Inspi(red)

Viimeisin vaatehankintasi?

814 posts in this topic

Tytsy sai kesäksi ihanan ja muodikkaan farkkumekon (semmoinen tunikamainen, "isojen tyttöjen mekko", en osaa selittää tarkemmin :P ). Ostin mekon huutiksesta ja sain sen erinomaiseen kuntoonsa nähden todella halvalla. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Himottaisi hommata nuo Villervallan takit pojille, mutta en tiedä raaskinko sijoittaa niin paljon... Onko teillä takin tilanneilla tietoa toimitusajoista?

Share this post


Link to post
Share on other sites
^ Sain saman uutiskirjeen, mutta eipä ole Moonkidsin housuja edelleenkään saatavilla toivomassani värissä ja koossa <_<

Eli vedenvihreinä.

 

Niilo Ilolla on aika mukava valikoima uutta Moonkidsiä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitoin tilaukseen Tinttu.comista

 

Maiulle, 4v, tällaiset peikko-olopolot eli housut

huuhaapeikko_cacao_0905_445.jpg

 

ja Iialle 1v4kk Touhupeikko-haalari

touhupeikko1_0904_8a6.jpg

 

 

:wub: :wub: :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Portugalista viime viikolla tarttui mukaan t-paitoja, kauluspaitoja, kesätakki, farkkuja, kesähousuja ja kesäksi kahdet kengät, sandaalit ja tavalliset. Purkaessani tuskailin, että mihinköhän nämä mahtuvat, kun pojan vaatelaatikot tursuavat jo entisestään :rolleyes: . Mutku oli niiiin ihania...

 

Pitäisikö pitää vähän paussia näiden hankintojen kanssa....

 

Noi villervallan takit on ihanat! Mut just ostin (osittain matkalle) pojalle Reiman välikausitakin tällä kuosilla, niin en viitsi ostaa toista...

 

11044_Hisingen_web.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä ostin tänään pojalle välikausihaalarin tuolla samaisella kuosilla ja siihen lakin ja lakin kanssa samanväriset siniset kintaat.

post-628-12692861937_thumb.png 14233_Manitoulin_web.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lindexiltä pojalle kaksi kesäpaitaa, lisäksi aivan supersöpö vaaleanpunainen velourlohikäärmehaalari vauvalle, josta en löytänyt enää kuvaa, oli vanhaa mallistoa. :)

 

S0000006322240_F_W30_20100317161551.jpgS0000006364289_F_W30_20100224103814.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Satuin huomaamaan Jesper Juniorissa Tutan terättömän potkupuvun/yöhaalarin kokoa 98! Pakko oli ostaa pois, vielä taitaa hetken aikaa mahtua. Voi olla, että käyn hakemassa sen toisenkin sieltä :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh, mä en kestä noita herskyviä retromaisia printtikuoseja (paiti yöasuissa), mut onneksi mun ei tarvikaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^No juu, ei tietenkään kaikkien tarvitse tykätä samanlaisista. Mutta koska tässä ketjussa on kuitenkin tarkoitus esitellä itse kunkin hankkimia omasta mielestä kivoja vaatteita, saattaa tuollainen kommentti herättää vähän pahaa mieltä. :girl_to_take_umbrage2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

11044_Hisingen_web.jpg

 

Mä näin tän kuosin täällä ekan kerran, silloin en innostunut, mutta kun kaupassa näin livenä niin sehän se lähti kuitenkin meidän matkaan :) Olin ajatellut toista Reiman kuosia (haalariin siis), olikohan Hailuoto nimeltään, mielestäni tosi kaunis, mutta kaupassa tuntui että vaalea versio ainakaan ei jotenkin mukelolle sitten natsannutkaan, ihan värin takia vaan. Tummempaa ei ollut tarjollakaan.

 

Kohta jotkut kivat sortsitkin ois hankittava kesää silmällä pitäen :)

Edited by Regina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kappas tämähän onkin ihan mun ketju, miten en ole tänne aikaisemmin löytänyt!

 

Esikolle tilasin Wilmikseltä vähän retrosävyjä kesäksi:

 

Style-02-327-01.jpg

 

Style-02-128-03.jpg

 

Style-02-114-03.jpg

 

Isolla tuli nuo kuvat, mitenkähän noita pienennetään....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samaa ihmettelen itsekin, siis miksen minäkään ole tänne löytänyt aiemmin!

