Sign in to follow this  
Followers 0
panda

Minne alkuraskauden ultraan pk-seudulla?

225 posts in this topic

^ On kyllä :) Mä varasin netissä ajan, kerroin sitten kun Forsskåhl otti meidät vastaan että on tullut plussa testiin pari viikkoa testiin ja haluttaisiin varmistaa että onko siellä ketään, ja jos on niin millä viikoilla. Eli varaat vaan netistä 15min ajan ja menet paikan päälle, ei tartte muuta tehdä :) Hyvää ultraa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nodu oli kysellyt, kenellä käytiin siel Adenovassa. Lääkäri oli Seija Kaukoranta, mukava nainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä suositeltiin Helsingin keskustan Femedan Fredrika Forsskhålia. Suosittelen itse myös lämpimästi parin käyntikerran jälkeen. Hitakin oli ihan kohtuullinen, varhaisultra oli n.90e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kävin myös alkuraskauden ultrassa Espoon Ison omenan Diacorissa. Kävin gynekologilla nimeltään Tom Blomqvist. Hän on tosi mukava ja asiantunteva ja selostaa tarkkaan mitä näkee ultrassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin Airport Mehiläisessä. Hinta oli mielestäni edullinen (78€ Kela-korvauksen jälkeen) ja lääkäri Riitta Heikkilä ihan mukava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

muoks. poistettu. Vastaus kysymykseen löytyi edelliseltä sivulta :rolleyes:

Edited by Justiina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä suositeltiin Helsingin keskustan Femedan Fredrika Forsskhålia. Suosittelen itse myös lämpimästi parin käyntikerran jälkeen. Hitakin oli ihan kohtuullinen, varhaisultra oli n.90e.

 

Suosittelen myös. Hinta oli tosiaan n.90€, ja oli tosi kiva fiilis käydä. Selitti mitä tekee ja missä näkyy mitäkin ja otti tosi kivasti miehen myös huomioon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin Leppävaaran Diacorissa ja olin tyytyväinen, vastaanotto, ultra + toimistomaksu oli kelakorvauksen (vastaanoton osuudesta) jälkeen reilu 90e. Aiemmin soittaessani ajanvarauksen henkilö arvioi hinnaksi 140-160e. Ajan sai helposti ja lääkäri oli erittäin miellyttävä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myös me voimme suositella Femedan Fredrika Forsskhålia. Noin satasen luokkaa oli hinta alkuvuodesta, mutta sen maksoi oikein mielellään siitä varmuudesta että tuolla todella on kasvamassa ihmisen alku ja sillä on kaikki hyvin :lipsrsealed: :lipsrsealed:

Käynti toki oli nopea ja yllätyimmekin sitten ekassa "oikeassa" ultrassa kunnallisella puolella kun kätilöllää ei ollut mikään kiire skannailla vauvelia toisin kun siinä ekassa ultrassa yksityisellä :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänään kävin Tapiolan Diacorin Ilkka Räisäsellä, kela korvauksen jälkeen 94e. Mukava ja rauhallinen lääkäri, voin suositella. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Meillä oli sama lääkäri, tosin Leppävaarassa. Vain hyvää sanottavaa hänestä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin eilen Femedassa Kari Teramolla. Mukava ja miellyttävä tyyppi, hintaa tuli 113,90 euroa Kela-korvauksen jälkeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen käynyt Femedassa kolmella eri lääkärillä ja kaikki ihan loistavia. Taitaapa olla kokonaisuudessaan tuo Femeda hyvä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin liityn Femedan suosittelijoihin. 75e maksoi kelakorvauksen jälkeen (jonka sai automaattisesti) ja todella mukava herrasmies lääkärinä (Olavi Ylikorkala).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edellisiä kompaten suosittelen Femedaa minäkin. Käytiin Fredrika F:llä ihan täältä luettujen kokemusten perusteella ja oltiin todella tyytyväisiä. Vaikka aika oli toki lyhyt, tuntui käynti paljon pidemmältä - paljon ehdittiin jutella ja käydä läpi. Hintaa kelakorvauksen jälkeen oli 93 e.

 

edit. Tämä oli siis heinäkuun alkupuolella.

Edited by Valpuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

2009 kävin ar-ultrassa myös Femedan Fredrikalla. Korvausten jälkeen maksettavaa jäi joku 70€. Muuten meni ihan ok, mutta antoi lasketuksi ajaksi 13.1. vaikka kuukautisten ja sitten nt-ultran mukaan laskettu aika oli yli kaksi viikkoa aikaisemmin... Vähän ihmetytti kyllä, että kokenut ultraaja tekee tuollaisen töppäyksen. Jäin silloin tietysti kovasti miettimään, että onko kaikki hyvin, kun alkio vastasi muka yli kaksi viikkoa pienempää. Mutta kaikki ok, terve lapsi tuloksena :)

 

Nyt kävin Diacorilla Paavo Mäntyviidalla. Oli myös ihan ok ja asiallinen tyyppi, ei nyt varsinaisesti mikään lämmin, mutta hoiti hyvin hommansa. Maksettavaa jäi korvausten jälkeen noin 100€.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Femedalle lämpimät suositukset minultakin! Ar-ultralle jäi hintaa alle 90 euroa. Olin kuulevinani, että lääkäri kirjoitti yhdeksi ultrauksen syyksi aiemman km:n, mikäli lienee pudotti alkuperäistä hintaa hieman, mutta kelakorvauksen jälkeen tuo hinta siis oli alle 90.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kellää kokemuksia terveystalon alkuraskauden ultrasta viime ajoilta. Muilta palstoilta lueskelin että siellä matkaan tulee vaikka mitä yllätyskuluja kun hinta-arvioksi ovat antaneet 100€. Se olisi mulla tässä sopivan matkan päässä ja hieman kiinnostaisi sinne mennä mutta sitten jos kustannukset nousetvat noin 180€, niin en kyllä tuonne mene. On tässä onneksi vielä aikka mietiskellä, mutta toivoisin kokemuksia jos vain jollain on kirjoitella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viikolle 7+ ultra varattuna Graviditakselle Helsinkiin. Kävin tuolla lapsettomuushoidoissa ja lääkäri Varila jo vähän niin kuin kutsuikin mut viime kerralla sinne ultrattavaksi, jos tärppi käy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Sama paikka, sama lääkäri, ja ultra viikon päästä :girl_sigh:

Ja voin vain kuvitella, kuinka ihanasti ko. tyyppi ottaa raskausuutiset vastaan ja miten hienotunteisesti osaa myös kertoa huonot uutiset jos niitä sattuisi tulemaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Satuitko muuten kysymään ultran hintaa? Aiemmilla keikoilla olen maksanut köntässä aina monta käyntiä kerralla, joten en edes muista, mitä yksittäiset ultrat ovat maksaneet, kun vakuutus on niitä korvannut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ En kysynyt. Veikkaan kyllä, että se on jotain ~90e kelakorvauksen jälkeen. Yllätyn positiivisesti jos on tuota vähemmän :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0