Sign in to follow this  
Followers 0
Guest vieras_kirppu

Osann Beebop

30 posts in this topic

Tällekin ihan oma, näitä himoitsen meille auton perään kunhan saan matkikset myytyä ;) Aika karkea buggisten kopio, alla on parit kuvat. Näihin pitäisi sopia buggisten kankaat, ja tavarakorikin.

Suomessa näitä myy PikkuHurmuri ja Babytown ainakin. Lisävarusteena näihin saa noin 50e maksavat isot pyörät, joilla sitten pääsee huonommassa säässä. Isoimmat erot on tuon "etuhaarukan" vai mikä onkaan :D pituus, ja jousituksen puute. PikkuHurmuri kyllä mainostaa säädettävää jousitusta, joten kyse on voinut olla vanhasta mallista. Adapeterilla tähän saa Nanian (carena suomessa?) kaukalon, maxi cosin ja cybexin kiinni.

Kuvat linkkeinä kun ne on isoja.

 

http://i26.servimg.com/u/f26/15/86/79/96/p6010016.jpg

 

http://i26.servimg.com/u/f26/15/86/79/96/p6100010.jpg

 

http://i26.servimg.com/u/f26/15/86/79/96/p6100013.jpg

 

http://i26.servimg.com/u/f26/15/86/79/96/p6100014.jpg

 

http://i26.servimg.com/u/f26/15/86/79/96/p6100015.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jos ovat yhtä kamalat laadultaan kuin crescentin divat, niin en ostaisi... divat tulevat maahantuojan mukaan samalta tehtaalta kuin bugat (ja uskonkin tämän, olettaen, että beebopit tulevat sieltä myös...), mutta ovat niiiiiin kaukana bugisten laadusta!

 

ostin ne itse tuossa kesällä kokeeksi ja totesin,e ttä ovat aivan järkyttävät. :D meillä on sisi ollut useammat bugat ja ne on ihanat! valitettavasti tuo iso jätkä ei enää niihin fiksusti mahdu, joten oli pakko luopua viimeisistäkin.

 

tosin, ihan matkiskäytössä varmaan ajavat asiansa, mutta jos pitäisi olla ykkösrattaina, niin pitäisin näppini erossa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no en voi luopu noista ihanista emmaljungistani kai ikinä ;) niin sääli olisi ostaa 900e buggisia satunnaiseen käyttöön auton perään. ja divoja joskus stockalla vähän kokeilin ja sinne jäi, vaikka halvat oli :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nostellaanpa, löysin meille tälläiset 200e hintaan. Nämä on siis pari kiloa buggigsia painavemmat, ja etupyörissä ei ole jousitusta (ei ole myöskään frogeissa tai geckoissa, cameissa vaan on) ja muuten lienee täysin identtiset kasausta ja maxi cosin kaukaloadaptereita myöten.

Näihin käy buggisten kaikki kankaat, suojat ja tarvikkeet :)

 

Tänään ehdin työnnellä ensikilometrit, 10kg kyydissä.

-Istuinosa on lyhyempi kuin emmaljungan kuppimallisessa, mutta se oli tiedossa jo ennen ostoa.

-Näppärän kokoiset, muutamia senttejä kapeammat (alta 5) ja samanpainoiset suunnilleen-kokopaketin paino oli postissa mitaten 15.1kg. Eli täydet pyörät, vaunukoppa, patja, pohja jne.

-Kuomu on tosi suojaava, kun sen vetää ihan eteen, tavarakori taas onneton-sinne ei saa ostoskassia ellei irroita istuinosaa (pitää siis ostaa ne koukut työntöaisaan)

-Kasaus on helppoa, buggisten uudemmissa versioissa kai menee samalla tavalla-saa yhdellä kädenliikkeellä nostaen rungon kasattua pystyyn.

