koran_

Vaukkarikiertoon: sähköinen Medela-rintapumppu

34 posts in this topic

Mä kaipasin joku aika sitten sähköistä rintapumppua. Hinnat vähän hirvitti ja ensin olisi ollut kiva kokeilla miten sellainen toimii ja onnistuuko sillä pumppaaminen. Mamalicious oli ihana ja lahjoitti mulle Medela-merkkisen pumppunsa postikulujen hinnalla.

 

Tästä syntyi idea, että aletaan kierrättää tätä pumppua meidän vaukkareiden kesken. Pumpusta ei siis kenenkään tarvitse maksaa muuta kuin postikulut jos pumppu tarvitsee postittaa uudelle käyttäjälle. Itse maksoin Mamalle postikuluja 7,20e.

 

Mietin, että tällainen ketju olisi varmaan tarpeen niin täällä voi hihkaista pumpun tarpeestaan ja päästä jonottamaan kapinetta itselleen. Jos pumppu tai jokin sen osa hajoaa, täällä voi ilmoittaa asiasta ja voidaan porukassa miettiä olisko jollain lahjoittaa pakettiin esim. varaosaa. Tähän pumppuun käy ainakin Medelan käsikäyttöisen pumpun osat.

 

Toivottavasti rehellisyys perii maan ja pumppu pysyisi kierrossa eikä eksyisi "harhateille" tai vaikka huutonettiin. Annetaan hyvän kiertää niin mahdollisimman moni saisi hyötyä tästä pumpusta!

 

paristokayttoinen-rintapumppu_product.jpg

Kuva: http://www.ainu.fi/var/ezwebin_site/storage/images/media/ainu/kuvat/paristokayttoinen-rintapumppu/65717-1-fin-FI/paristokayttoinen-rintapumppu_product.jpg

 

Huolehdithan, että luovuttaessasi pumpun uudelle käyttäjälle, osat on asianmukaisesti steriloitu ja kaikki osat ovat tallella!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tähän käy pulloina tuo kaikki kapeanmalliset tavalliset pullot mitä myydään marketeissa.

mulla on tästä se Swing-malli..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hep!

 

Ja mulla on tosiaan laskettu aika 1.6., joten mun seuraajan laskettu aika ei varmaan kannata olla ihan alkukesästä. :) Ellei tietenkin käy niin, että pumpulla ei olekaan mulle käyttöä, jolloin ilmoitan tänne heti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loistava idea! Mulla olisi tarvetta kyllä pumpulle, voisin ilmoittautua jonoon, laskettu aika on 6.9. Ja tosiaan, jos pumppaaminen onnistuu, niin lupaan ostaa hetimiten oman ja lähettää pumpun taas seuraavalle, se kai tässä on tarkoitus, niin mahdollisimman moni pääsee kokeilemaan, onko tämä itselle hyvä juttu. Ja ilmoittelen tänne, jos käy niin, että tulevat isovanhemmat päättävät sponsoroida vielä pumpunkin verran (kaiken muun sponsoroinnin lisäksi.)

 

 

Edit. Poistan itseni jonosta. Ostin käsikäyttöisen pumpun, kun mulla oli lahjakortti tietyn merkkisiin tavaroihin, enkä keksinyt muutakaan, mistä olisi ollut riittäväsi hyötyä, että pystyin perustelemaan itselleni, että tuon tarvitsen, haluan ja ostan. Edelleen tämä on niin paras idea, että toivon kauheasti, että tämä "kiertopumppu" saa paljon käyttäjiä ja sitä myötä tyytyväisiä vaukkareita, jotka pääsevät näin kokeilemaan, onko tämä heille sopiva juttu.

Edited by Chilli

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Aaa, okei. :) Mä tulin koran_in muistutuksesta täällä käymään, piti tulla jättämään viesti jo ajat sitten, että laitoin pumpun eteenpäin Sinikalle, mutta Chillin viesti ei ollut mennyt multa ohitse! :) Ajattelin vain, että Sinikka ehtii käyttämään pumppua kauan ennen kuin Chilli tarvitsee sitä.

 

Mutta tosiaan, pumppu on lähtenyt tänään Sinikalle, eli vaukkarikierto jatkuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämä pumppu olisi valmis lähtemään seuraavalle, kun sen rintakuppi on minulle liian pieni. Kuka haluaa? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla todennäköisesti tulee tarvetta, mutta vasta vuoden lopussa eli jos pumppu silloin on vapaana niin olisin mielelläni jonossa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumppu menee tässä välissä Big Applelle, laita suvi09 vaikka hänelle yksityisviestiä, kun sun tarve on ajankohtainen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tästä ketjusta tuli mieleen, että mulla saattaa olla kaapin kätköissä tarpeeton Aventin rintapumppu. Kunhan ehdin kotiin, niin tarkistan. Voisin antaa sen myös kiertoon, jos jollekin kelpaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei Mimmu, minulla on nyt se kiertävä sähköinen rintapumppu. Saat sen mielellään, jos vain laitat privaviestiä tänne päin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiiä voinekko johtua siitä, että en ole tänne vielä paljon kirjoitellut mutta minulla ei moista näy enkä mistään löydä mistä saisin laitettua.... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä sen pitäis näkyä ihan kaikille.

Siis kun rullaat sivun ihan ylälaitaan, oikea yläkulma. Sama rivi mistä voit mm. kirjautua ulos foorumilta tai muuttaa vaikka oman profiilin asetuksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mimmu, jostain syystä minäkään en saa sulle privaviestiä laitettua, mutta kirjoittelepa mulle sähköpostiin (maarit.h.niemela at gmail.com), niin sovitaan kuvioista :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now