Adelita

Rokotteiden riskit?

254 posts in this topic

Ireis, itse taas ajattelen, että pahimmillaan lapsi kärsii rokotereaktiot neljänä peräkkäisenä kuukautena, jos noita pneumokokkia ja yhdistelmää alkaisi jakaa eri kerroille, kun tällä suunnitellulla aikataululla ne tulisivat vain kolmen ja viiden kuukauden iässä. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse katsoin hyvällä, että poika sai kerralla kaikki kolme. Miksi? Meille nousi joka ikisestä rokotekerrasta kuume, joten kerralla otettu satsi toi yhdeksi yöksi 39 asteen kuumeen. Kuume laski helposti ja nopeasti panadol-suppojen avulla. Jos olisin ripotellu kuukauden välein niin joka kuukausi olis tod.näk ollu sama. Muksun mielestä ei olisi ollut hyvä hyvin todennäköisesti. En itekään haluais koko ajan olla kuumeessa rokotteiden takia. Kerta on hyvä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kanssa ajattelin että samalla vaivalla menee mahdollisimman monta rokotetta kerralla. Eikä noista ekoista rokotuksista kyllä mitään sen kummempia oireita tullutkaan, rotarokotteesta ainoastaan meni maha sekaisin. Selvimmät oireet tuli 1-vuotisrokotteista mutta nekin meni rokotuspäivän muutaman tunnin hurjalla väsymyksellä ja lyhyellä kuumeella ohi. Ja se ekaa pistosta seurannut hysteerinen itku oli niin kamalaa kuunneltavaa että olin tosi iloinen että pistettiin ne kaikki samalla kertaa yksillä itkuilla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now