Inspi(red)

Viimeisin vaatehankintasi?

814 posts in this topic

Mä oon rakastunut! Poika sai nämä ekologiset Kavatit vihreänä. Samalla ostettiin talveksi mustat Superfitin goretex-kengät.

 

 

Nämä

 

 

Ei näköjään saa tuota kuvaa laitettua tähän suoraan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minua harmittaa, nakojaan mina en tilannutkaan noita sukkia Nextilta. No taytyy katsoa jos tilaisi jossain vaiheessa itselle jotain niin tilaisi ne sitten. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina tilasin Old Navylta vahan pitkahihaisia paitoja pojalle. Ne Nextin vaatteet ovat viela niin isot, etta poika nayttaa ihan ryysylaiselta joten tilasin sitten vahan oman kokoisia. Ne kylla nopeammin menee pieneksi mutta ainakin sopii nyt.

 

on773638-11p01v01.jpgon773638-07p01v01.jpgon773636-00p01v01.jpg

 

Ja sukkia

 

on581575-61p01v01.jpgon581575-57p01v01.jpgon581575-47p01v01.jpg

on581575-64p01v01.jpgon581575-65p01v01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kivoja :)

 

Oon käynyt tuolla Old Navyn sivuilla katselemassa, niillä olis aivan ihania vaatteita tytöille! Harmi vaan, etteivät toimita Suomeen :girl_sad:

Edited by Scarlet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä teen just inventaariota tytön vaatekaappiin, missä hintaluokassa noi Po.Pin paidat liikkuu?

Haluisin niin ostaa tytölle tollasen autopaidan ja ehkä ton talopaidankin, ensin on kyllä nähtävä ne livenä :girl_smile:

 

Po.P:n talopaidat on tarjouksessa Jumbon Pyöreillä Päivillä ensi viikon loppuun asti. Pienet koot 13 ja isot 17 euroa. Tarjoushinta jää sopivasti mun kipurajan alle, normaalihinnalla en olisi raaskinut ostaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äsken lähti tilaukseen Dunsin ötökkäpaita sekä me&i:n kaivuri-, työkalu- ja mopsipaidat sekä mopsisukat:

DUNS%20bugs%20paita.jpg102101_small_100803.jpg102104_small_100803.jpg102420_small_100906.jpg102431_small_100906.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin pojalle kauppareissulla nämä H&M:n farkut, kun kaikki lasten farkut olivat -5e...

 

dxl8657653479000999999.jpg

 

Lindexiltä mukaan lähti vielä tällainen pyjama...

 

s0000006432588fw4020100.jpg

 

Yleensä pesen uudet vaatteet ennen käyttöönottoa, mutta poika halusi pyjaman heti päälleen. Yöllä hän oli ilmeisesti pyyhkinyt hihalla kuolaista naamaansa, sillä pojan leuka ja toinen poski olivat töhriintyneet siniseen väriin! :girl_impossible: Hieman hirvittää, että millähän tuokin vaate on värjätty... Jos joku siis katsoi sen vaatedokumentin muutama päivä sitten, jossa puhuttiin vaateteollisuudessakin käytettävistä myrkkyväreistä. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ilmeisesti sininen väri on jostain syystä myöskin sieltä pahimmasta päästä. Aiheuttaa eniten allergiaoireita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

c_22.jpg_b4_0.jpg

Lennen vk-haalari pienemmälle. Olisin ostanut esikoisellekin (olivat -50%) mutta ei ollut kokoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä esikoiselle:

 

blackcarshirt_m_s.gif

 

Kyllä, menin ostamaan mustan autopuseron tytölle, neidin lempiväri on kuulemma musta ja autot on kivoja, joten mikäs siinä sitten. Minusta tuo on hieno paita :girl_smile:

 

Kuopus sai sitten tällaiset housut:

 

limehousut_m.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po.p:n talvihaalari tuli eilen ostettua tytölle koossa 92cm. Liityin kanta-asiakkaaksi ja sain 10€ alennustakin!tender.gif

 

7310017939310.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sataa sataa ropisee ja tyttö kasvaa, eli oltiin kuravaateostoksilla tänään.

Tällaiset tuli ostettua:

 

3900495.jpg

 

3704111_kuva3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mistä ostit? Oliko siellä noita hattuja mustana? Olisi juuri passeli meidän pojan talvihaalarin kanssa. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now