Sign in to follow this  
Followers 0
a_paradise_79

Me&I lastenvaatteet vol.2

155 posts in this topic

^ En haluaisi olla pahanilmanlintu mutta monilla on jäänyt tilaukset tulematta. Ei ole kaikilla mennyt perille tilausvahvistuksesta huolimatta :( Kehoittaisin kysymään asiakaspalvelusta jos tilauksesta on jo kauan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mainostetaan vielä täälläkin.. Eli jos kiinnostaa Järvenpäähän tulla kutsuihin, niin mulla on kutsut pe 17.8. klo 18.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öööh...miten tämä homma toimii? Katselin, että sivustolla oli hinnastossa esim. tuo pitkähihainen "In the sky" -body rabattihintaan, mutta toisaalla mainittiin, että kevätmalliston myynti on lopput, webshopissa jotain tarjolla jne...

 

Näillä nurkilla ei ole ainakaan tuttavillani kutsuja tulossa, mistä noita voi oikein tilata? Auttakaa nollakokemuksella matkassa olevaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä siellä on tosiaan kevätmalliston vaatteiden rippeitä enää jäljellä, en tiedä onko webshop nyt auki vai ei, ainakin maanantaina vielä oli ja silloin kaikki tuotteet oli -70%. Uusi mallisto julkistetaan ke 15.8. enkä tiedä milloin sitten tuotteet tulevat webshopiin. Mutta jos jotain haluat tuosta uudesta mallistosta tilata, niin tilauksen voi laittaa esimerkiksi mulle yvllä ja mä annan sen sille mun kutsuja pitävälle edustajalle. Hän laittaa sen sitten eteenpäin ja paketti tulee sulle kotiin postilla. Maksaa voi laskulla tai luottokortilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän Perhe -lehdestä oli bongattu jo yksi tulevan syysmalliston tuote eli musta pipo..

 

Poistin kuvan kun ei ollut itse otettu kuva.

Edited by a_paradise_79

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^kiitos. Tuolla webshopissa niitä bodyja ei mielestäni (kai) ollut tarjolla, täytyy vielä tarkistaa.

 

Veikkaan, että "miikkarikutsuja" on tulossa tuttavapiiriin syksyn malliston myötä, mutta juuri tuo alehintapuoli tuolla kiinnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, taitaa olla webshop kyllä auki, mutta ei ole enää alehinnoilla vaan normaalihinnat (niissä vaatteissa mitä nyt vielä jäljelle jäi).

 

Facebookissa on muuten Me&I vaatteiden kirppispalsta jos kiinnostaa. Siellä on joskus myynnissä myös uusia vaatteita, mutta useinmiten käytettyjä (tosin osa tosi vähän käytettyjä).

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Juu, notkun jo FB-ryhmässä :)

 

Tässä merkissä on se etu, että varsinkin bodyja saa kyllä uudenveroisina tuolta kirppikseltä ja mielestäni kohtuulliseen hintaankin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän Perhe -lehdestä oli bongattu jo yksi tulevan syysmalliston tuote eli musta pipo..

 

Poistin kuvan kun ei ollut itse otettu kuva.

 

Siinä samassa jutussa oli myös saman sarjan musta mekko. : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä odotan jännityksellä tämän syksyn mallistoa. Toivottavasti kankaan laatu on parempaa kuin ennen. Tämän kevään kaikki t-paidat on menneet nukkaisiksi. Aiempien kausien paidat on vielä ihan kuin uusia. Tulevalta kaudelta toivoisin äideille jotain siistiä ja kuitenkin sopivan rentoa. Mä en tykkää niistä vaatteita, mitkä on kopioita lasten vaatteista aikuisten koossa. Osa äitien vaatteista on ollut tosi onnistuneita, mutta useimmat ovat olleet sellaisia koti/rönttövaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mun mielestä on käsittämätöntä, miten niitä aikuisten joitain vaatteita mainostetaan "arkeen ja juhlaan". Mulla on ne kevään emännänlahjana saadut ruskeat caprimittaiset trikoohousut, joita niitäkin kutsuttuun "arkeen ja juhlaan" -housuiksi. Mä käytän niitä koti- ja pyjamahousuina enkä ikinä menisi niissä edes julkiselle paikalle, saati juhliin. Samoin mulla on joku sellainen musta kaikkien tilanteiden mekko, joka on kyllä musta löysä t-paita, eikä sitä mekkona voi pitää. Mäkin odotan, mitä se mainostettu aikuisten mallisto pitää sisällään. Nyt aikuisten vaatteet eivät ole olleet mun makuuni, mutta eipä niitä olekaan pakko ostella ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mun mielestä on käsittämätöntä, miten niitä aikuisten joitain vaatteita mainostetaan "arkeen ja juhlaan". Mulla on ne kevään emännänlahjana saadut ruskeat caprimittaiset trikoohousut, joita niitäkin kutsuttuun "arkeen ja juhlaan" -housuiksi. Mä käytän niitä koti- ja pyjamahousuina enkä ikinä menisi niissä edes julkiselle paikalle, saati juhliin. Samoin mulla on joku sellainen musta kaikkien tilanteiden mekko, joka on kyllä musta löysä t-paita, eikä sitä mekkona voi pitää. Mäkin odotan, mitä se mainostettu aikuisten mallisto pitää sisällään. Nyt aikuisten vaatteet eivät ole olleet mun makuuni, mutta eipä niitä olekaan pakko ostella ;)

