Sign in to follow this  
Followers 0
hattuhirmu

Mita kaikkea lapselle EI kannata hankkia...

30 posts in this topic

Kävelytuoli on mun mielesta "vaarallinen" lapsen jalkoille. Meillä on nyt pienet ongelmat käyttön jälkeen :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noita "unikäsiä", en nyt jaksa kaivaa nimeä, mutta siis niitä jotka voi laittaa vauvan/lapsen päälle sen nukkuessa ettei herää jos aikuinen poistuukin vierestä, käytetään ihan pväkodeissakin. Ja jos ei noita käsiä ole, niin tyynyjä tms mitkä antaa vaikutelman että joku on vieressä. Ne oikeesti auttaa joitain lapsia nukkumaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noita pääkellukkeita käytetään tai on käytetty jossain Aasian lastenkodeissa. Joskus näin telkkarissa, miten oli vauvoja rivissä tuommoset kellukkeet kaulassa ja jossain altaissa olivat.. On se varmaan ihan kätevä jos on paaaljon lapsia joita pitää kylvettää, mutta aika kyseenalaista, täytyy sanoa. En yhtään muista mikä ohjelma oli ja missäpäin Aasiaa tuo lastenkoti oli, mutta jäi aika elävästi mieleen. :(

 

Moni noista kertakaikkisen upeista keksinnöistä on semmosia, mistä mies on vitsillä puhunut että pitäisi kehitellä :grin: Ja itse olen miettinyt noita käsityynyjä vastaavia, eli jotain semmoista lämmintä tyynyä, joka jäljittelisi syliä. Nimittäin aika pitkä pätkä meillä on menty niin, että vauva nukahti syliin mutta heräsi välittömästi sänkyyn tai sitteriin tms. laitettaessa. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0