Anni30

Julkkisten raskaus/vauvauutiset!

687 posts in this topic

Minä olen nähnyt parikin kuvaa, jossa Victoria pitää tuttia omassa suussaan, uskomatonta!

 

vicvappu2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Essi Pöysti synnytti esikoisensa

Vuoden 2005 Miss Suomi Essi Pöystistä ja hänen poikaystävästään, koripalloilija Ville Mäkäläisestä tuli viime yönä vanhempia.

 

- Terve pienimies syntyi aamuyöllä. Äiti ja isä onnellisia, ja koko perhe voi hyvin :) , ikionnellinen Essi viestitti IS:lle lauantaiaamuna.

 

Pienokaisen laskettu aika oli torstaina, joten poika antoi odottaa itseään hieman pidempään.

 

Essi poseerasi IS:lle toissa viikolla sensuelleissa raskauskuvissa. Alasti kameran eteen astuminen tuntui hänestä luonnolliselta.

 

- Olen aina ihaillut raskaana olevia naisia, heissä on upeaa hehkua ja lämpöä. On uskomattoman kaunista, kun nainen kantaa elämänalkua sisällään. Mieletöntä, mihin naisen kroppa raskauden aikana pystyy.

 

Arvostan kaikkia äitejä valtavasti, Essi sanoo.

 

1288560726776.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kate Middleton :wub:

 

 

 

 

Kate-Middleton-1854591.jpgarticle-2315835-197F0019000005DC-201_306

 

 

Dailymailin sivuilla oli taas aikamoista spekulointia sukupuolesta kun Kate oli ostanut siniset Bugaboot.. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mä taas muistelisin jostain uutisesta lukeneeni että oli nimenomaan äitiysmallistosta...? Vai oliko joku toinen Katen käyttämä mekko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Oliks tuo pilkkumekko nyt Topshopista ja ihan perusmallistoa (ainakin DailyMailin mukaan ;) ) Ainakin sitä oli hämmästelty ko. aviisin sivuilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Essi Pöysti synnytti esikoisensa

 

Vuoden 2005 Miss Suomi Essi Pöystistä ja hänen poikaystävästään, koripalloilija Ville Mäkäläisestä tuli viime yönä vanhempia.

Terve pienimies syntyi aamuyöllä. Äiti ja isä onnellisia, ja koko perhe voi hyvin :) , ikionnellinen Essi viestitti IS:lle lauantaiaamuna.

Pienokaisen laskettu aika oli torstaina, joten poika antoi odottaa itseään hieman pidempään.

 

"Antoi odottaa itseään hieman pidempään" Tyrsk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pipsa Hurmerinta synnytti esikoisensa

 

Juontaja Pipsa Hurmerinta on nyt onnellinen äiti.

 

Top Chef -ohjelmasta tuttu juontaja, malli Pipsa Hurmerinta on saanut vauvan. Hurmerinta vahvistaa ilouutisen MTV3.fille:

– Varsin pirteä poikavauva syntyi torstaiaamuna. Kaikki voimme oikein mahtavasti, Pipsa viestittää.

 

Raskauden alussa Hurmerinta onnistui vielä salaaamaan raskautensa Top Chef -kuvauksisssa, mutta joutui paljastamaan asian viimeisessä jaksossa.

 

– Kilpailijat valmistivat siinä ostereita, joten joudun paljastamaan Hansille (Välimäki), että en voi maistaa näitä, olen raskaana, Pipsa kertoi MTV3.fille alkuvuodesta.

 

Pipsalla oli jo raskauden loppumetreillä visio siitä, millainen äiti hänestä tulee.

 

– Luulen, että minusta tulee aika tiukka äiti, mutta mielestäni kuri on hyvä asia. On minullakin ollut kova kuri lapsena, isäni on upseeri, hän miettii.

Edited by Anni30

Share this post


Link to post
Share on other sites

kim1050513PP_503_vi.jpgkim2050513PP_503_vi.jpg

 

 

Siis.. eihän tuo perse voi olla todellinen? Oikeesti..? :girl_haha::o

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Voi jösses, näyttää kyllä jokseenkin kammottavalta :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juu, Kimillä on peffaimplantit. Ja onhan tuota painoa nyt raskauden myötä tullut aikamoisesti (ja aika tasaisesti joka puolelle kroppaa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mutta minusta esim. kasvoista ja käsivarsista on aika "hoikan näköinen", joka oikein korostaa tuota epäsuhtaa kropassa... No, hyvät naurut ainakin sain ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä Kimillä on kaksi vauvamasua :P Mahassa ja perseessä. Ne on liki saman kokoiset tosta kuvakulmasta katottuna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, mut ehkä noi kaksi kumpua eripuolilla kehoa auttaa pitämään tasapainon noilla koroilla.  :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehkä täälläkin on jo käsitelty sitä huhua, että Kim lihottaisi itseään ihan tarkoituksella, ja sillä olis joku laihutusvalmistediili oottamassa. Joka tapauksessa, on jotenkin lohduttavaa että kerrankin on tuollainen näyttävä nainen jolle tulee odotusaikana muutakin kuin pieni suloinen kumpu. Tuohon persiiseen en ota kantaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temosten vauva sai perinteikkään nimen

 

Olga ja Tuukka Temosen poikavauva sai nimen viime viikonloppuna. Poika kastettiin Torsti Matti Tapaniksi.