 

Odottelen myös postia Wilmikseltä:

Tällä kukkakuosilla paita äijälle isolla alella. Kuvaa ei näköjään löydy enää oikein yhtään mistään. Myös tuolla uudella pingviinikuosilla äijälle paita:

 

oranssi_m_s.jpgpingviinipaita.jpg

 

Pari Kimperin pipoa takkeihin sopien, seuraavat kuosit - jälkimmäisestä tuo keltaoranssi:

Minttusuklaa.JPGkimperi-joustofroteepipo-m2.jpg

 

Viimeisin kotiin rantautunut vaate-erä on Moonkidsin keltainen huppari ja velourhousut: 108.JPG

 

Tässä viimeisin isompi ostoserä alkukeväältä:

gallery_30_4_59752.jpgmed_gallery_30_4_83480.jpgmed_gallery_30_4_104777.jpg

 

P.S. Aivan ihana tuo Marinkaisen pupubody, oiskohan sitä paitana... :P

 

P.P.S. Ai hitto, huijasin. Viimeisin rantautunut vaate on tuo Sposinankin ostama traktoripaita Lindexiltä. :)

Edited by Ink Q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuota tuota... Jos tämä on teille retrovaatteiden ystäville "se mun ketju", niin onko ketjun todellakin tarkoitus koskea vain viimeisimpiä retrovaatehankintoja?... :mellow: Ei siis pahalla, mutta jos otsikko on noin yleinen kuin se on, niin tänne saa kaiketi laittaa ihan mitä tahansa hankintoja (kuten itsekin olen siis tehnyt)?! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^No juu, ei tietenkään kaikkien tarvitse tykätä samanlaisista. Mutta koska tässä ketjussa on kuitenkin tarkoitus esitellä itse kunkin hankkimia omasta mielestä kivoja vaatteita, saattaa tuollainen kommentti herättää vähän pahaa mieltä. :girl_to_take_umbrage2:

 

Ja jatkoksi edelliseen viestiini... Teitä näin ajattelevia taitaa olla tässä ketjussa enemmänkin?! Siis että "tässä ketjussa on kuitenkin tarkoitus esitellä itse kunkin hankkimia omasta mielestään kivoja vaatteita" = retrokuosillisia vaatteita!?! Eikös itse kunkin mielestä ne kivat vaatteet voi olla ihan mitä tahansa???! :mellow:

 

(Ymmärrän toki Sposinan alkuperäisen pointin kirjoitukselleen eli ketju ei ole toisten vaatemaun arvostelua varten, vaan niitä kuvia varten. :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Juu, eikun tarkoitin tosissaan ihan kaikenlaisia vaatteita, en pelkästään retrokuosillisia! Meilläkin käytetään iloisesti vuorotellen niin Disney-, uusretroja- kuin ihan "tavallisia" lastenprinteillä varustettuja vaatteita. :)

Sattui vain vähän käpy kärähtämään (ehkä turhaankin) tuosta arvostelusta, eikä ole sen jälkeen tehnyt nyt hetkeen mieli laittaa mitään omia uusia hankintoja, joita on kyllä tullut...hmm...runsaahkosti. :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitanpa siis pitkästä aikaa omia viimeaikojen hankintojani esikoiselle:

 

Söpöstelylenkkarit Nextiltä:

708719.jpg

 

Kesävaatteita Lindexiltä:

S0000006342946_F_W22_20100330134205.jpgS0000006342809_F_W22_20100325143653.jpgS0000006321011_F_W22_20100322144131.jpgS0000006368160_F_W22_20100302162316.jpg

 

Sekä Ink Q:nkin ostamat Riemulin kettu- ja pingviinipaidat. :)

Edited by Sposina

Share this post


Link to post
Share on other sites

En minäkään ymmärtänyt tuota Sposinan kommenttia tai muutakaan täällä siten, ettei tänne voisi laittaa kuvia mistä tahansa omista kivoista hankinnoista, mutta minusta on ihan aiheellista vähän loukkaantua, jos pistää itse kuvan omista uusista omasta mielestään tosi kivoista hankinnoistaan, ja toinen tulee ja sanoo, että nuo tuon tyyliset on kyllä ihan karseita, parempi sit vaan olla ihan hiljaa, jos ei ole muuta annettavaa... :girl_mad:

Edited by Ink Q

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

P.S. Aivan ihana tuo Marinkaisen pupubody, oiskohan sitä paitana... :P

 

 

Löysin mää tuota paitanakin (en muista enää oliko Wilmis vai joku muu kun aika monta nettipuotia ehdin kahlata eilen illalla kun hyssyttelin kitisevää kuopusta olkapäällä :girl_haha: ) mutta se ei ollut yhtä kivan värinen, muistaakseni siinä oli viininpunaista ja pinkkiä. Tuota ruskea-keltaista löysin vain bodyna, muuten oisinkin tilannut mieluummin paitana)

 

Muoks. Juu oli se Wilmis. Tämän värinen paita:

 

Style-02-127-08.jpg

Edited by marinkainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

^No ei tuokaan ruma ole, mut se bodyn värinen oli kivempi. Höh. No, ehkä ihan hyvä, niin säästyy rahat. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now