihanat taas aukesi...

Edited by Jaana25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, nää on ihan huippuja! :lol:

 

Mä kans selvisin viime viikonloppuna hautajaisista yllättävän vähin kyynelin, mutta tätini 70-vuotispäivillä alkoi itkettämään kun laulettiin yhteislauluna Paljon onnea vaan :D Ei se nyt niin liikuttava tilanne saatikka laulu ollut...

Edited by Nasty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä itkeä vollotin eilen kun katsoin olympialaisten päätösjuhlia...mies oli hiukan ihmeissään, kun en yleensä juuri itkeskele televisiota katsellessa, puhumattakaan mistään mikä liittyy edes etäisesti urheiluun. Ja muutama päivä sitten säikähdin itsekin toden teolla, kun aloin itkemään Hesaria lukiessani, eikä itkusta meinannut tulla loppua... aika hurjaa, kun omien tunteiden säätely on hiukan hukassa!

 

Että sellasta. Mutta ei se mitään! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joo, nää on ihan huippuja! :lol:

 

Mä kans selvisin viime viikonloppuna hautajaisista yllättävän vähin kyynelin, mutta tätini 70-vuotispäivillä alkoi itkettämään kun laulettiin yhteislauluna Paljon onnea vaan :D Ei se nyt niin liikuttava tilanne saatikka laulu ollut...

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.hs.fi/videot/1135238894518

 

Tuo korkkarijuoksukisa saa vollottamaan kuin kyseessä olisi joku kuolemaakin vakavampi juttu...

 

Tän päivän lehdessä oli juttua noista korkkarijuoksukisoista ja kilpailijoiden haastattelu sai taas itkemään.

 

Hitsin korkkarit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oltiin Kultsin kanssa torstaina Kulttuuritalolla katsomassa Fran Pereaa, siis Serranon perheen Marcosia. Kun Serranon tunnari alkoi soimaan, mä aloin itkemään. Jotenkin se oli niin liikuttavaa... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soipa päivänä muuna radiossa hempeä, hidas rakkauslaulu. Mies istuu tietokoneella, ja mie meen heiluun siihen viereen, että "tanssitaan" (siis kumpikaan ei osata mitään valssia tms., eli siis ois vaan "nojailtu" sylikkäin).. Mies ei katsettansa juuri nosta koneen näytöstä, tuhisee vaan että "ei me osata tanssia". Mie räjähdän ja huudan että "sie et rakasta minua", ja että "sie et halua tehä mitään yhessä minun kans"... :rolleyes:

Siitä sitte saunaan, ja yksikseni kyynelehdin suihkuverhon takana. Sille illalle ehittiin kyllä vielä nauraaki.. oli miehellä vähän miettiminen että milläs tuulella se rouva nyt mahtaa olla :rolleyes::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Mua alkoi itkettää kun ne ei päästänyt Jarkko Valteeta ja sitä Heiskasta kisaan kun ne on miehiä. Niin epäreilua!!! Ja kun miehille järkättiin omakisa niin oli sekin niin "liikuttava" että tippa linssissä olin :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käytiin koko perheellä kaupassa ja kassalla olin niin ajatuksissa, että unohdin noin puolet tavaroista kärryyn. Vasta kun tuli maksun aika mies alko ihmetellä, miten se niin vähän teki ja kappas tämä rouva oli jättänyt puolet ostoksista kärryyn ja työnteli kärrryjä tyytyväisenä läpi hälytysporttien. :lol:

 

Oli vähän noloa, kun kaupassa sattui tietenkin ruuhka-aikaan olemaan muitakin kun me ;) Täällä siis ainakin yksi josta on tullut ihan täysin holhouksen alainen raskauden myötä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä aloitin tän ketjun lukemisen nauraen, sitten vedet alkoi valumaan silmistä ja tietenkin se loppui kunnon itkuun.. :rolleyes: Nyt on silmät täys ripsaria ja sisko tulossa käymään hetkellä millä hyvänsä. Se varmaan luulee et mä olen seonnut..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lapsiturvan varauksen laskun mukana tuli paperi, jolla ilmoitetaan lapsen syntymästä vakuutusyhtiöön. Mietin itsekseni vaikka kuinka kauan, että miksi ihmeessä ne ei halua tietää milloin lapsi syntyi, kun kysytään vain vauvan henkilötunnusta ja nimeä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hauskoja juttuja, varsinkin tuo kaupassa käynti ja tavaroiden unohtaminen kärryyn! :) Mulla ei vielä ihmeempiä oo tullu, mutta pari kertaa on tullut ihmeellinen hysteerinen naurukohtaus jota on seurannut itkukohtaus - ilman syytä tietenkin! ;) Lisää odotellessa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun piti töissä vaihtaa viime maanantaina mainokset ennen avaamista. Otin mainokset ja aloin vaihteleen niitä samalla ihmetellen, että tuleeko siihen hampurilaiseen muka tuo pihvi ja miten siihen muka tulee sipulirenkaita!!? Toljotin julisteen kuvaa ihan kummissani, mutta vaihdoin kaikki mainokset ja olin tyytyväinen, kun aikaa oli vielä mukavasti avaamiseen.