 

– Toiset nimet valittiin Tuukan edesmenneen isän ja minun edesmenneen isoisäni mukaan, Olga kirjoittaa Olgan kotona -blogissaan.

 

Maaliskuun alussa syntynyt Torsti on perheen neljäs lapsi. Olgalla on miehensä Tuukan kanssa entuudestaan kaksi tytärtä, lisäksi perheessä asuu sijaistytär.

 

Olgan pieniksi ja rennoiksi kuvailemat ristiäiset järjestettiin nopealla aikataululla.

 

– Ristiäiset tulivat vähän yllättäen, päätös sunnuntain ristiäisistä tehtiin maanantaina, joten ei ainakaan ehtinyt stressaamaan, kun oli tuo vappukin siinä välissä, Olga kirjoittaa.

 

1624393.jpg

Olga Temosen vauva nimettiin Torstiksi. Kuva: Mirka Moilanen Copyright: MTV3

 

– Helga esitti edelleen Toivoa ja Moosesta, Kirppu oli sitä mieltä että Pekka Haavisto sopisi pikkuveljen nimeksi, vaikka meillä sen niminen kukko jo onkin. Hilma sen sijaan ehdotti ennakkoluulottomasti vähän eläimellisimpiä nimiä: hänen vahvimmat ehdokkaansa olivat Iso susi sekä Ampiainen, hän kirjoittaa.

 

Olga on jo ilmoittanut, että perheen lapsiluku on nyt täynnä.

 

– Olen jo pitkään elänyt lapsille. Haluan elää omaakin elämää, toki lasten kanssa, hän sanoi maaliskuussa MTV3.fi:lle.

Edited by Anni30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formulakaunottarelle tytär – "Emma voi hyvin"

 

Rata-autoilijana tunnettu Emma Kimiläinen synnytti esikoisensa keskiviikkona.

 

Entinen rata-autoilija Emma Kimiläinen synnytti esikoisensa reilu vuorokausi sitten keskiviikkona. Tyttövauva oli syntyessään 51 senttiä pitkä ja painoi 3380 grammaa.

 

Asiasta kertoi ensimmäisenä Hymy.

 

Kimiläisen aviomies Timo Liuski kertoo MTV3.fille, että synnytys sujui hyvin.

 

– Huikea fiilis, pikkutyttö on tässä sylissäni. Iso mieskin menee hiljaiseksi, isyyden onnea huokuva Timo Liuski sanoi.

 

Media-alalla työskentelevä Liuski ei ole ehtinyt juuri ummistamaan silmiään muutamaan vuorokauteen.

 

– Ei ole tullut paljoa nukuttua, mutta kummasti olen silti jaksanut. Kaikki on niin kuin pitääkin. Emman pitäisi päästä huomenna kotiin, Liuski kertoi.

 

Kimiläisen laskettu aika oli huhtikuussa, mutta vauva päätti tulla maailmaan vasta toukokuun puolella.

 

– Kaikki on niin kuin pitääkin. Emma voi hyvin, hän on jopa pirteämpi kuin minä, Timo Liuski

 

Emma Kimiläisen moottoriurheilu-ura päättyi vuonna 2010 sponsorien puutteeseen. Kimiläinen nähdään tuomarin roolissa Subin Suomen surkein kuski -ohjelmassa.

 

1536645.jpg

Edited by Anni30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anna Eriksson synnytti esikoisensa

1288554738847.jpg
Sari Gustafsson
Julkaistu: 16.5.2013 12:11

Tuore äiti Anna Eriksson voi veljen mukaan hyvin.

Laulaja Anna Eriksson sai vauvan keskiviikkona.

 

Erikssonin veli Antti Eriksson vahvistaa Ilta-Sanomille artistin esikoislapsen olevan poika.

 

- Kaikki on ok, veli kommentoi tapahtumaa.

 

Laulaja avioitui vuonna 2008 valokuvaaja Matti Pyykön kanssa. Raskaus tuli julkisuuteen tämän vuoden maaliskuussa.

 

Erikssonin uusin Mana-albumi palkittiin huhtikuussa Teosto-palkinnolla, jonka arvo on 20 000 euroa.

 

Asiasta uutisoi ensimmäisenä MTV3. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marika Krook sai vauvan

 

Oopperalaulaja Marika Krook on saanut vauvan. Terve poika syntyi huhtikuun lopulla.

 

Laulaja Marika Krook on saanut toisen lapsensa. Poikavauva saapui maailmaan huhtikuun 29. päivä.

 

– Synnytys meni hyvin. Vauva ja minä voimme hyvin, Krook kertoo MTV3.fille.

 

Pienokainen painoi syntyessään 3400 grammaa.

 

– Ei iso eikä pieni, sellainen sopivan kokoinen, laulaja kuvailee.

 

Krookilla on puolisonsa kanssa myös viisivuotias tytär.

Edited by Anni30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now