Sign in to follow this  
Followers 0
a_paradise_79

Me&I lastenvaatteet vol.2

155 posts in this topic

Kakkosketjua ei ole vissiin aloitettu kun tuo edellinen suljettiin?! Mitä mieltä olette lisäyksistä?

 

Mun on varmaan pakko tilata tytölle vielä nuo vaaleanpunaiset pilvihaalarit.. Tosin otan varmaan koossa 74/80, koska ainakin ne ruskeat 86/92:set ovat tytölle vielä tosi reilut.. Onkohan nuo jo kuinka menneet? Siis että voinko odotella omia kutsuja kuun lopulle että tilaan vasta sitten?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pinkit pilvihaalarit oli ihanat :lipsrsealed: Menekistä en osaa sanoa.

 

Sammakkohousut olisin tilannut, jos olisivat olleet vaikka vihreät, toi ruskea ei oikein sytyttänyt. Pilvipeiton tosiaan tilasin, menee kivasti kesällä rattaissa päikkäripeittona :)

 

Edelliseen ketjuun oli jo tarkoitus Hermionelle vinkata, että froteesta saa pehme(ämp)ää ilman rumpuakin, kun sitä vähän hieroo ja vanuttelee käsissä ennen kuivumaan laittoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin tilasin tytölle ne pinkit pilvipyllyt, oli ihan pakko kun kerrankin tuli "tyttöväriset" haalarit! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä mieltä olette, mä tein tilaukseni helmikuun puolivälissä, siihen liittyi äidin magic knikersit, se ruskea paita, favourite jacket ja tytölle pupuhaaremit, sirkuspaita ja pupu tunika. Mun tilaus ei VIELÄKÄÄN ole tullut.

Alunperin tilauksesta jäi uupumaan se puputunika, muita oli jo varastolla ja näinpä myyjä ehdotti, että jos vähän odotellaan näiden muiden tilaukseen kuuluvien kanssa, niin ei sitten tulis tupla postikuluja. Mutta siis että niinku melkeen 2 kk pitää odottaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho, onpa pitkä aika! Mulle taas myyjä sanoi, ettei kannata jättää muita tilauksia roikkumaan sen puputunikan takia, kun se kuulema viivästyi reilusti. Ja mulla kävi tuuri, kun sainkin puputunikan saman tein myyjän omista palautuksesta. Voisit kai laittaa nettisivujen kautta asiakaspalveluun kyselyä, olisiko mahdollista saada niitä muita vaatteita sittenkin jo aiemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuulostaa oudolta tuo kesto...

 

Mä tilasin pojalle sammakkotaskuhousut. Nyt meillä on viimesyksyiset tassupylly- ja pöllö- sekä kevään pupuhousut koossa 86/92 ja vieläkin satunnaisessa käytössä 74/80 tiputaskuhousut. Nyt otin jo 98/104 senttiset kun vyötäröllä on kiristyskumppari niin kestävät sitten pitkään käytössä. Mä tykkään noista haaremeista tosi paljon kestovaipan kanssa ja muutenkin tuon housun malli sopii mun tyylitajuun. Kivaa, että pojallekin löytyy jotain tuollaista missä on jujua ja joka ei kuitenkaan ole tyyliin pillifarkut. Ei tuo hinta edes ole paha kun vaatteet ovat pitkäikäiset. Noita pienimpiä ollaan nyt käytetty vuosi ja tuota seuraavan koon kolmikkoa pystytään vielä käyttämään varmaan ainakin tämän vuoden loppuun jos ei pidempään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en löytänyt lisäyksistä mitään tilattavaa. Haaremeitakaan ei tullut tilattua, kun meillä on juuri ne ruskeat tipuhaaremit käytössä (pöllöjen ohella) ja nuo sammakot olivat tosi samanoloiset. Se medaljonkimekko (?) oli kuosiltaan ihan nätti, mutta malliltaan olisin tykännyt vähän pidemmästä ja kapeammasta enemmän kuin tuosta (eikös se ollut samanmallinen kuin se punainen puputunika?).

 

Ihan hyvä vaan, tuntuu, että noita vaatteita piisaa lapsilla muutenkin jo ihan tarpeeksi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin kanssa ne sammakkohaaremit pojalle ja nyt harmittelen etten tilannut sammakkopaitaa samalla :D Se sininen väri ei vaan oikein iske, mutta olishan se niiiin söpö noiden housujen kanssa :P

Mä tilasin kanssa sen pilvipeiton. Ja jo aiemmin tulleista sen pilvitunikan vaimikälie ja jalkapallopipon. Siitä piposta kysymys, onko teillä noita pipoja? Tossa pipossa on ommeltu se Me&I merkkilappu ja pesulappu kumpaankin kankaaseen kiinni (ja vielä vinoon). Se on jotenkin hassu ja tosi paksu siitä kohtaa. Kuuluuko ton olla noin? Mun perhospipoa ei ole ommeltu noin, mutta tiedä onko noi muuttanut tekniikkaa.