 

^ Repskops ! :girl_crazy: Noinhan tuo just on! Mä oon vähän harkinnut, että voisko niissä slimeissä mennä kuitenkin salille, vaik venyttelee. Mutta kyllä ne täälläkin koti/uni/puistohousuina korkeintaan on ollut. Mä en kans oikein diggaa niistä äiti/lapsi vaatteista mutta toisaalta tykkään ideasta, en vaan itse osaa käyttää niin kirjavia vaatteita ollenkaan...

Ja se musta jokapaikan paita on mullakin, eli se löysä t-paita, ei mekko mitenkään. Ruskeanakin löytyy, en osaa vaan pitää... vaikka pakko oli saada. Eikä sen pitänyt nyppyyntyä koskaan, mun on kyllä nypylle mennyt, vaikka aika harvakseltaan oon pitänyt. Sen sijaan se lovelysleeveles-mekko on ollut mun tän kesän käytetyin vaate, onneks niitä tuli shopattua 2, yks täydellä hinnalla ja yks alesta.

Ja sit ne ihme jakkucardiganit mitkälie, ihan ok, moneen käyttöön sopivia ovat, vaikka ehkä materiaaliltaan vähän turhan paksuja?

Mä kans odotan mallistoa mielenkiinnolla, värimaailma hirvittää. Onneks. Aika hintaviahan nää ovat....

Edited by canerva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä mieltä olette mallistosta?

Mä oon taas pettynyt isompien lasten vaatteisiin. :girl_sad: Pienille on vaikka mitä kivaa, mutta meillä ei ole käyttäjää... Äitien vaatteista taas ainoastaan noi hupparit iskivät, muuten on jotenkin liian samanlaisia kuin aikaisemmin. Pelkäsin että rahapussi huutaa hoosiannaa vielä pitkään, mutta ei tule kovin paha lasku tällä kaudella.

 

Meillä taidetaan siirtyä entistä enemmän muihin merkkeihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama fiilis: vauvoille on kivoja juttuja, mutta isompien lasten ei niin iske. Samoin aikuisten mallisto ei innostanut. Mä en tykkää, kun kaikkeen laitetaan joku printti, esim aikuisten joogahousujen pyllyperhonen. Muuten olisin halunnut ne kotihousuiksi.

 

Niin joo mutta haalarit, ainakiin se hihallinen jumpsuit, tulee kyllä meidän esikoiselle :)

Edited by pingu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olin vähän pettynyt, että ovat käyttäneet vanhoja kuvioita uudestaan. En mä ainakaan innostu siitä, että lapsella olisi vuodesta toiseen samanlainen paita, mutta hiukan erilaisilla väreillä. Sama juttu myös naisten vaatteiden kanssa, samat sudenkorennot ym. kuin aikaisemminkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tykkään tosi paljon, tosin meidän lapset onkin vielä aika pieniä. Naisten vaatteista en ainakaan kuvien perusteella innostunut, katsotaan miltä näyttävät livenä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän pojulle tulee taatusti hommattua pari paitaa, ainakin se kaivuri ja autot. Voi, jos olis vauva, niin olis vallan ihania bodyja ja haalareita.. Naisten mallisto oli hieman pettymys. Harmi, kun ei ollut geisha t-paitaa vaan se mekko ja sitten emännänlahjoissa näytti olevan tank top. :girl_sigh: No, illalla oon menossa kutsuille, joten sitten näkee vielä livenä nuo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin samantien pojalle traffic- ja firetrucks-paidat sekä itselleni sinivalkoisen kukkamekon. Tytölle en taaskaan löytänyt mitään, mutta sitä osasinkin jo odottaa... Harmittaa, että ne kapeat velourhousut on tänä vuonna oranssit, kääk! Olisin mieluusti ostanut tytölle perinteiset pinkit.

