Guest RGB

Anna arvosana nimelle, osa 5

998 posts in this topic

Sarianne: kaunis nimi, jännä yhdistelmä tavallisemmista nimistä. Ei kuitenkaan sellainen, jonka omalle nimeksi antaisin. 7.

 

Kerttu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerttu on mun mielestä vanhan ihmisen nimi, mut eiköhän kohta muotinimi sekin. 5.

Jiri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teemu on ihan ok nimi. Ei tuota sen kummempia sävähdyksiä suuntaan tai toiseen. Annan 7.

 

Kimmo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elina on melko yleinen mutta kaunis ja soljuva nimi. Annan 8.

 

En muista onko tullut jo aikaisemmin, pahoittelut jos on, mutta mites Elea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minustakin Rosanna on ihana, voisin antaa omallenikin ja arvosanaksi olisin antanut tietty 10. :wub:

 

Elea, en oiken tiedä mitä mieltä siitä olen. Sitä varmaan saa olla aina selittelemässä, että ei Helena kun Elea tms...Sinänsä ihan kaunis, mutta annan vielä sellasen epäileväisen kasin :grin: 8 siis.

 

Entäs Saria?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saria ei oikein innosta. Tulee mieleen muslimien sharia-laki. Arvosana 5.

 

Entäs Senja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senja on oikein kaunis nimi, annan 9.

 

Mites sitten miehekäs Mainio?

Edited by Sculpture

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danielista tykkään, annan 9.

 

Pellervo?

eih ! :D voin kuvitella pikkupoikaa joka vasta opettelee puhumaan... " minä oon pee-evo" kuulostaa pervolta... annan 4

 

no sit samaa rataa.. kullervo?

Todellakin samaa rataa, eli Kullervo ei nappaa yhtään, sori... Annan 4. :D

 

Mitenkäs Tellervo?

 

Anteeksi, nyt oli ihan pakko kommentoida OTT kun sattui niin hauskasti silmään tuossa. Mulla oli luokkakaveri, jonka kolmas nimi oli Pellervo, ja mikä parasta mun isän toinen nimi oli Kullervo ja äidin toinen nimi on Tellervo :lol: Siinä kyllä ollut sattumaa kerrakseen äidillä ja isällä, ja ei, nuo nimet eivät todellakaan tule jatkamaan suvussa :rolleyes:

 

 

Kaapo kiva nimi, tuo tosin mieleen sen lastenohjelman joka on aikas ärsy. Nimi kuitenkin 8+

 

Wulveriina? (Olen oikeastikin nähnyt tämän lehdessä)

Edited by LilyAnn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wulveriina: Ei oikein makusteluista huolimatta kääntynyt saati vääntynyt mihinkään päin, 5-.

Tulee mieleen sellainen "väkisten väännetty". :rolleyes:

 

 

 

Brenda?

Edited by Adalemina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brenda, onpas vaikea suomalaiseen suuhun. Tämän nimen kantaja saisi tottua lempinimiin. Ehkä menisi ruotsalaisen sukunimen keralla (Brenda Berg ei kuulosta enää niin kummalliselta, mutta ei se helppo ole silloinkaan, ja mielleyhtymä palamiseen (brinna) on entistä selvempi). Joku Ronda/Rhondakin olisi helpompi ääntää, jos saman tyyppistä etsitään? Annan 4.

 

Edellisellä sivulla oli Elina, miltäs kuuluu Alina/Aliina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alina/Aliina, kaunis nimi. Tuo pitempi muoto Aliina miellyttää minua enemmän. Ehkä Alinakin tulisi lausuttua helposti kahella i:llä. Annan 9.

 

Mites sitten Elli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elli on kiva mummon nimi, mut en mä osais ajatella sitä vauvalla tai pienellä lapsella. 7

 

Myöhästyin.

Eino on ihana nimi! 9+

 

Timi?

Edited by Rexona

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toisena nimenä yhdellä tutulla, mutta ei kolahda minuun, en antaisi omalle lapselle, 5.

Marika?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.