Guest ?

Kiinnitysvuoto

44 posts in this topic

Mulla tuli kp 17 päivän ajan veristä vuotoa. Paljon niukemmin kuin esim kuukautiset. Sitten loppui ja pari viikkoa siitä tuli plussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla myös nyt plussakierrossa tuli noin kahdeksantena päivänä (oletetun) ovulaation jälkeen ihan vähän verta pyyhkiessä pari kertaa. Ja en tosiaan muista että koskaan aiemmin olisi noin käynyt. Kyllä siitä vähän aloin plussaa toivoa kun huomasin että ei sitä verta sen enempääkään tule. smile.gif

Noin tosiaan ekalla raskaudessa. Tokassa raskaudessa ei ollut kiinnittymisvuotoa.

Kolmannessa raskaudessa tuli ihan kunnolla verta paperiin pyyhkiessä päivän vajaa neljä viikkoa edellisistä menkoista, ihmettelin että jaa nytkö jo menkat alkaa, laitoin kuukupin ja menin nukkumaan. Aamulla kuppia tyhjentäessäni siellä ei ollutkaan verta ollenkaan, ja kyllä siinä taas kellot soi päässä että raskautta enteilee, vaikka oltiin "ehkäisty" keskeytetyllä yhdynnällä enkä uskonut siten tulevani raskaaksi.

Edited by Chimelli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voisitteko neuvoa mua?

Tilanteeni on seuraava. Olen ihan uusi ehkäisypilleristi, eka kuukausi takana. Nyt ollut menkkatauko, mutta koko ajan ollut kumma olo, että OLISINKO raskaana pillereistä huolimatta (oireet täsmää, mutta voi olla hormonit sekaisin uusista pillreistäkin). Tänään tuli outoa, ruskehtavaa, vuotoa. Alkoiko menkat vai voiko olla kiinnittymisvuotoa??

 

Huomenna pitäis taas jatkaa pillereiden syömistä, mutta luulen etten uskalla ellen saa ensin 100% varmuutta etten ole raskaana.

 

Eli kysymys: Kuinka pian voisin tehdä raskaustestin, jotta voisin olla ihan varma, että negatiivinen tulos on tosi eikä johdu liian varhaisesta kokeilusta? Muutenhan sillä ei siis olisi väliä, mutta kun pitäisi niitä pillereitä taas jatkaa...

 

Kiitos kiitos kiitos.... :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua hämää kans tuo kiinnittymisvuoto.

 

About 7 päivää ovulaatiosta lurahti ihan naurettava määrä valkovuotoa housuihin, jouduin kalsarinvaihtoon samantien :) Illalla tuli pieni tippa verta paperiin. Se oli kyllä ihan kirkasta punaista verta, ei mitään turhrua. Sama seuraavana iltana, pieni, selkeä viiru verta paperiin. Kolmantena päivänä eli eilen tuli sit ihan sellaista vaalenapunaista tuhrua parilla vessakäynnillä ja sama toistui tänään aamulla seksin jälkeen...

 

Normaalikierrossa odotan kuukautisten alkavan sunnuntaina joten saa nähdä millainen äitienpäivä tästä on tulossa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli ekassa, kesken menneessä raskaudessa pieni verenvuoto reilu viikko ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Tässä raskaudessa (nyt 13+3) ei ole tullut pisaraakaan verta koko aikana. Tai ainakaan en ole huomannut. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tiputtelu monissa kierroissa 4-2päivää ennen menkkoja, pari kertaa kävin tätäkin ketjua lukemassa kiinnittymisvuodon toivossa... Nyt haamun saaneena uskallan sanoa, että tässä "plussakierrossa" persikanväristä valkkaria tuli aamulla kp21, dpo9. Sitten se loppui. Olin varautunut jo lääkäriin menoon ton aikaistuneen tiputtelun takia, mutta tosiaan tiputteluksi se ei siitä koskaan kasvanut. Mitään muita kiinnittymistuntemuksia mulla ei ollut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin täällä lueskelemassa, voisiko kp 29 oleva vaaleanpunainen vuoto vielä olla kiinnittymisvuotoa. Normaalisti menkat on kyllä alkanu ihan reilulla vuodolla, eli vähän epänormaalia tämä kyllä on. Takana on alkionsiirto 2 viikkoa sitten, joten luulisi alkion kiinnittyneen jo aiemmin...

Edited by Utu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voiko kiinnitysvuoto tulla vasta päivänä, kun menkkojen pitäisi alkaa?? Mulla seuraava tilanne: Kierto aika tarkasti 24 pv. Nyt menossa kp 27, menkkoja ei kuulu. Olen potenut muutaman viikon erittäin vahvasti raskausoireita muistuttavia juttuja, mutta epäilen toki aina mielikuvitustani. :-) Kun menkkojen piti alkaa kolme pvää sitten, tihrustin vessapaperia tietysti tarkemmin kuin yleensä ja paperissa olikin hyyyyyvin hailua punaa valkovuodon seassa. Niin hailua, etten olisi huomannut ollenkaan ellen olisi tihrustanut. Luulin menkkojen alkavan, mutta siihen se jäi. Haalea puna muistutti niin vahvasti lukemiani kuvauksia kiinnitysvuodosta, että ihan kummastuttaa.

