Sign in to follow this  
Followers 0
Lamperi

Vanhempainlomalle pienen vauvan kanssa?

4 posts in this topic

Meille syntyy kolmas lapsi luultavasti elokuussa, ja ollaan vähän vaimon kanssa mietitty etukäteen että saattaa olla meidän perheelle sopivampi tilanne, jos jään joulukuussa kotiin ja hän lähtee muutaman vuoden tauon jälkeen pois neljän seinän sisältä.

 

Ensimmäistä lastamme hoidin kotona hänen ollessa kahdeksan kuukautta - vuoden. Yllättävän helposti onnistuimme harventamaan imetystä sen ikäiseltä.. Silloin oli tosin vain se yksi lapsi, eikä edes kovin iso (eikä onneksi pikkuvauvakaan enää). Tällä kertaa onkin luvassa sitten varsinainen lapsikatras.

 

Mitäs foorumin raavaalla miesväellä on kokemusta pienen vauvan kanssa kotiin jäämisestä? Imetyksen kanssa ainakin saattaa tulla ongelmia, mutta aika näyttää sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille syntyi ensimmäinen lapsi heinäkuuss 2011 ja minä jäin lapsen kanss kotio kun lapsi oli 6kk! Vauvalle annoin tuttelia ja äidinmaidonkorviketta joita saikin hyvin kaupoista ja kun aloitettiin kiinteät syömään niin nekin on helppo ostaa kupoista ja ei kun ääntä kohti =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa hyvälle. Vähän jänniittää nimenomaan maitopuoli, kun eihän pienet voi muutakaan syödä. Meillä kun on ollut täysimetys kahdelle ensimmäiselle, voi olla että täytyy odotella siihen asti että kiinteää voi syödä. Sen näkee sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei kokemuksia juuri ole. Meni lapsen vauva-aika ohi...omaa tyhmyyttä :( Ei mene nyt ja koti-isä olen ainakin jonkun kuukauden, tosin äiti on myös kotona :) Uskon että nyt tulee hyvin muistettava vaava-aika <3 Esikoisen kanssa loistoaika alkoi hiukan ennen kahta vuotta...siitä eteenpäin olen kutakuinkin ollut hyvä isä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0