Meillä on kanssa ne tassupeppuhaaremit ja ne olisi tosi ihanat, niistä on vaan se vyötöräkuminauha ihan kuollettunut enkä mä osaa tehdä sille yhtän mitään. Käytönnössä ne on käyttökelvottomat kun putoaa pojan päältä. :(

 

Ainiin, saako VIP-lahjoja vaihtaa? Mun paitani on liian pieni, tahtois isomman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho, onpa pitkä aika! Mulle taas myyjä sanoi, ettei kannata jättää muita tilauksia roikkumaan sen puputunikan takia, kun se kuulema viivästyi reilusti. Ja mulla kävi tuuri, kun sainkin puputunikan saman tein myyjän omista palautuksesta. Voisit kai laittaa nettisivujen kautta asiakaspalveluun kyselyä, olisiko mahdollista saada niitä muita vaatteita sittenkin jo aiemmin.

 

Eikös!? Mulla ollut täs ihan super hoppu sitten tuon viestin kirjoittamisen jälkeen enkä ole saanut otettua yhteyttä myyjään.... Mutta siis mun tilaus ei ole VIELÄKÄÄN TULLUT! Mun mielestä kyllä superhuonoa palvelua myyjältä tehdä tälleen. Laittais sitten sen puputunikan vaikka jälkitoimitukseen, saispahan pitää asiakkaansa. Tällä menolla en varmaan muuten häneltä tilaa mitään enää. MUrRR! :girl_mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oman myyjän kautta kannattaa laitella kyselyt, jos on pakettien tulossa epäselvyyksiä. :) Toisinaan on ihan postinkin mokia, että eivät ole lähettäneet saapumisilmoituksia tms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sain kutsun alekutsuille. Myydäänkö siellä koko mallistoa alennuksella vai niitä myyjän kappaleita suoraan? Miten yleensä kesäalet webshopissa. Onko siellä usein paljon malliston vaatteita vai vain muutamia, kuten joulun aleissa tuntui olevan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milloin ne kutsut on? Webshopissa ale on kait yleensä ollut kesäkuussa ennen juhannusta.. En tiedä alevalikoiman laajuudesta kun en itse vielä viime kesäkuussa ollut Meandi:ta ostellut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt näytti olevan kaikki loput varastovaatteet alennuksessa. Osassa ale-prosentti jopa 50, osassa vähän vähemmän. Multa lähtee tilaukseen tytölle pari mekkoa/tunikaa ja pilvihattu. Itselle ajattelin kokeilla terryknickersejä (vai mitkä ne nyt oli, ne ruskeat 3/4 pituiset housut) ja punaista svetaritakkia.

 

Jos joku haluaa mukaan, niin laita viestiä mulle klo 18 mennessä tänään. Nouto Tikkurila/Järvenpää tai postikulut alehinnan päälle.

Edited by a_paradise_79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille ostettiin pojalle sammakkohousut, pilvipaita ja pilvihattu ja kaikista on tykätty kovasti. Etenkin ne sammakkohousut ovat suosiossa kun niissä on se tasku mihin voi sulloa tavaraa :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joko joku on saanut alepakettinsa? Lähdetään viikonloppuna reissuun ja harmittaa jos ne jää postiin odottamaan siksi aikaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me saatiin alepaketti tosi nopeasti :)

 

Koskahan noi vaatteet tulee webshopiin aleen? Eikös ne yleensä ole tulleet siinä juhannuksen paikkeilla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sain kanssa paketin tosi nopeasti. Ostin vauvalle koossa 50/56 pilvihaalarit ja ne on "rikki". Eli takapuolen pilvikuvio ommeltu huonosti ja on lähtemässä yhdestä kohtaa irti. Ja tietenkin myyty loppuun tuo koko kun oli alessa :girl_mad: Tähän asti ollut tyytyväinen vaatteisiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä toi ale löytyy ja (tai löytyi), tilataanko ne myyjältä vai miten te näätte että mitä on tarjouksessa ja missä?

 

Kun webshopissahan ne ei vissiin oo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Alehinnat on netissä ja myyjältä tilataan.

