Hellwomen

Lämpimät talvirukkaset

53 posts in this topic

En tiedä onko tästä ollut jo aihe tai kuuluisiko tämä tuohon kaikki talvipukeutumisesta osioon mutta laitanpä tänne.

 

Eli meillä on aina ollut ongelmana kylmät kädet. Meiltä löytyy vaikka minkälaisia talvihanskoja mutta silti on pojan 2 v sormet kylmät :/

 

Olisko kellään mitään hyviä vinkkejä tai tosi hyviä hanska merkkiä jolloin pojan sormet olisivat vaikka vain hieman viileät :D

 

Kiitos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elsa Pitkäsen rukkasia suosittelee aika moni, itse on tarkoitus ostaa sellaiset tänään nuorimmalle. Pojalla meillä on ollu Jonathaneita, eilenkin peuhasi tunnin pakkasessa ja lumessa Jonathanin vk-hanskoissa ja kädet oli nihkeät hiestä kun riisuttiin kotona

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oletko kokeillut auttasivatko ohuet, villaiset aluslapaset alle? Meilläkin nahkarukkaset ovat lämpimimmät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reiman tec+ -hanskat on kans hyvät (ei siis minitecit), meillä tytön kädet pikkupakkasilla on hiestä nihkeät noiden kanssa. Peukalopotit on myös hyvät, ja ne on sen verran leveät että niihin saa hyvin villalapasen alle.

Edited by Scarlet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä parhaat on kivat nahkarukkaset pitkällä resorilla. Mutta niitä en oo löytäny nettikaupoista :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Sucette.fi myy nahkarukkasia, Kivat merkkiset rukkaset on siellä tällä hetkellä alennuksessa ;)

 

Mä olen ajatellut noita nahkarukkasia. Elsa pitkäset on meillä toimineet hyvin, viime vuonna oli ihan parhaat kovilla pakkasilla ja ovat helpot pukea ja tarpeeksi leveät että niihin saisi tarpeen vaatiessa villalapasenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reimalla on nyt uutena kiddo-topparukkasia. Aivan mahtavat. :girl_in_love: Tecit on ollu meidän tytöille heti pakkasella liian kylmiä, mutta nuo villavuorineen on tosi lämpöiset. Reimalla oli myös ihan tosi ohuita villatumppuja, jotka voi pukea rukkasten alle, ne ajattelin laittaa, jos vielä kylmenee. Ostin Kiddo-rukkaset eilen alesta ja hintaa jäi reilu 11 euroa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Nuo Reiman kiddo-rukkaset alkoi kiinnostamaan! Reiman verkkokaupassa niitä ei ollut tarjolla. Mistä S.K. ostit omasi josko sieltä vielä löytyis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on ollut kokeilussa erilaisia rukkasia mutta aluslapasista huolimatta ei meidän tytöllä kädet tahdo pysyä lämpiminä. Nyt tilasin Rasavilin Peukalopotit (paljon suositeltu), toivottavasti ovat hyvät!

 

Lisäys: nuo Peukalopotit on tosi hyvät. Ihan parhaat mitä on tähän mennessä kokeiltu.

Edited by Xanor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä myös tykätty kovasti noista Reima Kiddo-kintaista, pitävät kosteuden hyvin ulkopuolella ja ovat lämpimät. Ovat vaan aika kapoista mallia, meillä hoikan tytön käteen menee kuin unelma, mutta pojan pullukkakäsi aina tihkasee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Stadiumista ostetut Everestin toppahanskat ja on ihan älyttömän hyvät ja lämpimät!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Reiman minitec-hanskat ja lisäksi jotkut Citymarketista ostetut Thinsulate-hanskat. Alkutalvesta olin ihan tuskissani, että eihän nää riitä mihinkään ja kädet oli kylmät jo plus-asteilla. Nyt kun ostin aleista Reiman erikoispaksun haalarin (Mantra), niin johan pysyy kädetkin lämpimänä. En ennemmin uskonut tähän, että muullakin vaatetuksella on väliä, mutta nyt uskon :D

