Sign in to follow this  
Followers 0
hattuhirmu

Mita kaikkea lapselle EI kannata hankkia...

30 posts in this topic

^Ainakin saa makeet naurut kun käy kattomassa :lol: Mitä ihmiset lapsilleen tekeekään?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mummi osti tytölle pehmolelu kissan, joka naukuu (kOvAA ja KoRKELta!) tyttö paijaili pehmoa, joka äityi naukumaan ja tyttö sai hysteerisen itkukohtauksen ja säikähti siis pahanpäiväisesti.. Tapahtumasta jo kuukausia ja edelleen tyttö karttaa ja pelkää melkeinpä kaikkia pehmoja sekä myös kaikkia eläviä, oikeita nelijalkaisia.. (en tiedä vaikuttiko juuri tämä tapahtuma näin radikaalisti pelkäämiseen, tyttö on muutenkin varauksellinen.. mutta eipä varmaan ainakaan auttanut asiaa :blink: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mutta eikö tuo baby mop ole ihan hauska idea? :D (paitsi ettei tietenkään toimi, koska "moppihan" vain levittää kaiken pitkin poikin, jos ei kunnolla kostealla pyyhkäise..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ainakin toimisi vauvamoppi. Kuolalla kostuttaa lattian ja sitten ryömii siitä yli. Hyvin tarttuu pöly vaatteisiin nytkin, moppipuvussa vielä paremmin :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olisin skidinä tahtonut tuommoisen satulan! Nyt itse vanhempana voisin olla aika väsynyt "heppa", mutta kyllä toi olisi ollut hieno juttu kun itse oli pieni :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toi äidin kolmas käsi juttu oli aikaste hauskanen :lol: Mut en kyllä siltikään itelleni ostais :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eikä! Siis kaikkea sitä keksitäänkin nykyään :lol: Moppi sopis meillekkin, ku ollaan niin laiskoja pesee laittoita :rolleyes:

Tai sit toi Metallican unilaulut olisi kiva kuulla :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loistavat naurut irtosi noista turhakkeista. :lol:

 

Mutta olenko ainoa joka huomasi listassa tuiki tärkeän, turvallisen, apteekissa myytävän nenä-friidan? Ei kuulu joukkoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, mä ihmettelin kyllä samaa, mutta ehkä muissa kulttuureissa on huonompi toleranssi ällötyksille, ja joku toinen noista masiinoista on heistä ihan must. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hihih, hauskoja :lol: Varsinkin nuo naamiaisasut :blink: Mun mielestä vaan hyvä, että vanhemmilla riittää huumorintajua (esim. loistava tuo whoopie-cushion-idea!). Jännää vaan huomata, kuinka iso asia jenkeille tuo "nolousfaktori" on. Ihan oikeesti, voiko kenellään tulla traumoja, jos sut on alle vuoden ikäisenä puettu naamiaisissa hassuun asuun ja aikuiset on vähän naureskellu. Kamoon... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noista "turhakkeista" mulle kelpaisi toi vauvamoppi. :P Olis kyllä ihan loistava kapistus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauvamoppi oli aika hauska! :lol: Aika käsittämättömiä juttuja kyllä... Nro 16, baby perfume, olen oikeasti nähnyt että ranskalaiset ystävät olivat antaneet yhdelle vauvalle lahjaksi. En tiedä, voiko siellä olla oikeasti tapana? Ja käyttävätkö todella, vai onko se joku muistojuttu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllähän aika monissa muissa maissa vauvan tuotteetkin on reilusti hajustettuja, myös hajustettuja vauvan vaatteita myydään joten enpä ihmettelis tota baby perfumea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen samaa mieltä, ettei listan häntäpäässä olevassa mainoksessa olevaa Nissan Jukea kannata ainakaan lapsiperheeseen hankkia :D

 

Kiesus mitä krääsää ihmiset kehittelevät, ostavat ja hankkivat vauvoilleen: pissi-tiipii?! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pillow.jpg

 

Tämä olisi hyvä meille, kun selkä vääränä iltaisin tassutellaan tyttö uneen :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikki kuvaukset eivät tuntuneet yhtä nasevilta, mutta repesin ihan täysin tuolle Po-Kneen "

Never before has Creepy Uncle bait been so sophisticated."

:grin: Ja haluan sellaisen seinälleripustamisjutun...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blink: voi luoja!! Ihmisil on liikaa vapaa-aikaa, kun moisia kerkee suunnitellla. Ja sit joku viel ostaa :lol: !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0