pampam

Mikäs se tämä osasto on?

6 posts in this topic

Tämä on uusi, tänään avattu osasto kaikille miehille! Isille, tuleville isille, isäksi tahtoville ja muillekin, joita aihepiiri kiinnostaa. Tottakai miehet ovat tervetulleita kirjoittelemaan kaikille muillekin osastoille, mutta on tullut kommentteja, että hormonihuuruiset naiset pelottavat kaikki miehet täältä pois ja siksi toivottu miehille omaa osastoa - ja tässä se nyt on. :)

 

Tänne voi kirjoittaa vapaasti ilman rekisteröitymistäkin, mutta rekisteröitymällä saa käyttöönsä kaikki foorumin edut.

 

Hyvät naiset, jotka tätä luette, maltattehan olla kommentoimatta täällä, ettemme karkoita kaikkia miehiä täältä pois. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli heti mieleen, että onko tänne mahdollista saada myös sellaista osiota, jonne pääsisivät vain miehet? Vähän samalla tyylillä kuin Naikkareissa on rouva-osio? Tätä tuli ajatelleeks, kun kerroin miehelle tästä osiosta ja hän heti mietti, pitäiskö rekisteröityä ja päästä tänne tilittämään. Hän ei ehkä haluais, että pääsen sit heti lukemaan kaikkia hänen tilityksiään ;) No, kyllähän mäkin oon tänne tilittänyt ja mun tunnukset on koko ajan tällä koneella ja olen sanonut, että mies saa tulla tänne lukemaan, jos kiinnostaa. Mä vaan taidan olla miestä uteliaampi henkilö, niin olis jossain määrin ihan kiva, että mies vois tilittää ilman, että mä pääsen kaikkea lukemaan. Tosin en tiedä, kiinnostaako miestä oikeasti niin paljon, että jaksaisi rekisteröityä tänne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naikkareissa mies-osasto (tai esimerkissä mainittu rouva-osasto) on helpoo toteuttaa, kun siellä on käytössä ylläpidon jakamat "tittelit". Täällä semmoisia ei ole ja sukupuolivalinta yksistää ei auta mitään, koska sen pystyy jokainen itse muuttamaan. Ja tiedän, että täällä on tälläkin hetkellä ainakin muutamia naisia, joilla (luultavasti vahingossa) on sukupuolena "male".

 

Eli suljetun miesosaston perustaminen vaatisi sen, että tänne tulisi käyttöön erilliset tittelit, jotka ylläpito jakaa, ja täällä on koko ajan pyritty siihen, että niitä ei tarvittais, koska ne aiheuttaa ylläpidolle paljon työtä. Toisaalta ei noita miehiä varmaan kamalaa laumaa täällä ole, joten ehkä se ei olisikaan niin hirveä vaiva... Harkitaan asiaa!

 

 

 

edit. Ja täällähän voi tilittää myös ilman rekisteröitymistä, jos ei halua oman vaimon tietävän kuka kirjoittelee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huom, naiset, tämä on MIESTEN osasto, koittakaa malttaa olla kommentoimatta. Tein juuri diktaattoripäätöksen, että tästä hetkestä alkaen naisten viestit tältä osastolta poistetaan, pääsääntöisesti aina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miesten osasto...Ja toinen joka kirjotti oli nainen :D On se vaikeeta ymmärtää lukemaansa :/ No joo, elokuussa olis ittelle tulossa perheenlisäystä :) Oma tilanteeni, joka on lyhyesti sanottuna haastava, on vaikeuttanut odotusta. Varsinkin ensimmäiset 4kk oli tosi paha. Nyt vain odottaa että saa sen iskän uuden palleron ulos ja kottiin <3 Parisuhde vaikuttas voivan paremmin kuin koskaan :) Riidat on minimissä. Ja ne aika nopeasti sovitaan :) Mielipide eroja on, mutta sen kanssa on molemmat opittu elämään...oisko jopa kasvettu aikuisiksi :D

Oma asenne elämään, ihmisiin. läheisiin ja oikeestaan kaikkeen on jollakin tapaa muuttunut ja mielestäni parempaan suuntaan. Elämä on loppu peleissä hauras ja voi heittää yllätyksiä eteen.

Tilanne on edelleen haastava ja synnytys sanalla sanoen pelottaa. Hassua siinä on, etten pelekää vaimoni puolesta vaan itseni :D Reilu mies :D

Se tilanne vaan on juuri sellainen, mihin tiedän etten välttämättä pysty :/ Toivon toki että pystyn olemaan siellä ja pitämään vaimoketta käjestä kii, mutta varalla on hänen siskonsa.

Kotioloissa niinki uskon että pystyn olemaan tukena ja vuorottelemaan. Siellä pelkona on ainoastaan surkea vasen käteni joka on sellainen esineitten tiputteluautomaatti :/ Mutta uskon että hyvä siitä tulee. positiivisena puolena on että olllaan molemmat kotona ja jos on hankaluuksia, niin voimme hyvin vuorotella ja kumpikin saa levätä kun sitä tarvii :)

On siinä vaimolla tietty opettaminen mua toimimaan vauvan kans, mutta eikhän se sieltä nopeeta palaudu mieleen :)

Siinä sitä jotain tarinaa tänne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei isät. En ole isä , en tiedä milloin edes tuun isäksi , mutta tarvisin neuvoja tulevaa varten. Kertokaa kokemuksia isänä olemisesta ja sen hyvistä ja huonoista puolista . Mikä on esim: vaikeaa vauvan hoitamisessa ja mikä helppoa? Ystävällisin terveisin . nimimerkki Vauva2016

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now