Sign in to follow this  
Followers 0
hiljaisuus

Blingo vaatteet

62 posts in this topic

http://www.blingo.fi/

 

Pikaisesti kävin kurkkimassa tuolla ja ihan veikeitä vaatteita näytti olevan. Ilmeisesti Suomessa ei kuitenkaan myyjiä ole. Toimiiko muilla verkkokauppa? Ja missäköhän hinnoissa nuo on? En löytänyt äkkiseltään mitään hintoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verkkokaupan sivuilla lukee, että se avataan Suomessa 16. helmikuuta ja silloin tarjolle tulee kevät- ja kesämallisto.

 

Ihan ok-näköisiä vaatteita, vaikka omaan makuuni turhan paljon Me&i:ta matkiikin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pari myyjää on ilmeisesti Suomessa ja lisää hakevat. Minustakin on tosi paljon meandin tyylisiä. Joskaan ei niin kivoja. Noi pilkut on ihania!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmeisesti juu vaan pari myyjää vasta. Itekin kävin kattomassa malliston mutta en niin kauheasti innostunut. Pari vaatetta oli ihan kivan näköisiä kuoseiltaan ja naistenvaatteissa oli muutamia kivoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin näkeväni noissa kopiointia monelte eri merkiltä. Melko kivoilta kuitenkin vaikuttavat. Livenä olisi kiva päästä hypistelmään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myyjiä tulee olemaan ympäri Suomea 16.2. alkaen, jolloin voi myös emännöidä omia kutsuja ja saada emännänedut itselleen! Terveisin tuleva myyjä ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin näkeväni noissa kopiointia monelte eri merkiltä. Melko kivoilta kuitenkin vaikuttavat. Livenä olisi kiva päästä hypistelmään.

 

Minä myös ja minusta oli ihan kivaakin "kopiointia". Miikkarin laatuun pettyneenä haluan kyllä kokeilla tätäkin jos jossain vaiheessa rantautuu tanne suunnalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli vaatteista ja kuvaus tyylistäkin heti mieleen me&i. Ihan kuin tämä olisi täysin sama firma mutta eri nimellä toimiva pulju. Mutta oli tuolla muutama hauska vaate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minusta tuolla tuntui olevan useampikin ihan kiva vaate. Tosin samankaltasta kun me&I:lla ja parilla muullakin liikkeellä. Mutta silti ihan kivoja vaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä minun tietääkseni Suomessa on enemmänkin kuin pari myyjää aloittamassa. Itse tykkäsin tyylistä ja olen jo ilmottautunut kutsuille. :) Sieltä sivujen kautta pystyy näköjään jättämään yhteystietonsa jos kutsujen järjestäminen kiinnostaa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruotsissa mallisto on julkaistu tänäään, Suomessa tulevat myyntiin 16.2. Facebookista löytyy eri paikkakuntien blingo-ryhmiä, kun hakee "Blingo vaatekutsut". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuulun FB:ssä tollaseen ryhmään ja minusta on tyhmää etteivät voi kertoa hintatasoa tai muita yksityiskohtia julkisesti. Siellä näkyy ryhmän ylläpitäjän toimesta yksityisviestit kulkevan, jos joku kysyy hintaa tms. Ja olen myös sitä mieltä, etteivät eroa kummoisesti Meandin vaatteista. Blingo-ryhmässä kyllä korostettiin, että nää vaatteet on sentään LUOMUpuuvillaa... Mutta aion kyllä tunkea itseni kutsuille heti kun mahdollista :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myyjillä ei välttämättä itselläänkään ole hintatietoja vielä...

Edited by RouvaR

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ En tiedä onko, mutta jos joku on kysynyt hintoja, niin yp vastaa laittaneensa yksäriä. Voisihan hän vastata myös julkisesti, ettei tiedä hintoja vielä...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä tuosta sitten, mutta itse olen myyjä ja voin rehellisesti sanoa, ettei mulla hintatietoja vielä ole =)

 

Muoks. Siis suunnilleen me&i -hintatasoa, mutta tarkkoja hintatietoja ei vielä ole.

 

Blingon vaatteet ovat siis ekologisia. Se, että vaatteet ovat luomupuuvillaa, ei kerro sinänsä vielä mitään, kun niitä on voitu sen jälkeen uittaa missä tahansa myrkyissä kuitenkin. Blingon vaatteissa käytetty puuvilla on GOTS-sertifioitua ja tuo merkintä takaa ympäristöystävällisen ja terveydelle haitattoman tuotannon (joka vaiheessa, myös värjäyksestä aiheutuvien jätevesien käsittely ym. huomioiden) ja sisältää vaatimuksia myös sosiaalisesta vastuunotosta. Oikeasti ekologisia vaatteita ei voi halvalla saada, kun koko valmistusprosessin pitää olla erilainen. =)

Edited by RouvaR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle myyjä sanoi (fb:ssä yksärillä, kun kysyin hintaluokkaa ryhmässä), että on kuulemma aikalailla me&i hintatasoa, mutta tosiaan luomupuuvillaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosi kivoja vaatteita! Tulevan syksyn eskarilaiselle löydän tuolta mieluisampia vaatteita kuin Me&I:lta. Kyllä Me&I:n vaatteet vielä kelpasivat 5v herralle, mutta pahoin pelkään että ensi syksynä täytyy äidinkin tyytyä maltillisempiin kuoseihin. :unsure: Erityisesti farkut ja tähtivaatteet miellyttivät silmää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos on jyväskyläläisiä blingosta kiinnostuneita, niin huomenna pääsee mallistoa ihastelemaan Tourutuvalla =) Jos kiinnostaa, laita yv:tä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään kolahti iso paketti postiluukusta. :) Vaatteet tuntuu ja näyttää hyvältä. Materiaali vaikuttaa laadukkaalta ja pehmeältä. Äidin mekko on ihana päällä ja lapsetkin tykkäsivät omista vaatteistaan.

Plussana erityisesti se, että pojalle tilatut housut oli vyötäröltä napakat, kun poika on kovin hoikka. Joustava, napakka vyötärö siis niissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millainen kokoluokitus näissä on? Vastaako koot lapsen tai aikuisen todellisia kokoja vai ovatko vaatteet esim. reiluja kooltaan? Verrattuna esim. me&i:hin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0