Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Äiti

Pojan touhut

3 posts in this topic

Tässä alkaa olemaan murkkuikä käsillä selvästi. Poika joka nyt on 14v. on löytänyt jalkovälistään jotain mikä tekee liiankin hyvää. Erityisesti olen alkanut kiinnittämään pojan touhuihin huomiota, koska sitä ei volla huomaamatta.

 

Vuodevaatteet viikon jälkeen ihan spermassa, hyvin yököttävää! Tarjoanko paperikorin ja vessapaperia kohta vai miten tuo pitäs hoitaa sivistyneesti?

 

Siis mä en keksi mitään järkevää tapaa lähestyä asiassa. Nukkuuhan se pikkusiskon kanssa samassa huoneessa vieläpä. Mutta isomman asunnon hommaminen on yh:lle tiukka tilanne. Pitäisikö tuota 9 vuotiasta siskoa jotenkin valmistella tuommosten asioiden näkemiseen, koska joku päivä se narahtaa ja siitä pääsee hirveä poru hyvässä lykyssä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luonnollinen asiahan tuo on eikä mitään "liiankin hyvää". :) Ehkä paras tapa suhtautua asiaan on olla ns. vähin äänin, koska kyseessä on kuitenkin melko intiimi asia, jota harvemmin jaetaan kenenkään kanssa - varsinkaan vanhempien. Siskoa tuskin tarvitsee valmistella asiaan mitenkään, koska poikasi varmasti ymmärtää hoitaa asiat niin, ettei sisko näe tai kuule mitään. Turha siis tyttöä kuormittaa tuollaisella asialla, joka voi mennä häneltä vielä yli hilseen. Ja vaikkei menisikään, niin asia todellakin on jokaisen henkilökohtainen juttu eikä siitä pidä ympäriinsä huudella. Voihan sitäpaitsi olla, ettei poika aina välttämättä edes masturboi, vaan kyse on yöllisistä, tahattomista siemensyöksyistä. Mitäpä jos vaikka vaihtaisit lakanaa useammin tai vinkkaisit pojalle, että jos lakanat likaantuu, niin ne voi tuoda pesuun aiemminkin ja vaihtaa itse uutta tilalle?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kammottavan ahdasmielinen aloitus, toivottavasti kyse on vain onnettomista sanavalinnoista, eikä yleisestä asenteesta. Voisiko luonnollisempaa asiaa olla, ja samalla myös nuorelle ihmiselle arempaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0