 

Vähän myöhemmin sitten välähti mieleeni, että miksi niissä julisteissa oli eri nimikin sille hampurilaiselle kuin mun reseptipaperissa?? Mun piti hetken aikaa ihmetellä ja miettiä, kunnes tajusin, että mähän olin laittanut ihan väärät mainokset!! Voi v***u sa****a!!! Ja kello oli vaikka mitä jo! Ei auttanu ku alkaa hullua vauhtia ettiä oikeita mainoksia ja alkaa vaihtamaan ne uudelleen!

 

Kyllä mua veetutti kovasti, olin tosi vihanen ja raivoissani! Jälkeenpäin tunsin itseni ääliöksi ja syystäkin, ku olin vaan tyhmänä toljottanu sitä kuvaa ja ihmetelly jopa eriä nimeäkin, enkä siltikään ollu tajunnu mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää raskaus on tehnyt mut kyllä tosi hajamieliseksi. Yksi esimerkki:

 

Me voitettiin lotossa ihan pikkusumma rahaa. Lottotosite lojui muutaman päivän työpöydällä, kun ei pidetty kiirettä voiton lunastamisen kanssa. Yhtenä päivänä minä sitten siivousinnossani keräilin pöydältä papereita paperinkeräykseen ja ajatuksissani mietin mitä tehdä lottokupongille. Päätin sitten heittää sen sitten keräyspaperien joukkoon. Varmuudeksi repäisin tositteen vielä kahtia, ajatuksena ettei kukaan löydä kuponkia paperinkeräyslaatikosta ja lunasta meidän voittoa.

 

Nyt sitten mies alkoi etsimään kuponkia ja kun sitä ei löytynyt, katsottiin myös paperinkeräykseen menevien joukosta. No, sieltähän se löytyi repäistynä. Vasta tositteen nähdessäni muistin, mitä olin sille tehnyt. Taitaa jäädä voitto lunastamatta, kun ei kai ne sitä anna kun tosite on kahtia viivakoodin kohdalta. :lol:

 

Onkohan tää koko raskausaika tällaista, vai selkiääkö pää vielä jossain vaiheessa??!!! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ei välttämättä selkiä... Mulla alkoi pätkiä ajatukset kunnolla vasta 3. kolmanneksella, ja tuntuu että koko ajan vaan pahenee. En muista kotona mitä olin tekemässä ja minne menossa, kaupassa unohtuu ostokset ja olen muutenkin ihan tolkuttoman hajamielinen. Totisesti toivon, että tämä laantuu viimeistään imetyksen jälkeen, en oikein meinaa kestää itseäni tällaisena lahopäänä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä aloin tässä taannoin itkemään ihan valtoimenaan bussissa, kun bussi lähti peruuttamaan parkista ja sellainen nuori poika ei ehtiny kyytiin. Sillä pojalla oli vaikka kuinka paljon tavaraa mukanaan ja sinne se jäi vesisateeseen seisomaan :(:unsure:

 

 

Ps. Niin ja yleensä en itke kuin ehkä kerran vuodessa ja silloinkin täytyy olla hyvä syy...

Edited by Ella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania juttuja!

 

Tänään hautausmaalla tuli itku silmään kummini haudalla, kun siellä oli mielestäni niin ihanan paljon kynttilöitä. Ajattelin kuinka moni oli vaivautunut ulos sateeseen muistaakseen häntä. Ihan looginen paikka itkeä, mutta muilla läheistemme haudoilla oli kyllä enemmänkin kynttilöitä. Eilen itkuksi pisti se ettei mies ollut huolehtinut autossa olevasta viasta, vaikkei asialle kukaan mitään voisi tehdäkään.

 

Raskaus vasta aivan aluillaan, toivottavasti tulevaisuudessa pystyn edes pitämään tunteet kurissa töissä asiakkaiden edessä :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä sain joku aika sitten hirveet itkuraivarit, kun en saanut levitettyä pitsapohjaa kunnolla... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now