-V ei ole ikinä tajunnut että rattaissa voi olla turvakaari, joten 30min aikana se iski siihen kutiavat hampaansa ja minä kaivan kohta pikaliimaa vähän ja lainaan äidin ompelukonetta ja teen muutaman erivärisen suoja siihen turvakaareen :)

-Mun eka/vikat ilmakumilliset rattaat oli vuonna 2008, joten oon jo ehtinyt unohtaa että tuntuuko ne "purevan" kiinni sen vuoksi tien pintaan. tää on talvella varmaan hyvä

 

Miinuksia on heti yksi, nää ei ole niin ketterät kuin tuo vastaava emmaljungan city cerox 360 runko. Ei oikein käänny yhdellä kädellä, ja jos kääntä vasemmalle niin sinne se myös menee, ja kaksinkäsin saa vähän kiskoa suoraan :D Kokeillaan auttaako rasvaus, jossei niin voihan kökkö. Ostan näihin sitten talveksi talviypyörät ja mennään näillä beebopeilla talvi ja lumeen saakka noilla emmaljungilla :)

Toiseksi kuvissa oon nähnyt että jalkatuki taipuisi ylöspäin, mutta itse saan sen vaan taipumaan alas. Onkohan tässä jokin kasausvika, painun ohjekirjan kera sohvan nurkkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oli pakko rekisteröityä kun anonyymikommentit estettiin :/

Ei saa suomesta ainakaan, mutta jos kiinnostaa niin mun rattaat on joutaisi kiertoon, kiinnostaisi Brion Got.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^oletko aiemmin kirjoittanut kirppu merkillä?

Voisin kyllä olla kiinnostunut, onko ne rattaat mitkä ostit heinäkuussa -12?

Laitatko plussia ja miinuksia nyt pidemmältä ajalta.

Ja laitatko yv:tä jos vaikka hintapyyntöä ja kuvaa saisin.

 

Oisitko kiinnostunut icandy appleista? Jos tehtäis vaunuvaihtarit :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^no mutta sehän ois kiva! tosiaan 8/11 ostettetut,  noin vuoden olleet aktiivisessa käytössä. Jotain matkarattaampaa kaipaisin ja siis tekosyitähän nää vaan on :girl_wink: Hyvin vielä menisivät!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällähän on hyvät vaunuvaihtarit käynnissä :grin: Semmosen vaan hihkasen väliin, että tarttee olla 10 viestiä kasassa ennen kuin voi lähettää yksityisviestejä, kippurallalla on pari kpl vajaa ;)  Kiva että oot takas Kirppu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äh, mä katoin, että noi Appleet tosiaan jääkin niin isoiksi kasattaessa... Ei siis toimisi meillä kuitenkaan. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

^no joo, jäähän ne. Tai ne on perusvaunujen kanssa samoissa mitoissa.

Harmi, pitäis saada ne pois niin voisin ostaa nuo Beebop:t :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, samalla asialla paitsi meillä donkeyt. Mutta kun liikkuu yhden kanssa (olen vielä lähdössä ulkomaille, jonne vaunut tulis mukaan) niin siihen noi ois varmaan täydelliset kakkosvaunut

Share this post


Link to post
Share on other sites

sikkaralla, onko sulla vielä noi buggikset? nekin kiinnostaisi, jos jostain tuolla hinnalla löytäis :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^juuh en mä niitä. Niitä buggiksia, jotka ostit 150€ :grin:

Mut siis, sain näistä nyt jonkin must have-jutun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ketään ois liikkumassa Kouvolan suunnalla? :grin: Pikkupiialta sais myymälästä noita vaunuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ei lähetä. Vaunuja on 3 kpl, ilmeisesti jääneet varastoon kun vain yhtä väriä on tarjolla. 270€ myisivät, ovh oli 449€.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Me ollaan menossa tänään ja tullaan pe takasin. :)

 

Edit. Oot vissiin tulossa treffeille tänään? Voidaan varmaan siellä sopia jos haluat että tuodaan vaunut tullessamme?

Edited by urppis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0