Saattoi mennä vähän ohi aiheen, mutta kerroinpa nyt kuitenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Elsa Pitkäsen hanskat joita hankin seuraavaakin kokoa. Ne on lämpimät ja niissä on helppo saada peukalo osumaan oikeaan paikkaan toisin kuin meidän tähti-Jonathaneissa jotka on kyllä ainakin tänä talvena riittäneet mutta peukku on vähän hankalampi. Pysyvät tosin muuten paremmin kädessä kun niissä on kiristysmahdollisuus toisin kuin Pitkäsissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doris, kiitos infosta, mutta siellä oli näköjään koot loppu :(

 

Mä voin katsoa, jos täältä päin löytyy noita rukkasia ihan normikaupasta niin voin sulle vaikka pistää postiin. En nyt uskalla luvata, milloin ennätän (tai siis jaksan mennä) katsomaan. Mitäköhän kokoa ja väriä teidän neitokainen tarvitsisi, jos niitä sattuu olemaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitti kaikille vinkeistä. Ne nahkarukkaset olivat loppuneet. Meillä on ReimaTecin rukkaset mutta ei niissä sormet pysy lämpiminä. Käytämme myös aluslapasiakin mutta täytyy vielä ehtiä noita edellä mainittuja Reiman karvavuorellisia hanskoja.

 

Huomasinkin että meiltä löytyy myös yhdet Elsa Pitkäsen hanskat. Täytyy ostaa yhdet isommat niin mahtuu lapanen sisälle.

 

Onko teillä käytössä ruskovillan lapasia vai ihan "normeja"?

Edited by Hellwomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jonathanin tähtihanskat ovat ihan parhaat, niin talvella kun välikaudessa, vaikken muuten Jonathanin vaatteista perustakaan... Nuo Elsa pitkäset ei kyllä meillä pitäneet lämpimänä, enkä muutenkaan oikein tykästynyt.

Lapasina alla tarvittaessa on isomummon kutomat :D

 

Muoks. Mun mielestä oon joskus vuonna nakki yhtään tälläiseen aiheeseen vastannutkin, onkohan sitä vielä olemassa..?

Edited by Suvi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doris, kiitos infosta, mutta siellä oli näköjään koot loppu :(

 

Mä voin katsoa, jos täältä päin löytyy noita rukkasia ihan normikaupasta niin voin sulle vaikka pistää postiin. En nyt uskalla luvata, milloin ennätän (tai siis jaksan mennä) katsomaan. Mitäköhän kokoa ja väriä teidän neitokainen tarvitsisi, jos niitä sattuu olemaan?

 

 

Ootko löytänyt noita rukkasia ihan normaali kaupoistakin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole muistanut käydä täällä, joten en ole huomannut kysymystä. Ostin Kiddo-rukkaset tehtaanmyymälästä, joka on täällä meidän paikkakunnalla. Niitä oli sekä sormikkaina että tumppumallisina, tosi hyvät on olleet, nyt kun on enemmänkin käytetty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doris, kiitos infosta, mutta siellä oli näköjään koot loppu :(

 

Mä voin katsoa, jos täältä päin löytyy noita rukkasia ihan normikaupasta niin voin sulle vaikka pistää postiin. En nyt uskalla luvata, milloin ennätän (tai siis jaksan mennä) katsomaan. Mitäköhän kokoa ja väriä teidän neitokainen tarvitsisi, jos niitä sattuu olemaan?

 

 

Ootko löytänyt noita rukkasia ihan normaali kaupoistakin?

 

mä oon ite nähnyt noita joskus siellä kampin yläkerroksessa lastentarvikaupassa, mutta en ees muista mikä sen liikkeen nimi oli.

 

Oi, Rusina, olis ihanaa jos viitsisit! Värillä ei ole kauheasti väliä (tosin se ruskea ei mun silmää kauheasti mielytä, mutta jos muuta ei oo niin sekin käy. Nykyiset on kokoa 0 (muutaman vuoden takaa) joten koko 1 ois varmaan hyvä. Meillä on siis hyvin sirokätinen neiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin Jesper Juniorin Alesta Reiman Kiddot..katsotaan kuinka käy :grin:

Myyrmannin Jesperistä oli ainakin pienemmät nahkarukkaset loppuneet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now