Sign in to follow this  
Followers 0
Nadda

"Raskaana sitä nyt on vähän herkkänahkainen..."

56 posts in this topic

Olen aina ottanut herkästi itteeni, mutta tän raskauden myötä se on vaan pahentunut. En edelleenkään sano takaisin, mutta itken ja olen elin otsassa sitten toooodella pitkään ja hartaasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä ite kans huomannu et ottaa itteensä vähä herkemmin ja itku ei o kaukana. Tosin aina ollu aika itkuherkkä ihminen.. ei sen puoleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hullu mikä hullu ;) Olen aina ollut äkkipikainen, nopeasti tulistuva ja sanon mitä mieltä olen. Raskauden aikana (tuntuu vaan pahenevan koko ajan loppua kohti) kaikki nuo on potenssiin sata. Saatan tuntemattomillekki ihmisille ihan surutta aukoa naamaa jos joku on minun mielestä vikana. Asiakaspalvelutyössä olen, jos asiakas alkaa urputtaa, mä annan sille takasi niin ettei se unohda... En huuda mutta vittuilen.

Helposti vituttaa kaikki ja sit ku vituttaa, sitte alkaa itkettää ku niin ärsyttää.. Olen aina ollut hormoonihirviö, 2viikkoa kuukaudesta (ennen ja jälkeen kuukautisten) olen aina täys kusipää miehelleni, nyt se on kestona, ei onneksi miehelle vaan kaikille muille..

Share this post


Link to post
Share on other sites

herkkänahkainen, joo... Tänään työkaveri sanoi ilkeästi, sen verran ikävästi, että olisin varmasti pahoittanut mieleni, vaikka en olisikaan raskaana. Mutta nyt tuntuu, että en pääse asiasta lainkaan yli tai että jään vaan murehtimaan asiaa ja miettimään yhä uudestaan ja uudestaan. Ärsyttävää. Mitään erityistä räjähdysherkkyyttä en ole huomannut. (jos olisin räjähdysherkkä, olisin varmaan sanonut samalla mitalla takaisin työtoverille...) 

Edited by maiqu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie oon aina ollu sellainen helposti loukkaantuva tai jotenkin herkkähipiäinen, tosin oon joutunut siinä itseäni koulimaan aikuisiällä, kun ammattiini kuuluu arvostelu. Mutta raskausaikana olin tyyni ja tasainen. Mies sanoikin usein, että raskaus sopii luonteelleni. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näin ekan kolmanneksen aikana olen ollut melko normaali. Herkkä olen muutenkin, ja raskausaikana ikävät uutiset maailmalta tuntutavt entistä kamalammilta. Siksi en halua esimerkiksi katsoa väkivaltaisia tai pelottavia elokuvia ja jään miettimään ehkä helpommin kaikenlaisia ikäviä muistoja ja lapsiin kohdistuvia ankeita juttuja, niin kuin koulukiusaamista. Muuten on yleisesti ottaen tyyni ja onnellinen olo. 

 

Kun käytin e-pillereitä, minusta tuli selvästi masentuneempi, joten lopetin ne alkuunsa. Onneksi oman kropan hormoneilla ei ole ollut ainakaan vielä samanlaista vaikutusta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0