sarah-87

Anna arvosana nimelle, osa 6

987 posts in this topic

Hannele nostaa omaan mieleen vain 50-vuotiaan naisen... En osaisi antaa lapselle sitä nimeksi. Ehkä huono selitys, mutta siltä tuntuu.. Annan 5.

 

Rebekka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiukan OT: Mun serkku on Hannele ja täyttää parin viikon päästä 60 vuotta :grin:

Ollaan mietitty jos meille kolmas tulisi, että toiseksi nimeksi tulisi Hannele tai sitten kutsumanimeksi Hannelen hollantilainen muoto,

koska tuo serkku on minulle tosi tärkeä ja läheinen ihminen.

 

Rebekka, tykkään enemmän Rebecca kirjoitusasusta. Nimi on ihan kiva, mutta liian kova omaan makuuni ja varmaan tuon nimen kirjoitusasua saa olla tavaamassa joka paikassa. Toiseksi nimeksi parempi. 7

 

Aida?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mindi on ihana. En meinannut laittaa tuon Hilman kohdalle mitään, mutta minulla on ollut lemmikkihiiriä, joista yhden nimi oli Hilma :) Ja nyt tuli Mindi, joka oli myös yhdellä nimenä :) Pidän muutenkin kyllä nimestä... vaikka tokaksi nimeksi.. Annan 8.

 

Heini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eila ei taida olla vielä ihan "riittävän" vanha nimi ollakseen nyt siellä tosi trendikkäässä joukossa :) Mutta kaunis ja sointuva se on. Itselle tulee vielä aika voimakkaasti mielleyhtymiä sellaisiin 60-70-vuotiaisiin sukulaisiin... Annan siitä syystä 7.

 

Entäs Taito?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bertta on siskoni kilpikonnan nimi. Vahva persoona, joten sopinee vahvalle henkilöllekin :D Annan 7½.

 

Hertta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ronja on suosittu nimi koirakerhossa koirien keskuudessa, joten siitä syystä en ajattele sitä ihmiselle niinkään nimenä... Annan 6.

 

Kasper?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.