Rozie

Vauveli on vihdoin auki!!

345 posts in this topic

Jes, vähän mä olen tätä odottanut (mm. viime viikolla näin unta foorumin avautumisesta..selkeästi enneuni ;) )!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes!

 

Meillä ei ollut edes yrityksen ajankohtaa päätettynä, kun Admin toi Vauvelin julkaisuaikomukset esiin. Ja nyt, kun se vihdoin aukesi, olen kohta seitsemännellä kuulla raskaana :D:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minunkin kohdallani ajoitus sattui erittäin sopivasti, vaikka odotuspäikkyä olenkin pitänyt naikkareiden puolella. Kiitokset tästä foorumista, nyt kehtaa jättää sivun auki vaikka vieraiden nähden, kun ei tarvitse vastailla häihin liittyviin uteluihin enää :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huikeeta! :D Nyt on ihan virallinen paikka näille "vauvahömpötyksille". Toivottavasti tästä tulee aktiivinen ja asiallinen palsta, kun muut vauva-aiheiset ovat tuntuneet itselle niin kovin vierailta naikkareiden jälkeen... :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä se taas nähtiin, ettei se vauvan saaminen aina ole niin itsestäänselvyys, vaan voi viedä joskus pidempiäkin aikoja... ;)

 

Mutta ilo on sitäkin suurempi, kun vauveli vihdoin näkee päivänvalon!!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jee! Vihdoin tää on pystyssä!

 

Ja pitkästä aikaa kehtaa häiden jälkeen sanoa ääneen, millä palstalla pyörii ;). Ehkä Miäskään ei valita enää :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blink: Enpä olis uskonut, että tää oikeasti joskus aukeaa :lol: Pitäiskö tässä nyt sen kunniaksi alkaa sitten toista lasta yrittään :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täähän tuli aivan puun takaa :lol:

 

Ihanaa, että tää tosiaan tapahtui :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kiitokset tästä foorumista, nyt kehtaa jättää sivun auki vaikka vieraiden nähden, kun ei tarvitse vastailla häihin liittyviin uteluihin enää :lol:

Entäpä sitten, kun "vauva" on parikymppinen... :rolleyes:

 

No, täällähän on vauvojen lisäksi osastot murkkujen ja koululaistenkin vanhemmille. Itse jäin siksi hieman miettimään, miksi palstan nimi sitten on vauva.info... Miksei nimi ole jotakin lapsiin yleisesti tai perheeseen viittaavaa... No, samapa tuo, itse kun vielä odotan ensimmäistä vauvaa niin palsta on nimeään myöten ajankohtainen vielä kauan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now