Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Vieras_Sirppis_*

Uusi salasana

21 posts in this topic

Olen unohtanut salasanani, enkä pääse sisälle. Olen myös useampaan otteeseen (tänään ja pari noin viikko sitten) yrittänyt toimia, kuten ks. tilanteessa neuvotaan tehtävän. Saan tällöin ilmoituksen, että sähköposti on lähetetty, mutta vastaus ei kuitenkaan koskaan saavu sähköpostiini (olen etsinyt myös roskapostien joukosta). Naimisiin infon vastaava viesti kuitenkin saapui normaalisti sähköpostiini. Ks. sähköpostiosoitekin vanhene pian, enkä pääse siis sitäkään muuttamaan rekisteriin.

 

Pitääkö minun kirjautua sisään uudella nimimerkillä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nipsi, muutin salasanasi. Uusi on sähköpostiosoitteesi alkuosa (ennen @-merkkiä oleva osa).

 

Onko Sirppiksellä vielä ongelmaa? Valitan, etten ole tätä ketjua huomannut aiemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, minulla on myös salasanaongelma... Olen siis aivan varma, että muistan salasanani oikein, mutta en pysty sen avulla vaihtamaan sähköpostiosoitettani joka on jo vanhentunut.

 

Mitä siis nyt kannattaisi tehdä? En uskalla kirjautua täältä ulos, sillä pelkään että en pääse sitten takaisin. Voisiko uuden salasanan saada tuonne yksityisviesteihin? Tai vastaavasti voisin lähettää uuden sähköpostiosoitteeni jollekkin yv:llä.

 

Kiitos avusta jo etukäteen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi hemmetti. Mä en enää pääse foorumille vaikka yleensä kone on suoraan mut kirjannu sinne sisään.. eli en pampam saanu luettua sitä sun yv:tä :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla myös sama ongelma kuin alkuperäisellä. Kuinka tulisi toimia, kun en muista enää käyttäjätunnustakaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En muista mun salasanaani =( Luulen että laitoin oikean, mutta ei natsannut.. Eikä uuden salasanan pyytäminen toiminut. T. Lumikki ja kaksi kääpiötä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi! Miten toimia, kun on joskus tehnyt profiilin, jota ei ole käyttänyt muutamaan vuoteen. Onkohan profiilia enää edes olemassa vai riittääkö vaan uusi salasana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Näytti profiili löytyvän ja @gmail.com loppuinen sähköposti siinä. Tilaa uusi salasana ja jos sen kanssa tulee vaikeuksia niin huhuile täällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moikka! En muista vanhaa salasanaani ja haluaisin vaihtaa sen uuteen. En onnistu vaihtamaan salasanaani senkään takia kun sivustolla käyttämäni sähköpostiosoite (hotmail) ei ole enää käytössä.Voisiko joku auttaa salasanan ja sähköpostiosoitteen vaihtamisessa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Laitatko mulle yksärillä niin vanha sähköpostiosoitteesi kuin uusikin niin vaihdan sen, salasanan saat sitten vaihdettua uuden osoitteen kautta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salasanaongelmia täälläkin, vanha s-postiosoite ei ole enää toiminnassa joten en saa uutta tilattua salasanaa sieltä mitenkään.. help yp :(!? koitin ettiä mistä sais yp:lle lähetettyä yksityisviestiä mutta ilmeisesti sekään ei onnistu kun ei ole kirjautuneena sisään?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla myös salasanaongelma nyt päivityksen jälkeen. Olen kokeillut kaikki mahdolliset ja pyytänyt tässä viikkojen varrella useampaan otteeseen salasanaa sähköpostiin, mutta ei vaan tule. Koitin tehdä jo uutta nimimerkkiäkin, mutta ei voi käyttää samaa sähköpostiosoitetta uudelleen. Saisinko jotenkin salasanan vanhalle tunnukselle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä voin tehdä. Onko sulla käytössä toi hotmailin sähköposti siis edelleen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja noi automaattisesti pyydetyt salasanat ei oo toimineet jostain syystä, monilla on esim kirjautumissähköposti eri kuin nykyisin käytössä oleva. Ja muutenkin yhteydenotot menee Kimmolle suoraan, joka täällä vähemmän käy.

Uusia profiileja ei ole syytä (tai sallittua) tehdä, vaan nimenomaan tänne minne pystyy kirjoittamaan rekisteröitymättä kannattaa tulla meitä admineita huutelemaan. Me voidaan vaihtaa mm niitä salasanoja niin alkaa taas homma rullaamaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin tilanne se, että vanha Hotmailin tili ei enää ole olemassa enkä saa kirjaudutaan sisään, kun salasanaa en muista. Kenen avulla saisin uuden salasanan? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miten voin poistaa profiilini tästä foorumista?
https://dvmagic.eu/news/google-ignore-warnings-about-mobile-usability-issues-if-you-pass-the-live-test/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0