 

Testi näytti äsken negaa, mutta tätäkin kirjoittaessani mahaa jomottaa ja nipistelee kuten on jomottanut ja nipistellyt pari viikkoa. No, plussan voi tietty saada vasta reilusti myöhemmin, tiedän.

 

Mutta nyt ihmettelen tuota outoa hailua punaa 3 pvää sitten. Ei kai siellä mitään sellaista ole, mille mun pitäisi nyt ymmärtää tehdä jotain?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omasta aikaisemmasta viestistäni voisin sanoa, että plussaa ei tullut. Eli ihan ajallaan alkoivat menkat. Tässä kierrossa puolestaan jännätään, että onko pieni ruskea vuoto päivä pakaste-alkionsiirron jälkeen jo kiinnittymisvuotoa vai itse toimenpiteestä johtuvaa vuotoa.

Edited by Utu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua kummastuttaa tää oma tuhrutteluni, enkä malta yhdessä paikassa odottaa vastausta, niin kirjoitan sitten moneen eri paikkaan. Oon vähän hassu, tiedetään :tender:

 

Mutta siis, 8 vuoden pillereiden syömisen jälkeen nyt neljäs luomukierto menossa. Eka kierto oli lyhyt 23vrk, toka 29 ja kolmas 28. Kalenteriin oon merkinnyt ylös erinäisiä tuntemuksia, nipistelyitä ja sen sellaisia. Suunnilleen samoihin aikoihin ovat olleet, niin myös tässä kierrossa. Mutta nyt on jotain uuttakin. Eilen ja tänään on tullut pikkuhousunsuojaan vaal. punaista tuhrua. Tai no, tänään se on ollut rusehtavampaa. Suojaa oon pitänyt, koska toisinaan lurahtaa valkkaria enempikin, enkä jaksaisi koko ajan olla housujakaan vaihtamassa :gmake: Nyt ois kp 23 menossa. Oviksesta ei sinänsä oo mitään tietoa, kun en ole mitään erityistä huomannut (samalla tavalla mennyt kuin edellisetkin kierrot..), noin viikko sitten alkoi nipistelyt alavatsalla ja niin poispäin. Kp 13 asti mies oli käyttämättä kumia, tietää kyllä riskit, mutta kun ei myönnä kuumeilevansa :pupu_1: En ole edes ihan varma, mitä voisin nyt kuvitella tapahtuvan, mutta kun täällä on puhuttu tällaisesta(kin) vuodosta, niin ajattelin josko jollain olisi jotain mielipiteitä kerrottavanaan.. Kiitos ja anteeksi :girl_pinkglassesf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain keskenmenon rv +6 25.10 tyhjeni itestään ja ensimmäiset kuukautiset km jälkeen 30.11. Ollaan yritetty kovasti uutta raskautta. Mutta nyt kun kuukautisista 2 vko alkoi alavatsan pistely ja jomotus, myös ihmeellistä vaalenpunaista limaista valkovuotoa tullut. Olen aikaisemmin kanssa tuntenut ovulaatiot alavatsan pistelynä, mutta ei ole ikinä mitään tuonlaista vuotoa ollut? Pelottaa.!? Oisko vain ovulaatiovuoto vai mikä ihmeen vuoto? Pitäisikö mennä käymään gynellä? Help!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli tässä raskaudessa kiinnitysvuoto, edellisessä raskaudessa ei mitään vuotoja. Eli silloin kun menkkoja odottelin suurin piirtein alkavaksi, tuli ihan kunnolla kirkasta verta yhden päivän ajan (2-3 sidettä vaihdoin). Oletin toki, että menkat alkoi, mutta sitten ihmettelin kun ei seuraavana päivänä vuotanut yhtään ja mulla on yleensä sellaiset 7 päivän Niagaran putoukset ilman taukoja. Kun sitä seuraavana päivänäkään ei "menkat" jatkuneet niin tein testin ja siinä oli haamujen haamu (avaruuuslaserlampulla havaittava), joka vahvistui viikon kuluessa ja digillä olinkin jo selkeästi raskaana. Muuten tässä raskaudessa ei ole ollut ylimääräisiä vuotoja ja nyt on 20+ viikot meneillään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime kierron kemiallisessa tuli viisi päivää PASsin jälkeen vähän ruskeaa lugemönjää. Luulin johtuvan seksistä, mutta se olikin kiinnittymisyritys.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en huomannut erityistä kiinnittymisvuotoa, vaan noin viikko oviksesta tuntui suunnilleen siltä kuin joku työntäis etusormen paksuista teräspuikkoa kohdun läpi. Luulen, että liittyi just kiinnittymiseen, koska viikkoa myöhemmin plussasin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli pienen pientä tuhrua, neljä-viisi päivää ennenkuin tein testin, ei tarvinnut edes sidettä laittaa oli niin pientä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heippa,

 

täällä kans kovasti pohdin onko tänään tapahtunut jonkun näköistä kiinnitystä. kp21 menossa, tänään tuli pientä rusehtavaa vuotoa jonka jälkeen limaista verta. Ihan menkkamaisia kipuja muutaman tunnin ja sitten kivut loppui eikä vuotoakaan oikeen ole enää tullut. Ehkä todella vähän, mutta en tiedä. Jännäilen täällä joskos se pikkukakkonen nyt jo tulisi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now