 

Mun me&I- tilaukset loppui nyt tähän. Alkuvuosina olin niin tyytyväinen vaatteisiin; laatu oli hyvää ja kuosit kivoja. Nyt parilla viime kaudella joka ikisessä tilauksessa on ollut jotain vikaa. En kertakaikkiaan enää jaksa säätää.

 

Tilasin alesta kummitytölle froteisen medaljonkimekon koossa 122/128. Tänään hain paketin postista ja kotona kiroilin ääneen... Meidän tytöllä on trikoinen medaljonkimekko koossa 110/116 ja tuo nyt tilaamani on prikulleen saman kokoinen, itse asiassa helma on vielä noin sentin lyhyempi kuin oman tyttöni mekossa. Lapussa lukee silti 122/128. Jos tämä olisi ensimmäinen kerta, mutta kun ei... En jaksa palautella vaan pidän mekon omalla tytölläni, mutta kyllä TAAS harmittaa. Nyt opin, etten enää tilaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne on kai muuttanut jotain mitoitus noissa. Meillä on apina-tunika ja se oli tosi kippana (86/92) kun taas ne haaremipupuhousut samassa koossa on tosi reilut. Ärsyttävää kun ei voi tietää mitä saa. Jatkossakin ostan vaatteet mielummin kaupasta. ;)

Mutta ei saisi saman tuotteen eri koot olla samaa kokoa. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin alesta kummitytölle froteisen medaljonkimekon koossa 122/128. Tänään hain paketin postista ja kotona kiroilin ääneen... Meidän tytöllä on trikoinen medaljonkimekko koossa 110/116 ja tuo nyt tilaamani on prikulleen saman kokoinen, itse asiassa helma on vielä noin sentin lyhyempi kuin oman tyttöni mekossa.

 

Meillä on koossa 86/92 tämä wallymedallion singoalla sekä edellisiltä vuosilta forteinen vihreä perhostunika sekä trikoinen medaljonkimekko jossa pinkillä pohjalla valko-kelta-punaisia medaljonkeja. Noissa medaljongeissa on ainakin se ero, että tämän kevään vaatehan on tunika ja tuo trikoinen on mekko. Tunikahan (singoalla) on paita joten toki sen kuuluukin olla reippaasti lyhyempi malliltaan kuin mekon. Eli medaljonkitunika on ainakin 10 cm lyhyempi kuin trikoinen medaljonkimekko, vihreä perhostunika/-mekko asettuu siihen välimaastoon ollen sekin selkeästi lyhyempi kuin trikoomekko.

 

Mä olen ihmetellyt ihan yleisesti miten saman valmistajan eri vaatteet saattaa olla niin eri kokoisia samalla kokomerkinnällä. Samaa ongelmaa on kyllä melkein kaikilla valmistajilla. Miikkareissa tietysti on se etu että ne pystyy aina palauttamaan, kaupasta ostetuissa vaatteissa ei välttämättä aina ole kaupan purkuoikeutta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miikkarin ale on nyt nettikaupassakin (mukana kevään mallisto). Kaikki puoleen hintaan ja ilman postikuluja kun tilaus yli 90e. Mä yritän tehdä tilauksen tänään (jos sivut pelittää) eli mukaan pääsee jos haluaa.. Nouto Tikkurila/Järvenpää tai postarit päälle.

Edited by a_paradise_79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vielä tarkentava kysymys, silloin kun ne oli alessa ne vaatteet (nyt siis ovat nettikaupassa) niin missä se hintalista oli? Kun en osaa yhtään tuolta etsiä...

 

...ja tietty sit pitäisi olla tiedossa vielä paikallisen esittelijän nro.... edellinen lopetti, kukakohan nyt tekee... :D;)

Edited by Sleeping Sun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne oli siellä vaate-esittelyissä ne hinnat. Eli ei webshopissa vaan siellä missä esitellään mallistoa. Ja tosiaan piti tilata esittelijän kautta, mutta sen esittelijän kotipaikkahan on sinänsä samantekevä ellei pidä kutsuja. Itsekin tilasin toisen myyjän kautta kun vakkarimyyjäni on äitiyslomalla enkä hänen kauttaan saanut tilattua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin nettikaupan alesta kolme vaatetta ja maksoin ne luottokortilla. Järjestelmä kyllä takkuili, mutta toimi kuitenkin. Nyt tilauksesta ei ole kuulunut mitään - ei siis maksuakaan ole vielä mennyt. Onko jollakin muulla käynyt samoin? Ei hirveästi innosta ko. merkin tuotteet enää, kun tilaaminen on tehty niin vaikeaksi (eikä laatukaan ole ollut ihan moitteetonta, mutta laiskana en jaksanut palautusrumbaan :unsure: ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0