Xia

Tatuointi odotusaikana?

27 posts in this topic

Tai luulempa ettei lääkäri halunnut pilata kuvaa pistämällä paksua neulaa ihon läpi vaan valitsi ihan natural ihon..näin ainakin itse ajattelisin asian. tai sitten se pelkäsi että muste menee ihon alle.. :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin oon kuullut, että tatuointia ja lävistystä ei suositella otettavaksi raskausaikana juurikin tuon tulehdusriskin vuoksi. Yksi ystävättäreni otti 2 tatuointia raskaana ollessaan, mutta ensimmäistä ottaessaan ei vielä tiennyt olevansa raskaana.

 

Olen myös miettinyt noita ruoka-aineohjeita mitä ekasta neuvolasta saatiin ja esimerkiksi Feta, homejuustot ja tuorejuustot (ilmeisesti ne levitettävät juustot siis) pitäisi jättää kokonaan pois. Meidän vauvalla kuitenkin kaikki ihan ok, vaikka olen syönyt fetaa, leivälle levitettävää Philadelphia juustoa ja juhannuksena söin pikkuruisen palan valkohomejuustoa Tuc-keksin päällä. Jostain nimittäin luin, että ei ole niin suurta vaaraa, jos syö pastöroidusta maidosta tehtyjä juustoja kuten kotimaista Fetaa.

 

Hiusten värjääminenkin mietitytti kovasti ja kun sitten luin, että ei ole haitaksi, jos ei 4-6 viikon välein värjää, niin värjäsin sitten puolenh vuoden jälkeen jälleen hiukset.

 

Mutta palatakseni vielä itse aiheeseen, itselläkin hurja hinku jo seuraavaan tatuointiin ja mielessä on jo vuoden päivät pyörinyt 5 seuraavaa kuvaa, mutta raskauden lisäksi myös rahatilanne vaikuttaa kuvan otto ajankohtaan... Jospa sitä joulukuussa sais itelleen joululahjaksi uuden mustetahran nahkaan ^_^ Ja LA on meillä 18.10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now