 

Hieman köyhää kieltämättä kierrättää samoja vanhoja kuvioita uudelleen ja uudelleen... Ei varmaankaan liian vaikeaa keksiä jotain uutta?! :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hieman köyhää kieltämättä kierrättää samoja vanhoja kuvioita uudelleen ja uudelleen... Ei varmaankaan liian vaikeaa keksiä jotain uutta?! :girl_sigh:

Niinpä! Just laskin, että meillä on ollut jo kaksi eri sävyistä kaivuripaitaa ja kolme eriväristä jalkapallopaitaa :grin: Vähän alkaa jo kyllästyttää ja siksi kaivurit ja pallot jää tänä vuonna tilaamatta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin olen pettynyt. Pojalle ei löytynyt oikein muuta kuin noita auto-aiheisia paitoja. Vauvalle olisi kaikkea kivaa, mutta kun poika ei enää käytä bodyja, niin ei sitten viitsi niitä hankia. Jäi kevään pilvibodykin tosi vähälle käytölle, kun poika alkoikin pian siirtyä jo t-paitojen käyttöön. Omppuhousut tilataan vähän tekisi mieli tilata myös nallehousut, mutta ne ovat vähän tyttömäiset.

 

Naisten mallisto oli myös pettymys. Itse en tilaisia noita muuten kivoja vaatteita, mitkä sitten joku perhoskuvio pilaa. Ne musta ja valkoinen löysähkö paita olivat kivoja, samoin sininen kuviollinen mekko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en myöskään innostunut... Ihan liikaa vanhan toistoa, tylsää... Mutta ihan hyvä niin, lompakko kiittää! :) Pojille tuli tilattua pari paitaa, pipot ja sukkia. Itselle otin testiin ne farkut (sillä ajatuksella että lähtee saman tien palautukseen jos ei istu hyvin tai on muuten huonot, ihan halvat kun ei todellakaan olleet) ja sen vihreän mekon/tunikan. Se musta tai valkoinen löysähkö paita jäi vähän miettyttämään, ehkä voisin tilata myöhemmin alesta.

 

Että toki tuli kaikkea tilattua, mutta olisi voinut pahempikin konkurssi olla! Vauvoille oli tosiaan kivoja juttuja, mutta meillä ei enää ole käyttöä bodeille tai haalareille. Se jumpsuit oli kiva mutta aika tyyris, enkä oikein keksinyt sille käyttöäkään... Sisävaatteeksi turhan kuuma ja haalarin alle lämmikkeeksi ei viitsi ostaa noin kallista kun eihän se sitten edes näy mihinkään. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lähtihän sinne tilaukseen kuitenkin jotain, esikoiselle vihreä paloautopaita ja kuopukselle liikenneruuhka. Itselleni otin sen pinkin hupparin ja pari pipoa tilasin synttäripaketteihin poikien serkuille. Tuskin tilaan enää muuta tän syksyn aikana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä taas olen hurahtanut perhosiin, joten harkinnassa on vielä musta velourhuppari ja se vaalea, perhoskuviollinen ja lyhythihainen paita...hm...

 

Mulla on ollut jo pitkään semmoinen fiilis, että koko touhussa on kyse semmoisesta kollektiivisesta "kuplasta", joka puhkeaa milloin tahansa. Vaatteet ovat toki laadukkaita, mutta ne mallit, värit ja kuviot ovat vuodesta toiseen niin tylsää peruskauraa, että mikä ihme saa kaikki vouhkaamaan näistä me&i:n tuotteista? Siis oikeasti? (Ja syyllistyn tähän vouhkaamiseen väliin itsekin.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tykkäsin uudesta mallistosta, mutta oon samaa mieltä kuin muut, että isommille lapsille ei mitään mahdottoman kivaa ollut. Meillä kun on toi vauva niin olishan siellä saanut melkoisen konkurssin tehtyä :rolleyes: Meille on tulossa nyt omppubody, omppuhaaremit, siilipyllyt ja se ihana jumpsuit. Naistenvaatteista en tykännyt, mutta siitä en kyllä yllättynyt. Musta mekko näytti ihan kivalta kotimekolta, se on vielä harkinnassa. Ehkä alesta sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0