Guest RGB

Anna arvosana nimelle, osa 5

998 posts in this topic

Kirsikka on jotenkin pirteä mutta vaatii kantajakseen tietynlaisen ihmisen. Omalleni en antaisi. Saa 7.

 

Elle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akusta tulee mieleen lähinnä Aku Ankka ja Aku Louhimies. Ei liiemmin mun makuun ko. nimi. Ehkä lempinimenä jostakin... Annan 5+.

 

Entäpä Nelli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maura, hmm... en äkkiseltään tiedä onko miehen vai naisen nimi? Naisen nähtävästi ja harvinainenkin. Itseäni ei kyllä säväytä, tulee mäyrä mieleen. Sanon 5.

 

mites tämän päiväinen päivänsankari Solja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solja on perinteinen, "soljuva" ;), ihan kiva. Annan arvosanan 8.

 

Mites sellainen, kun Aida?

Edited by nonna-marie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helinä on mukava nimi, monet mieltävät keijuksi, mutta tunnen itse yhden oikean Helinän. Pistetään 9, koska ei ole joka toisella lapsella nimenä.

 

Haku ei toimi selaimellani jostain ihme syystä, mutta kysyn silti.

 

Hilda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hilda on yllättäen minusta kaunis nimi.. Itse vierastan näitä d,f,c ym. kirjaimia sisältäviä nimiä. Annan silti jopa 8.

 

Milda?

Edited by Emerentia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suloinen... :P omalla tapaa..Tiedän yhden melkein kolmekymppisen Taavin ja kieltämättä on aika no, huvittava.. ^_^

annan arvosanan 7+

 

Miten ois Aamu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne on vallan uusi nimi mulle, vaikea nimeksi heti tunnistaa. Voisi toisena tai kolmantena nimenä ehkä mennä, silti 6.

 

Henni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rene ei valitettavasti oikein sytytä, tosin itse en kamalasti ole mieltynyt R-alkaviin nimiin. Mutta annan 6.

 

Muoks. olin hitaampi, eli Kasper... ihan jees muuten, mutta siitä tulee se kuummitus mieleen. Annan sillekkin 6.

 

 

Mitenkäs sitten Reeta?

Edited by Nattunen

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tykkää Kaista, muuttuu monesti Kaitsuksi ja pahemmassa tapauksessa vielä Kaisaksi... Myös ilmaisut ei kai, luulis kai jne. häiritsevät. Kai on myös koirarotu. Saa 4.

 

Pessi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.